Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
JalmariV kirjoitti:
Jalmari tässä. Voi auttakaa mammat, en pärjää jos Ex-Mervini tapaan pikkutunneilla ja se on tuhannen tuitereessä. Minä olin kotona Teuvon kanssa bebeä hoitamassa, kun se miniä Sirpa Sinikka on taas missä sun sattuu voimaantumisretriitissä... Teuvo olis vaavin kanssa lähteny mun mukaan, mut kun totteli et "Lapsia Ei Sallita". Ja sit niitä täällä on... ja lisää tehhää...
Nytten oon myös naisseuraa vaille, sutinat sen yhen kans lakkas. Ni: *mairealla äänellä:
Jos miestä kaipaat, täs olis sulle sellanen!Maireus loppuu: Jos joku teistä on lankeemassa Pohommaan Painijoitten lirkutuksiin, ni kehotan vaan: varokaa!
Minä olen yksin tällä reissulla. JalmariV jos kaipaat naisseuraa niin minä kyllä mielelläni viettäisin aikaa kanssasi. Voitaisiko tänä iltana lähteä kävelylle Lontoon yöhön?Kävisimme vaikka katselemassa Big Beniä!
Onko Ari-Tapani ja Tintti tällä retkellä?
EN LÄHE tällaisen rytmiryhmän kanssa. Sitä paitsi tuskin lohkeaisi pimperoakaan koko matkalla?
Kauheaa!! Mervi on nyt Hyde Parkin puistossa siinä Speakers gornerissa. Huutelee kaikenlaista Suomeksi ja englanniksi. Mervi on kailottanut meistä AV- laisista. Ja kertonut kaikki meidän suunnitelmat raskautumiset ym.. Menkää nyt hakeen se pois tuolta! Pohojanmaan painijapoijaat tänne heti. Tarvitaan riuskaa raavasta miesvoimaa.
Mulla on mukana panderolli jossa lukee "Hyvä Saksi-Gothenburg!"
Kovasti sateista keliä luvattu Lontooseen huomiseksi, että pakatkaahan kumpparit, sadevaatteet ja -varjot mukaan. tse jattelin katsoa kruunajaisseremonioita suorana BBC:n kanavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKA PYYHKISI KYYNELEET?? kirjoitti:
Voi ei, voi ei! Nyt itkettää, voiko joku AUTTAA HETI sillä tässä on akuutiluokan tilanne päälle!
*ITKEE ÄÄNEEN*
Menin äsken vessaan, katsoakseni peilistä selkääni joka tuntui oudolta.
*ITKEE LUJAA*
Koko selkäni on täynnä punaista ihottumaa, siis aivan täynnä!
*ITKEE TODELLA LUJAA, LUJEMPAA KUIN KUKAAN*
Charles hommasi lääkärin paikalle pyynnöstäni, ja ja se katsoi sitä selkää ja.....
*ÄÄNI HÄVIÄÄ, SÄRKYEN KUTEN TÄMÄ MATKAAJA*
Olen kuulemma ALLERGINEN MUNSALAN KANSALISPUVULLEN, en saa kuulemma enää pitää sitä!!!
*ITKEE NIIN LUJAA, ETTÄ KUKAAN EI KUULE MITÄÄN MUUTA*
VOIKO JOKU TULLA AUTTAMAAN, PYYHKIMÄÄN KYYNELEET??!!!
VOIKO TÄTÄ ALLERGIAA SITTENKIN HOITAA JOTENKIN???!!!
HALUAN PÄÄLLENI HUOMENNA MUNSALAN KANSALLISPUVUN!!!!
AUTTAKAA!!!!
Rauhoitus nyt, kyllä me keksitään jotain! Mä voin käydä Camillalta kysäsemässä, josko sillä ois lainata sulle semmosta muotoilevaa aluskorselettia! Silloin ei selkäsi iho pääse kosketuksiin Munsalan kanssa! Ja nyt tullut punainen ihottuma häviää, kun sipaistaan siihen pumpulipallojen avulla sherryä! Se on vanha brittiläinen tapa, joten josko joku hakis sherrypullon matkalaukustaan, ja vähän pumpulipalloja löytynee vaikka jonkun tyynyn sisuksista! Mä jututan pikasesti Camia, niin ongelma ratkeaa! Hädässä ystävää autetaan, ja AV:ssa on voimaa!
Pyyhi kyyneleet, rakas ystävä 😍Ihanaa, kiitos!
