Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Muutama kysymys on viime hetkillä noussut stressin aiheiksi, osaako kukaan vastata:
1) Ihan vain sitä mietin, että kai briteissä pestään jauheliha ennen kypsennystä? Saan pesemättämästä jauhelihasta vatsaoireita, eli pakollinen tieto.
2) Eikai siellä se homeongelma taloissa koske rikkaita? Ts kai noi palatsit jne on hyviä ilmanlaadultaan? Olen siis tosi erityisherkkä mm homeelle.
3) Jos synnytän briteissä, sehän ei ole lapsen mukaan ottoa paluumatkalla, koska ennakoimaton tilanne?
4) Eikai briteissä olla synnytyksessä alapää paljaana? Pitääkö vakuutus olla brextizin jälkeen tai jotain?
5) Kai se käy, että mahdollisesti syntyvää vauvaani sitten kuvataan koko ajan? Ajattelin kertoa Charlesille, että olen pelastanut Harryn ja vauva(mme) on hänen uusin lapsenlapsensa.
6) Kai ylläoleva ja mahdollinen skandaali siitä käy?
Tosi mielenkiintoisia ydinkyssäreitä sulla tässä, mutta mä otin nyt kopin tuosta jauhenlihan pesemisestä. Elikkäs miksi ihmeessä et vois pikkelöidä sitä? On tosi monipuolinen mahdollisuus erilaiseen käyttöön. Käy kantarellien ja kasvisten kanssa hyvin. Valmistusprosessi tietty kestää, mutta muutama lonkero auttaa asiaa. Mietipä asiaa.
Oletin siis että tarkoitit jauhenlihaa, oisko kirjoitusvihreä tullut? Tavisjauhelihasta en osaa neuvoa mitään, kun käytän vain jauhesta valmistettua.
Ehdotan, että moniammatillinem tiimi keskustelee kuningashuoneen jäsenten kanssa seuraavat skandaalit:
1) Dianan kuolema
2) Camillan yleinen vihaaminen, joka tosin vähentänyt kai
3) Se, että Charles painostettiin naimaan Diana vaikkei tahtonut. Mikä oli Charlesin äitisuhde, kysyn vaan?
4) Charlesin välit sisaruksiinsa, erityisesti prinssi Andrewiin joka oli mamman kultapoika ja sai sikailla miten haluaa.
5) Meghan Markle vs jokainen hovin henkilö.
Olisiko meistä siihen, että pystymme auttamaan näissä kaikissa asioissa? Voisivat hovissa voimaantua ja jatkaa ehjempänä perheenä jos autamme. Mielipiteitä?
Haluan kruunajaisissa kanssa eturiviin, minäkin. Siis niin, että kamerat seuraavat minua koko ajan. Voin sitten kotona vielä antaa seiskalle lukuisia haastatteluja. Kruunajaisissa saan myös sen oman hetkeni julkisuudesta. Olen ansainnut sen enemmän kuin te muut!
Kai matkalla sitten juodaan kohtuudella, oikeasti? Viime reissun jälkeen meinasi tulla avoero, koska mies kuuli juttuja känni sekoiluistani:(
Oli kova vakuuttaminen, että tyttöporukalla oltu liikkeelle jne. Ehdotan, että kohtuudella ja sofikoituneesti juodaan. Oikeasti.
Kai sopii kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vaan ehdotuksesta, mutta ei ole mitään päälle pantavaa eikä rahaa ostaa uutta. Kirppikseltä voisi tietysti jotain löytää, mutta lähimmät kirppikset ovat liian kaukana. Pitäisi autolla mennä, koska kaikki paikallisliikenne on täältä lakkautettu eikä mies suostu kuskaamaan. Ja vaikka suostuisikin, ei siellä kirppiksellä mitään kivoja kevätvaatteita ole. Korkeintaan on t-paitoja, mutta ei tuon tason tilaisuuksiin voi mennä t-paidassa. Sitä paitsi ne ovat niin kulahtaneita, että häpeäisitte mua. Lisäksi pitäisi uudet kengät hankkia ja niitä ei ole kirppareilla koskaan.
Ja vaikka nyt joku lainaisi vaatteet ja kengät, miten pääsisin Porvooseen? Linset ei kulje ja miehen on jäätävä kotiin lapsia vahtimaan. Ja vaikka joku naapuri tarjoaisi kyydin, pitäisi siitä kuitenkin jotain maksaa. Eikä nämä meidän naapurit mitään kyytejä tarjoa rahastakaan, ovat niin ilkeitä ihmisiä ja vihaavat meitä.
