Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, matkani on piloilla. Mies sai sittenkin lomaa matkan ajaksi ja aikoo tulla mukaan kuulemma vahtimaan minua.
Ja matkaseuraksi mies ottaa äitinsä, eli anoppini! Joka kuulemma myös vahtii, etten (muka) taas petä miestäni. Auttakaa, ihan mitä vain nyt?
Ei hemmetti. Ne täytyy nyt vaan hämätä menemään väärälle lentokentälle tai rautatieasemalle. Sun koko visiitti menee täysin pilalle, jos nuo kaksi pääsevät mukaan.
Ja mietipä, jos sinunkin oli tarkoitus raskautua lordista matkalla, eli eipä tule onnistumaan!
Meidäthän haetaan takseilla kotoa ilmaiseksi Porvoon lentokentälle? Siis jos vain sanoo, että yhteiskuljetus on esim Helsinki-vantaan lentokentältä busseilla, niin ongelma on ratkaistu.
Juuri näin siskoseni :)
Vierailija kirjoitti:
problem kirjoitti:
Ajattelin laittaa beigen tweed-jakkupuvun, mutta onko liian arkinen? Miten te muut pukeudutte?
Ainakin ilmavaa frillaa päälle koneeseen, koska kyykkyvatkataan ja Munsalanpuku sekä kruunulla varustettu tamponinnarukoru itse kruunajaisiin.
Jatkoille voi kai kukin päättää mieleisensä asun. Mä ajattelin jotain lateksista ja vartaloa myötäilevää Erika Wikman -tyylistä, ja tietty mustaa tai pinkkiä. Kynsilakkakin saa hovissa nykyään olla räiskyvän väristä.
Ai hurja! Noinko sexyä meinaat laittaa? En minä ilkeä kun olen jo vähän vanhempi ihminen.
Totta hemmetissä mennään. Entinen mieheni on joku Charlesin sukulainen miljoonannessa polvessa. Hänellä ei ole sinne mitään asiaa, mutta vien mielelläni terveiset kusettajalta.
Noniin, minä en jaksa. Olen tehnyt matkan suunnittelun alusta lähtien kokonaan järjestelyjä 24/7. Kerrankin minä, joka maksan veroja enemmän kuin yli 90 % suomalaisista pääsen johonkin.
Mutta koska matka on ilmainen, on naapurin sossupummi tulossa mukaan! Siis minä, kovan luokan nettomaksaja ja akateeminen ihminen olin jo tämän matkan varannut. Millä oikeudella tälle matkalle sossupummeja otetaan?
Eihän tuo tule jatkoon, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka isot elarit saisi charlesilta? Entä harrylta tai williamilta? Kukakohan maksaisi isoimmat elarit, että kenelle kannattaisi raskautua? Ihan siis muuten vain kyselen...
Ei Harrya, koska Meghan + tittelistä on luovuttu. Charles tai William ovat potentiaaliset ehdokkaat. Kunhan vaadit isyystestiä sekä mainintaa testamentista. Voi olla, että muuten jäävät rahat saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
problem kirjoitti:
Ajattelin laittaa beigen tweed-jakkupuvun, mutta onko liian arkinen? Miten te muut pukeudutte?
Ainakin ilmavaa frillaa päälle koneeseen, koska kyykkyvatkataan ja Munsalanpuku sekä kruunulla varustettu tamponinnarukoru itse kruunajaisiin.
Jatkoille voi kai kukin päättää mieleisensä asun. Mä ajattelin jotain lateksista ja vartaloa myötäilevää Erika Wikman -tyylistä, ja tietty mustaa tai pinkkiä. Kynsilakkakin saa hovissa nykyään olla räiskyvän väristä.
Ai hurja! Noinko sexyä meinaat laittaa? En minä ilkeä kun olen jo vähän vanhempi ihminen.
No jos lateksi ujostuttaa niin löytyiskö sulta vaikka semmonen lurex pikkumusta? On tuo tweed aika arkinen häihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
problem kirjoitti:
Taatusti laitan, jos löytyy jostain xxxl kokoa. Mä kuules olen jo isoäiti ja mun on aika voimaantua ja vetää mun vuosikymmeniä kurjassa avioliitossa piilotettu räväkkä puoleni esiin.
Tatska-aika on tilattu, vielä kun löydän ihqun kuvan, niin se on siinä. Oisko ehdotuksia, perinteiset perhoset ja delfiinit ei käy. Silareita ei enää ehdi.
Tukkaan otan liukuvärit, onko kouvolatukka jo passee? Hiirenharmaa on oma väri. Brassivahaus tietty kans, niin lordit käy kuumina.