*Itkee liikutustaan*
En voi ajatella, että mitä olisi tapahtunut, jos av-ihminen ei olisi voinut edustaa MUNSALAN KANSALLISPUVUSSA tälläisellä matkalla!!!!
Jo vinkit toimivat, olen kiitoksen velkaa!!
Kyllä ne toimivat, ja mieluusti otan sen kiitoksen vastaan ihan vaikka parin pintin muodossa 😘
Vierailija kirjoitti:
EN LÄHE tällaisen rytmiryhmän kanssa. Sitä paitsi tuskin lohkeaisi pimperoakaan koko matkalla?
Taidat olla kilttis, ei sun ees kannata vaivautua 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa!! Mervi on nyt Hyde Parkin puistossa siinä Speakers gornerissa. Huutelee kaikenlaista Suomeksi ja englanniksi. Mervi on kailottanut meistä AV- laisista. Ja kertonut kaikki meidän suunnitelmat raskautumiset ym.. Menkää nyt hakeen se pois tuolta! Pohojanmaan painijapoijaat tänne heti. Tarvitaan riuskaa raavasta miesvoimaa.
On haettu pois, kiitos muutaman valppaana av:ihmisen!
Kysymys kuuluukin, että mitä tuolle tehdään?
Pari av:laista jo muiluttanut sen mutta eihän se riitä:(
PORTTIKIELTO?
Kotiinpaluu välittömästi?
Mystinen "katoaminen" lopullisesti, jos ymmärrätte?
Ja entäs imagokuvamme?
Charles voisi ehkä kertoa, että jutut olivat yhden seonneen naisen puhuite tms?
Vakava paikka nyt.
Ei ole olemassa mitään UK kuningaskuntaa ja Commonwealtia enää..Eikä siis ketään kuningasta. Mitätön nimitys ja seremonia ei ole ollut laillinen. Pikku näytelmiä niillä jotka eivät ole oikein perillä mistään.,Media lampaat. Palatsi onnollut suljettu jo vuosia. Aikovatko esittä jonkun nauhoitteen. Palajstetaanko ko juttu miksi C ei ole kuningas? Jos sokeat kanat löytäisi ilman langanpäät ja ko kerän.
Muistakaa tai edes yrittäkää muistaa ottaa joku ryhmärämä kuva porukasta.
Laitatte sitten sen tänne niin nähdään onko monot vinossa ja hattu kallellaan. Ainaki Lintan kenkä on kallellaan ja Kallen kenkä lintallaan.
Kaarlon kengät varmaan on jääny Bertta Lukanderin eteiseen, niinko Veikko Lavi sen jo on osannu ennustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmapiiri alkaa olla niin kohdillaan, että aion myös yrittää raskautumista!
Terveisin iloinen mummo 58 v.Kokeilet muutamaa eri Lordia, kun ei niistä happamuustasoista tai yhteensopivuuksista oikein tiedä, ja jalat kohti kattoa seuraava päivä. Kukaan ei suutu, jos et ole mukana vatkaamassa. Tarkasta niiden varallisuus kuitenkin ensin!
Kannattaa tuossa iässä hankkia sijaissynnyttäjä. Voit jo kruunajaisten aikana käyttää tekomahaa mutta älä esiinny kyykkyvatkauksessa. Siinä voi käydä huonosti tekomahan kanssa.
Ai putosiko se Meghanin moonpump kyykkyvatkauksessa? No sehän selittääkin paljon...
TÄMÄN PÄIVÄN OHJELMANUMEROT JA AIKATAULUT, LUKEKAA KAIKKI SILLÄ UUSIA KÄÄNTEITÄ!!!
ENSIKSI HESARIN JUTTU KRUUNAISISTA:
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009526635.html
Klo 7.00 av:n tiimi lähtee hakemaan kaupungilta jalkapantoihin laitettuja retkeilijöitä.
Kaikki kootaan yhteen, raskautumista yrittävät saavat olla palatsissa sen aikaa.
Klo 9.00 Kaikki menemme suihkuun ja aamupalalle. Kuninkaallisen perheen kanssa
Klo 10.00 meille tehdään kampaukset ja meikit, asuvalintoja mietitään.
Kruunajaisten alkavat klo 13 av:n ja siis iso-britannian aikaa.
Sitä ennen av-väki saapuu Charlesin ja Camillan kanssa kirkkoon vaunuilla.
Menemme tietenkin eturiviin, kate jne menevät tarvittaessa taakse koska av-klubi edustaa maailmalla.