Myönnän, että olen hieman katkera, koska kerrankin olisin päässyt ulkomaille ja vielä tällaisissa merkeissä, mutta toisaalta olisin varmaan siellä lentokoneessa vain oksentanut, koska kärsin matkapahoinvoinnista. Olisi reissu alkanut niin huonosti, että mieliala olisi kärsinyt ja kaikki olisivat vihanneet minua. Yleensäkin kaikki menee aina pieleen, joten jotain sählinkiä olisi tullut. Passi unohtunut kotiin, jos sitä edes olisi näin nopealla aikataululla saanut hankittuakaan. Rahaakaan ei passiin olisi ollut, joten siihen se olisi ainakin tyssännyt.
Sitä paitsi mies ei tykkää, jos matkustelen omin päin ja olen poissa kotoa, koska erityislapsemme ovat haastavia hoidettavia. Miehen firman pikkujoulutkin jäivät väliin, kun piti jäädä lapsia hoitamaan, vaikka olisi ilmaisella linsekuljetuksella päästy sinne. Ei tosin olisi ollut mitään päälle pantavaakaan.
Kivaa matkaa kuitenkin niille, jotka sinne pääsevät. Olen tosi onnellinen teidän puolestanne.
Miten mä niin jo ehdin odottaa sun kommenttiasi en nyt ole ihan varma ymmärsinkö oikein vai väärin että siis halusitko alun perinkään mukaan vai et vai ehkä vaikee tietää en myöskään ymmärrä omasta kirjoituksestani mitään koska hakkeri varmaan vohki kaikki välimerkit ja aiheutti tämän pakonomaisen kirjoittamisen mikä ei lopu ei lopu ei lopu ei lopu...paiskaan luurin kivi lattiaan💥
Pokka pitää.
Vaikka katson itseäni peilistä matka-asussani.
Toivon että teilläkin, kun näette minut...
Tungen ketjuun vain kertoakseni, että olen nähnyt tämän otsikon palstalla niin usein, että näin viime yönä unta, jossa olin Charlesin kruunajaisissa. Siellä oli yleisölle istuimina sellaiset topatut englantilaiset antiikkirahit, jotka olivat niin matalia, että ihmiset istuivat polvet suussa. Toivottavasti teillä on mukavammat oltavat kun pääsette sinne!
Harrastuksena lentopisteiden kerääminen.
Kyssäri: Saanhan itse täydet pisteet, vaikka Challe maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Tungen ketjuun vain kertoakseni, että olen nähnyt tämän otsikon palstalla niin usein, että näin viime yönä unta, jossa olin Charlesin kruunajaisissa. Siellä oli yleisölle istuimina sellaiset topatut englantilaiset antiikkirahit, jotka olivat niin matalia, että ihmiset istuivat polvet suussa. Toivottavasti teillä on mukavammat oltavat kun pääsette sinne!
Hauska uni. Lähde vaan mukaan lupsakalle retkelle. Meillä on VIP kohtelu eikä millään rahilla kökötetä polvet suussa ja munsalan hameet korvissa - pikkareilla tai ilman...
Ainoan tamponini naru katkesi. Mistä saa ostettua uusia naruja koruja varten? En tarvitse tamponeja koska 62
Voisiko saada tänne listan henkilöistä, joilla (ikuinen) porttikielto Av-matkoille?
Kaverin puolesta kyselen
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on lähdössä tuolle matkalle. Nyt tunnustus, että petättekö useinkin palstan matkoilla miehiänne siellä? Vastauksia saatana.
T: Epäilen VAIMON lasten saaneen alkunsa Porvoossa, Hangossa ja saimaassa - haen isyyden purkua ja jättikorvauksia!
Eihän lapset näytä latinoilta?