Jason Momoa, Ralph Fiennes, Jussi Lampi ja Damiano David ilmoittivat tulevansa mukaan. Että nyt mammat parhaat tunikat ja leggarit päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, ehdotan että rauhoitutaan kaikki. Kukaan ei huuda, jokainen rauhoittuu ja vetää syvään henkeä. Noniin, ei huudeta eikä vaikuta toisiamme. Ihan rauhassa nyt.
Minulla on idea. Kun menemme matkalle saa Charles ottaa kantaa latinoon/tähän lapsiasiaan, sen jälkeen kun hän virallisesti kuningas. Sopiiko tämä, että saadaan tähan vaikeaan asiaan ikäänkuin kuninkaallinen päätös?
Asian kaikki tiedot tästä riidasta on jo lähetetty Britanniaan. Siihen asti, että kruunajaiset ovat ohi niin otetaan rauhassa. Ihan rauhassa, ymmärrättekö? Sopiihan tämä? Hyvä, ihan rauhassa nyt vain kaikki.
Ihan sama!
*Itkee*
En välitä enää pätkääkään!
*Itkee*
MINÄ JÄTÄN LATINON, EN TEE SILLE KOSKAAN YHTÄKÄÄN LASTA!!!!
*huutaa*
ENSI REISSULLA EI LATINOLLE HYVÄ HEILU, MINÄ HAEN OMAN KUNINKAALLISEN VAUVANI TILALLE!
ETTÄ NÄIN, MINÄ JÄTIN LATINON TULIHAN SE KAIKILLE SELVÄKSI??!!!!
Noniin, lopettakaa nyt. Kukaan ei huuda. Eikä kiusaa myöskään niitä jotka ovat jättäneet (oikeasti?) Latino. Kaikki ottavat ihan rauhassa. Vetäkää syvään henkeä, älkääkä tapelko latinosta.
Kruunajaisten jälkeen edelleen Charles saa sanoa kuninkaana mielipiteensä tästä kaikesta. Eli latino jättämisestä, sen lapsista ja kaikista asian lukuisista osapuolista. Siihen asti kaikki ottavat ihan rauhassa.
Sopiihan tämä? Ja pitäisikö joku moniammatillinen kokous tai joku järjestää, koska latino on jätetty? Vai lieneekö vain uhoamista? Ehkä odotamme rauhassa mitä Charles sanoo? Mielipiteitä, mutta otetaan sitten rauhassa kaikki vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Noniin, minä en jaksa. Olen tehnyt matkan suunnittelun alusta lähtien kokonaan järjestelyjä 24/7. Kerrankin minä, joka maksan veroja enemmän kuin yli 90 % suomalaisista pääsen johonkin.
Mutta koska matka on ilmainen, on naapurin sossupummi tulossa mukaan! Siis minä, kovan luokan nettomaksaja ja akateeminen ihminen olin jo tämän matkan varannut. Millä oikeudella tälle matkalle sossupummeja otetaan?
Tee anonyymina äkkiä Kelaan joku ilmo pimeistä töistä, niin sotkee suunnitelmat, eikä se ehdi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin sinä ei britti hovi jaottelu ihmisiä noin rumasti! Eli varaudu näkemään paljonkin elämänkouluttamia av-mammoja, joilla on runsaasti tatuointeja sekä kananpersetukka:) Briteissä se taatusti aiheuttaa kateutta paikallisissa naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa, Ralph Fiennes, Jussi Lampi ja Damiano David ilmoittivat tulevansa mukaan. Että nyt mammat parhaat tunikat ja leggarit päälle.
Uuuh, mulla on vaikeuksia päättää kuka noista saa ekana vetää tamponin narusta. Charles tietty etuoikeutettuna kuitenkin.
Meillä on perhekriisi:
Anoppi aikoo väkisin tulla mukaan ja mies puolustelee sitä.
Anopilla on muka oikeus kerrankin päästä tuulettumaan, koska ollut miehen mielestä niiiin vaikea vuosi takana!
Kaikkea muuta, anoppi pääsi leskeksi pitkän odotuksen jälkeen sekä firma meni konkkaan.
Nyt anopilla ei siis ole mitään velvoitteita ja suukon mukavammin kun päässyt (miehen mukaan joutunut konkurssin vuoksi) muuttamaan lapsuuden omakotitaloista yksiöön.
Anoppi jopa hakenut meitä ruokaa (rahaa en anna!) Meiltä sekä käynyt lepäipäjonossa, itkee aina miehelle ja kerjää sääliä!
Nyt miehen mielestä anopilla on yhtä iso oikeus tulla matkalle kuin omalla äidilläni, joka on Iloinen ja positiivinen luonne!
Jätänkö tuon sian joka puolustelee äitiään, voiko tuollaisen mammanpojan kanssa jatkaa mitään yhteistä elämää??