Noin klo 14.00 poistumme kaikki kirkosta vaunuilla, joiden etunenässä menevät Charles ja Camilla takaisin Buckinghamin palatsiin.
Alkaa kruunajaisten toinen osuus ja pääsemme näyttämään kykymme.
Harry on ainoa kuninkaallinen joka ei pääse parvekkeelle muiden kanssa katsomaan esityksiämme, mutta häntä toki tarkkaillaan.
Noin klo 14.00, kun vaunut ovat tuoneet meidät palatsiin:
Painijat tekevät esityksensä, jossa toimivat meille lämmittelijöinä. Sen jälkeen esitämme kyykkyvatkauksen koko maailman seuratessa.
Muistakaa yläfemma painajien kanssa kun show vaihtuu!
Arvioitu lopetus aika, muistakaa että kamerat kuvaavat edelleen.
KRUUNAJAISET PÄÄTTYVÄT SIIHEN, KUN SAAMME KIITOKSET KAIKILTA ELI NOIN KLO 15.00.
AJASSA VOI OLLA HIEMAN HEITTOA, JOS HARRY KIUKUTTELEE TAI HEVOSVAUNUT MEINAAVAT JUUTTUA KADULLE.
Lyhyt kertaus aikatauluista siis:
Klo 7.00 av: tiimi lähtee keräämään bailaamassa olleita matkaajia kaupungilta, joilla onneksi jalkapannat yhteen ja palatsiin.
Klo 9.00 Suihkuun ja aamiaiselle kuninkaallisen perheen kanssa.
Klo 10.00 Meille tehdään kampaukset ja meikit, asuvalintoja mietitään.
Klo 13.00 av:n ja siis myös iso-britannian aikaan olemme kaikki kirkossa.
Siellä suoritetaan KRUUNAJAISET, saavumme sinne kaikki hevoskyydeillä ja tärkein tehtävämme on vahtia Harrya.
Klo 13.00 laulamme ensiksi Charlesille Finlandian, jonka sanoista sana Suomi on korvattu Charlesilla.
Camillalle laulamme sexpistolsin Gog shave The gueenin.
Tämän jälkeen kruunaus alkaa, me menemme toki eturiviin.
Noin klo 14.00:
Poistumme kirkosta vaunuilla, etunenässä toki Charles ja Camilla mennen Buckinghamin palatsiin.
Olemme siellä noin klo 14.00 ja esitämme painijoiden show jälkeen Kyykkyvatkaustanssimme!
Muistakaa yläfemma kun show vaihtuu.
Siitä lähdemme juhlalounaalle kuninkaallisten kanssa ja illemmalla juomaan kun kehdataan.
Sopiiko, jos lähdetään ottamaan pohjia ja tervehtimään kansaa klo 16.00 palstan aikaa?
MUISTAKAA, ETTÄ TÄNÄÄN OLLAAN EDUSTUSKUNNOSSA, KUTEN AINA JA LOIVENTAVIA ON TARJOLLA, JOS ILMAN NIITÄ EI PÄRJÄÄ!!
Iitti,mehämmemme emmehg mä. Käynnisssätw olehj. Kävelylleehg itsekkinsg. Men EI!! olles käynnishäsv
Voi ihmisen käsi ja paviaanin jalka mikä kohmelo. Mulle olis pitänyt laitaa molempiin jalkoihin kunnon panta ja pallot päälle. Toivottavasti en oo ainoo, kun nyt aamulla karkuteillä olevaa porukkaa etsitte pitkin Lontoon katuja.
Heräsin viideltä viinikellarissa karhunkarvat suussa törkeeseen jysäriin! Onneksi oli juomista lähellä. Mutta eikös marjaviinit olekin aika terveellisiä? Upeita rypäleiden kuvia ja kultaisia kruunuja näissä etiketeissä on. Varmaan Charlesin omaa bioviljeltyä kamaa. Yksi hylly valtionpäämiesten tuomia pulloja näköjään, ja ne vasta maistuivat, eilen, huh heijaa.
Eilinen on täydellisen sumuverhon peitossa. Sen muistan, kun Charles ja Camilla hiippailivat aamuyöstä tänne ja avasivat pullon. Mä ehdin vetää itseni taljan kanssa sohvaryhmän taakse. Täällä kun on sellainen maistelunurkkaus. Ja sitten se alkoi...ja sitä kesti...en unohda sitä koskaan, ikinä, enkä milloinkaan...
