Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vieläkö tänne vammaisen paskaketjuun viestejä tulee, tuskin muilta kuin kirjailijalta itseltään. 🥱
Voidaanko samalla kun sinne asti mennään niin käydä Dianan ja Ellun haudoilla? Vai onko ohjelmisto jo liian täynnä?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tänne vammaisen paskaketjuun viestejä tulee, tuskin muilta kuin kirjailijalta itseltään. 🥱
Jos meidän huumori ei nappaa, niin mitä ihmettä kommentoit? Saitko porttikiellon matkalle ja kiukuttelee meille? Sori, ei ole meidän vika. Nyt menen kauneushoitoja vielä tekemään, toisilla on kuninkaallinen edustusmatka vielä edessä. Sori siitä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka isot elarit saisi charlesilta? Entä harrylta tai williamilta? Kukakohan maksaisi isoimmat elarit, että kenelle kannattaisi raskautua? Ihan siis muuten vain kyselen...
Mitenhän saisi oviksen osumaan kruunajaisten ajankohtaan?
Minäkin haluan tietää tämän, on tärkeää nyt! Ehkä jos ei muuta voi Andrew auttaa myöhemmin - tulisi ainakin vähän rahaa? Ihan siis kaverin puolesta vain kyselen..
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta, ja vielä parempaa vappua sulle! Oot kuiteskin ekana täällä ketjua lukemassa 😇🤣
Vierailija kirjoitti:
Paljastit itsesi ;D
problem kirjoitti:
Ajattelin laittaa beigen tweed-jakkupuvun, mutta onko liian arkinen? Miten te muut pukeudutte?
Kuulostaa ihanan englantilaiselta!
Itse yritän vieläkin laihduttaa, jotta mahtuisin perintömunsalaan, vaikka tippaleivät uhkaa torpetoida koko projektin. - Ihme kääpiöitä nuo esiäidit olleet. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka isot elarit saisi charlesilta? Entä harrylta tai williamilta? Kukakohan maksaisi isoimmat elarit, että kenelle kannattaisi raskautua? Ihan siis muuten vain kyselen...
Minäkin haluan tietää tämän, on tärkeää nyt! Ehkä jos ei muuta voi Andrew auttaa myöhemmin - tulisi ainakin vähän rahaa? Ihan siis kaverin puolesta vain kyselen..
Se Ändruu ei kovin ketterältä näytä niihin hommiin...
Vierailija kirjoitti:
problem kirjoitti:
Ajattelin laittaa beigen tweed-jakkupuvun, mutta onko liian arkinen? Miten te muut pukeudutte?
Kuulostaa ihanan englantilaiselta!
Itse yritän vieläkin laihduttaa, jotta mahtuisin perintömunsalaan, vaikka tippaleivät uhkaa torpetoida koko projektin. - Ihme kääpiöitä nuo esiäidit olleet. :(
Olet pessyt liian kuumalla pesuohjelmalla pukusi, ja kutistunuthan se vain on. Mulle käy aina näin ja saa ostaa isompaa kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Ändruu ei kovin ketterältä näytä niihin hommiin...
Luonto se tikanpojan puuhun ajaa. Av-mamman muodokas, kuuma ja kiihkeä vartalo on vastustamaton. Ukkohan sekoaa täysin ja kosii vielä. Kaupan päälle tulee sitten sekoileva punapää-Fergie, joten kannattaa ottaa hatkat heti hekuman jälkeen. Elarit vetämään, neuvottelut kiinteistöistä ja timanteista ja siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko saada tänne listan henkilöistä, joilla (ikuinen) porttikielto Av-matkoille?