Vierailija kirjoitti:
Ainoan tamponini naru katkesi. Mistä saa ostettua uusia naruja koruja varten? En tarvitse tamponeja koska 62
Jos laitat mulle näin anonyymisti meiliosoitteen, tai puhelinnumpan, niin voidaan sopia, mihin voin sulle pientä korvausta vastaan yhden narun lahjoittaa 🙌
No kun on nytten kaverin anoppi tulossa matkaan, niin miten tähän suhtaudutaan? Oma anoppini on siisen kuollut jo pitkä tovi ennen puolison tapaamista, niin en siis osaa mitään kantaa ottaa tähän. Ovatko yleensä anopit tervetulleita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on lähdössä tuolle matkalle. Nyt tunnustus, että petättekö useinkin palstan matkoilla miehiänne siellä? Vastauksia saatana.
T: Epäilen VAIMON lasten saaneen alkunsa Porvoossa, Hangossa ja saimaassa - haen isyyden purkua ja jättikorvauksia!
Eihän lapset näytä latinoilta?
Ootellaan 9 kuukautta, ja tehdään tieteellinen laskelma, montako punatukkaista ja hörökorvaista vauvaa Porvoon suunnalle syntyykään niillä main 👏. Myös laatikkoleukaiset bebet kirjataan 🙌
Vierailija kirjoitti:
No kun on nytten kaverin anoppi tulossa matkaan, niin miten tähän suhtaudutaan? Oma anoppini on siisen kuollut jo pitkä tovi ennen puolison tapaamista, niin en siis osaa mitään kantaa ottaa tähän. Ovatko yleensä anopit tervetulleita?
Anopit ovat aina tervetulleita, kuhan ovat miehen anoppeja 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat mulle näin anonyymisti meiliosoitteen, tai puhelinnumpan, niin voidaan sopia, mihin voin sulle pientä korvausta vastaan yhden narun lahjoittaa 🙌
Eikös liene tommonen laitonta ole. Voitkos vaan reissulla mulle myyä?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko saada tänne listan henkilöistä, joilla (ikuinen) porttikielto Av-matkoille?
Kaverin puolesta kyselen
Yrttihullu
Meghanhullu
Hymiöhullu
Holvikaarihullu
Palstapersu
Incelmies
Zinc vai Zic en muista enää
Alkoholismijankkaaja
Hopeakettu
Sukkahousufetissi
Vierailija kirjoitti:
Kaverin puolesta kyselen
Porttikiellon saaneista on olemassa lista, jonka saa pyydettäessä matkanjärjestäjät/ylläpidoltalta. Siinä porttikiellon saaneen ihmisen perustiedot kuten:
Koko nimi, osoite (myös aiemmat osoitteet jos muuttanut paljon) puhelinnumero, työpaikka, siviilisääty ja lasten lukumäärä.
Samoin siellä lukee se kaikkein raskauttavin tieto. Eli millä matkalla ja millä päivämäärällä porttikielto on tullut. Syy siihen (perusteellisesti perusteltuna) täydellisesti avattuna.
Tämä on av:n avoimuutta, ei mitään maalittamista ja porttikiellon käyttämistä pelotteena. Ihan siis meille on ainakin näin kerrottu...
Myös kaikki muu mahdollinen on esillä. Sllä porttikiellon saaneista ihmisistä on tehty täysi supotus. Porttikieltoa isompaa häpeää ei siis palstalla ole.
Sano kaverillesi osanottoni, sillä mitään tuon pahempaa ei ole.
Onneksi porttikiellon saaneita on sen verran paljon, että hänhän voi perustaa muiden porttikiellon saaneiden kanssa anonyymin tukiryhmän?
Muutama kysymys on viime hetkillä noussut stressin aiheiksi, osaako kukaan vastata:
1) Ihan vain sitä mietin, että kai briteissä pestään jauheliha ennen kypsennystä? Saan pesemättämästä jauhelihasta vatsaoireita, eli pakollinen tieto.
2) Eikai siellä se homeongelma taloissa koske rikkaita? Ts kai noi palatsit jne on hyviä ilmanlaadultaan? Olen siis tosi erityisherkkä mm homeelle.
3) Jos synnytän briteissä, sehän ei ole lapsen mukaan ottoa paluumatkalla, koska ennakoimaton tilanne?
4) Eikai briteissä olla synnytyksessä alapää paljaana? Pitääkö vakuutus olla brextizin jälkeen tai jotain?
5) Kai se käy, että mahdollisesti syntyvää vauvaani sitten kuvataan koko ajan? Ajattelin kertoa Charlesille, että olen pelastanut Harryn ja vauva(mme) on hänen uusin lapsenlapsensa.
6) Kai ylläoleva ja mahdollinen skandaali siitä käy?