Piiska heilui ja vaatteet lensi, kimeä uikutus ja möreä karjunta kajahteli ainakin 138 db ja kaikui läpi koko kellarin kallioisten seinien. Pitelin korviani ja haukoin henkeäni, posket punottaen. Herramunvereni!
Nyt mä ymmärrän mikä ne on pitänyt yhdeshä kaikki nämä vuosikymmenet! Menen ja avaan uuden pullon, ehkä täältä pääshen mukaanne, onhan mulla onneksis ne vaatteet, jotka joku ihana mamma eilen toi!! Sen kunniaksi! Huomenta vaan, tänään on se päivä, nyt ylämummot, eiku shiis femmat!
Tää ei näytä kunkulta.
https://im.mtvuutiset.fi/image/8578910/landscape16_9/1600/900/8047926e3…
Vierailija kirjoitti:
Voi ihmisen käsi ja paviaanin jalka mikä kohmelo. Mulle olis pitänyt laitaa molempiin jalkoihin kunnon panta ja pallot päälle. Toivottavasti en oo ainoo, kun nyt aamulla karkuteillä olevaa porukkaa etsitte pitkin Lontoon katuja.
Heräsin viideltä viinikellarissa karhunkarvat suussa törkeeseen jysäriin! Onneksi oli juomista lähellä. Mutta eikös marjaviinit olekin aika terveellisiä? Upeita rypäleiden kuvia ja kultaisia kruunuja näissä etiketeissä on. Varmaan Charlesin omaa bioviljeltyä kamaa. Yksi hylly valtionpäämiesten tuomia pulloja näköjään, ja ne vasta maistuivat, eilen, huh heijaa.
Eilinen on täydellisen sumuverhon peitossa. Sen muistan, kun Charles ja Camilla hiippailivat aamuyöstä tänne ja avasivat pullon. Mä ehdin vetää itseni taljan kanssa sohvaryhmän taakse. Täällä kun on sellainen maistelunurkkaus. Ja sitten se alkoi...ja sitä kesti...en unohda sitä koskaan, ikinä, enkä milloinkaan...
Piiska heilui ja vaatteet lensi, kimeä uikutus ja möreä karjunta kajahteli ainakin 138 db ja kaikui läpi koko kellarin kallioisten seinien. Pitelin korviani ja haukoin henkeäni, posket punottaen. Herramunvereni!
Nyt mä ymmärrän mikä ne on pitänyt yhdeshä kaikki nämä vuosikymmenet! Menen ja avaan uuden pullon, ehkä täältä pääshen mukaanne, onhan mulla onneksis ne vaatteet, jotka joku ihana mamma eilen toi!! Sen kunniaksi! Huomenta vaan, tänään on se päivä, nyt ylämummot, eiku shiis femmat!
Kuolin tähän melkein mielikuvaan.😂 Älä pahastu, taidan olla vielä vähän shntymähumalassa tai jotain.
Mutta ajattele positiivisen kautta:
Me mennään ohjelmalistan mukaan jonka luin, tarkkaan läpi ja huomasin tämänkin - en usko sen olevan kirjoitusvirhe vaan varmaan joku tapa? Niin ohjelmalistan mukaan mennään kuningasperheen kanssa aamiaiselle + suihkuun kuningasperheen kanssa tänään. En tiedä miksi kyllä..
Voit vertailla sitten siellä Charlesin + Camillan arpia jne. Että oliko meno niin kovaa kuin kuulosti vai jopa pahempaa?
Vierailija kirjoitti:
Tää ei näytä kunkulta.
https://im.mtvuutiset.fi/image/8578910/landscape16_9/1600/900/8047926e3…
Hei, jos on ollut juhlimassa AV:väen kanssa niin kukaan ei ole niiden juhlien jälkeisenä päivänä kovin hehkeä. Ei siis kukaan meistä.
Kuiskaa muille: Siis mitä tuo arvostelee Charlesia? Sehän näyttää itse aivan kauhealta. Tätä minä pelkäsin, että kaikille meistä alkoholi ei vain sovi!
Vierailija kirjoitti:
Kovasti sateista keliä luvattu Lontooseen huomiseksi, että pakatkaahan kumpparit, sadevaatteet ja -varjot mukaan. tse jattelin katsoa kruunajaisseremonioita suorana BBC:n kanavalta.
Olin kokonaan unohtanut BBC:n, katsoin tuntikaupalla juutuubista suorana BBC:n lähetystä Elisabethin hautajaisista.
Au tetteä mu?mä etsehänm käkkän kapppualq. ApuaKaihk apua!!!!!!!
Kushiåäää