Kaverin puolesta kyselen
Yrttihullu
Meghanhullu
Hymiöhullu
Holvikaarihullu
Palstapersu
Incelmies
Zinc vai Zic en muista enää
Alkoholismijankkaaja
Hopeakettu
SukkahousufetissiOlipa kiva lista, kun en itseäni siitä tunnistanut 😊! En kyllä tiedä itsekään, kuka olen, etsin vielä itseäni 🤯
Kai sä sentään olet jo päässyt "oletettu"-asteelle? Koetapa päättää ennen matkaa, niin ei tule mitään ikäviä väärinkäsityksiä.
Oletettavasti olen lähdössä matkalle, mukani Munsalan kansallispuku, parit tamponinnarut koruineen ja yks ylimääräinen naru, jonka olen luvannut myydä ( ehkä kuitenkin eniten tarjoavalle 😊 ).. ja kyykkavatkausta treenaan vielä ahkerasti peilin edessä, jotta osaan oikeat muuvit ja sopivassa kohtaa hiukan vilauttaa.. olettaisin näin 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko saada tänne listan henkilöistä, joilla (ikuinen) porttikielto Av-matkoille?
Kaverin puolesta kyselen
Yrttihullu
Meghanhullu
Hymiöhullu
Holvikaarihullu
Palstapersu
Incelmies
Alkoholismijankkaaja
Hopeakettu
SukkahousufetissiOlipa kiva lista, kun en itseäni siitä tunnistanut 😊! En kyllä tiedä itsekään, kuka olen, etsin vielä itseäni 🤯
Kai sä sentään olet jo päässyt "oletettu"-asteelle? Koetapa päättää ennen matkaa, niin ei tule mitään ikäviä väärinkäsityksiä.
Oletettavasti olen lähdössä matkalle, mukani Munsalan kansallispuku, parit tamponinnarut koruineen ja yks ylimääräinen naru, jonka olen luvannut myydä ( ehkä kuitenkin eniten tarjoavalle 😊 ).. ja kyykkavatkausta treenaan vielä ahkerasti peilin edessä, jotta osaan oikeat muuvit ja sopivassa kohtaa hiukan vilauttaa.. olettaisin näin 🙏
Kuulostaa oikein hyvältä. Olet ilmeisesti naisoletettu, otaksun. Hienoa että pysyt upeassa joukossamme.
Mulla on hameeseen jo laitettuna aika paljastava halkio ja alla sukkanauhaliivit verkkosukkineen pelkästään, kun jätän ne pikkarit nyt sitten pois kuitenkin. Haluan erottua joukosta. Muuvit on mullakin treenauksen alla ja tuntuu sujuvan päivä päivältä liukkaammin. Vilautus on kuitenkin kohokohta, sillä ratkeaa elaripullan kohtalo.
Hitto kun alkaa jo jänskättää, kun lähtöpäivä lähenee! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
problem kirjoitti:
Ainakin ilmavaa frillaa päälle koneeseen, koska kyykkyvatkataan ja Munsalanpuku sekä kruunulla varustettu tamponinnarukoru itse kruunajaisiin.
Jatkoille voi kai kukin päättää mieleisensä asun. Mä ajattelin jotain lateksista ja vartaloa myötäilevää Erika Wikman -tyylistä, ja tietty mustaa tai pinkkiä. Kynsilakkakin saa hovissa nykyään olla räiskyvän väristä.
Ai hurja! Noinko sexyä meinaat laittaa? En minä ilkeä kun olen jo vähän vanhempi ihminen.
Sifonkia ja lateksia vaan rohkeasti! Ikä on vain numero!
Katso nyt, miten pitkälle QC Camillakin on päässyt, vaikka muistuttaa elävästi Tussaudin vahakabinet-pystiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin puolesta kyselen
Porttikiellon saaneista on olemassa lista, jonka saa pyydettäessä matkanjärjestäjät/ylläpidoltalta. Siinä porttikiellon saaneen ihmisen perustiedot kuten:
Koko nimi, osoite (myös aiemmat osoitteet jos muuttanut paljon) puhelinnumero, työpaikka, siviilisääty ja lasten lukumäärä.