Joko täällä on päätetty, onko liian julkeaa ripustaa tamponit korvarenkaista roikkumaan? Vai miten olisi tyylikkäintä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, ehdotan että rauhoitutaan kaikki. Kukaan ei huuda, jokainen rauhoittuu ja vetää syvään henkeä. Noniin, ei huudeta eikä vaikuta toisiamme. Ihan rauhassa nyt.
Minulla on idea. Kun menemme matkalle saa Charles ottaa kantaa latinoon/tähän lapsiasiaan, sen jälkeen kun hän virallisesti kuningas. Sopiiko tämä, että saadaan tähan vaikeaan asiaan ikäänkuin kuninkaallinen päätös?
Asian kaikki tiedot tästä riidasta on jo lähetetty Britanniaan. Siihen asti, että kruunajaiset ovat ohi niin otetaan rauhassa. Ihan rauhassa, ymmärrättekö? Sopiihan tämä? Hyvä, ihan rauhassa nyt vain kaikki.
Ihan sama!
*Itkee*
En välitä enää pätkääkään!
*Itkee*
MINÄ JÄTÄN LATINON, EN TEE SILLE KOSKAAN YHTÄKÄÄN LASTA!!!!
*huutaa*
ENSI REISSULLA EI LATINOLLE HYVÄ HEILU, MINÄ HAEN OMAN KUNINKAALLISEN VAUVANI TILALLE!
ETTÄ NÄIN, MINÄ JÄTIN LATINON TULIHAN SE KAIKILLE SELVÄKSI??!!!!
Noniin, lopettakaa nyt. Kukaan ei huuda. Eikä kiusaa myöskään niitä jotka ovat jättäneet (oikeasti?) Latino. Kaikki ottavat ihan rauhassa. Vetäkää syvään henkeä, älkääkä tapelko latinosta.
Kruunajaisten jälkeen edelleen Charles saa sanoa kuninkaana mielipiteensä tästä kaikesta. Eli latino jättämisestä, sen lapsista ja kaikista asian lukuisista osapuolista. Siihen asti kaikki ottavat ihan rauhassa.
Sopiihan tämä? Ja pitäisikö joku moniammatillinen kokous tai joku järjestää, koska latino on jätetty? Vai lieneekö vain uhoamista? Ehkä odotamme rauhassa mitä Charles sanoo? Mielipiteitä, mutta otetaan sitten rauhassa kaikki vai mitä?
Ei tarvita mitään tiimiä tms. Selkeästi kerjää huomiota. Vai että ihan jätti latinon? Kyllä tuollainen väite ilman vedenpitävä todisteita on naurettava. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka isot elarit saisi charlesilta? Entä harrylta tai williamilta? Kukakohan maksaisi isoimmat elarit, että kenelle kannattaisi raskautua? Ihan siis muuten vain kyselen...
Mitenhän saisi oviksen osumaan kruunajaisten ajankohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee anonyymina äkkiä Kelaan joku ilmo pimeistä töistä, niin sotkee suunnitelmat, eikä se ehdi mukaan.
Tämä. Lisäksi tee huoli-ilmoitus, jossa keksit kaikenlaista mistä olet huolissasi. Siinä on naapurilla hoitamista ja matka jää haaveeksi.
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä on päätetty, onko liian julkeaa ripustaa tamponit korvarenkaista roikkumaan? Vai miten olisi tyylikkäintä?
Ei ole julkeaa. Se on nykyaikaa. Ripustetaan siihen palaneiden ja revittyjen rintsikoiden viereen. Poltin omani 70-luvulla, mutta säilytin juhlahetkiä varten ne kappaleet, jotka sain vielä nuotiosta ongittua.
Olen yhden palstalaisten aviomies, pian tosin ex - sellainen. Olen perustanut yhdistyksen, koska olen exsäni uhri. Haen tällä hetkellä saatana isyyden purkua VAIMON lapsista.
Jokainen niistä on palstan matkoilla tehty, ja ihan latino. Isyystestit varmistivat pahimmat pelkoni saatana. Yksikään noista EI ole minun. Ainoa syy, miksi julkaisen tämän viestin on se, että olen perustanut palstalaisten miehille/esille tukiryhmän.
Siellä te saatana lukijamatkoilla petätte miehiänne, hävetkää oikeasti. Toivon mahdollisimman monen miehistänne havahtuvan isyystesteihin ja pettämiseenne! Hävetkää saatana.
No ookee, mutta katokin, ettei ala vanha suola janottaa, kun mä keinun sen kanssa samaan tahtiin kuumien lanteidemme noustua nirvanallisiin korkeuksiin ja huudan ja itken lohduttomasti brutaalin raa'asta himosta. Ja joo, olet varoittanut, olet olet!