Samoin siellä lukee se kaikkein raskauttavin tieto. Eli millä matkalla ja millä päivämäärällä porttikielto on tullut. Syy siihen (perusteellisesti perusteltuna) täydellisesti avattuna.
Tämä on av:n avoimuutta, ei mitään maalittamista ja porttikiellon käyttämistä pelotteena. Ihan siis meille on ainakin näin kerrottu...
Myös kaikki muu mahdollinen on esillä. Sllä porttikiellon saaneista ihmisistä on tehty täysi supotus. Porttikieltoa isompaa häpeää ei siis palstalla ole.
Sano kaverillesi osanottoni, sillä mitään tuon pahempaa ei ole.
Onneksi porttikiellon saaneita on sen verran paljon, että hänhän voi perustaa muiden porttikiellon saaneiden kanssa anonyymin tukiryhmän?
No nytten en ymmärrä:
Mitä tapahtui säännölle Mikä tapahtuu av-reissussa, jää av-reissuun, esmes Lontooseen?
Siis kaverini ei ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Hanki sinäkin elämä - meillä on jo!
Jos olet kiltisti, saat tulla mukaan. Ehkä.
*** kuiskaa
Se ainoa oikea latino35 vai onkohan jo 36 on ihanan uskollinen vaimolleen. Tankoilee muidenkin kanssa. Siihen jää. Hän on ollut raumaasessa, saimaasessa ainakin. Ihana mies.
Tav.ääni
Varokaa kopioita
Tarvitaankohan tällä reissulla runsaasti kyynelten pyyhintää? Olen varannut siirrettävän naisluolan liinavaatekaapista yhden hyllyn isävainaan ruudullisille nenäliinoille. Riittääköhän?
Sinä joka kyselit tatuoinnin aihetta. Itse aion tatuoida Charlesin kasvot olkapäähän 🥰 se varmasti ilahduttaa myös Charlesia, kun hän huomaa sen jatkoilla tanssiessamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin puolesta kyselen
Yrttihullu
Meghanhullu
Hymiöhullu
Holvikaarihullu
Palstapersu
Incelmies
Alkoholismijankkaaja
Hopeakettu
Minäminä. Lupasit tamponinnarun Minulle! Ei kait täss mitään huutokauppaa aleta pitään...
62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki sinäkin elämä - meillä on jo!
Jos olet kiltisti, saat tulla mukaan. Ehkä.
Eikö mitä, kun tuo voi jäädä vahtimaan surullisen mamman sikamiestä. Vaihtoehto on ottaa mukaan Lontooseen lapsenlikaksi, niin voidaan me muut viettää laatuaikaa. Perillä voi kantaa meidän pakaaseja kuninkaan palkkalaisten kanssa. Juhlien jälkeen on myös jonkun siivottava sviitit. Siis ennen varsinaisten siivoojien tuloa, jos vaikka Andryy on tullut jatkoille.
Nyt otat sen herneen pois nenästäsi kuule, ennen kuin suututat yhtään enempää av-mammoja.
Onko meidän vikamme, että sinulla on selkeitä harjoja, ehkä tulit omasta mielestäsi isäksi vasten tahtoasi?
Ts halusit lapsia, teitte niitä ja nyt hoito ja elatus ei kiinnostakaan.
Onko kyseessä tämä tyypillinen tarina?
Mutta ennen kuin liikaa ruikutat niin yhdistyksesi menee kyllä nurin kun kukaan palstamamman mies ei saa liittyä siihen.
Ja vaimo parkaasi auttaa varmasti Charles isoilla rahoillaan ja taitavilla asianajajillaan.
Myös suhteita löytyy, eli voit kohta olla työtön ja sillan alla ellei vaimo ota armeliaasti sinua takaisin.
Niin.
Kannattaa miettiä ennen kuin liikaa alkaa huudella, että seurauksiakin voi tulla.