Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?

Vierailija
19.04.2023 |

https://yle.fi/a/74-20027677

Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.

Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?

Kommentit (1887)

Vierailija
1081/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, matkani on piloilla. Mies sai sittenkin lomaa matkan ajaksi ja aikoo tulla mukaan kuulemma vahtimaan minua.

Ja matkaseuraksi mies ottaa äitinsä, eli anoppini! Joka kuulemma myös vahtii, etten (muka) taas petä miestäni. Auttakaa, ihan mitä vain nyt?

Vierailija
1082/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikin ottaneet kuolee todennäköisesti ennen paluumatkaa. T. Porvoon arvauskeskus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka isot elarit saisi charlesilta? Entä harrylta tai williamilta? Kukakohan maksaisi isoimmat elarit, että kenelle kannattaisi raskautua? Ihan siis muuten vain kyselen...

Vierailija
1084/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on lähdössä tuolle matkalle. Nyt tunnustus, että petättekö useinkin palstan matkoilla miehiänne siellä? Vastauksia saatana.

T: Epäilen VAIMON lasten saaneen alkunsa Porvoossa, Hangossa ja saimaassa - haen isyyden purkua ja jättikorvauksia!

Eihän lapset näytä latinoilta?

Totta helvetissä näyttävät! Nyt niitä vastauksia saatana, että onko niissä teidän matkoissa mukana paljonkin latinalaisen-amerikan miehiä? Kun on niin saatanan paljon kuultu miten jaloa on adoptoida latinalaisesta-amerikasta lapsia.

Ihan ovat latinoiden näköisiä kuulemma, saatana. Ja ne saatanan ilmeet, kun vieraat kuulevat vaimolta, että omiahan nämä ovat. Eli mitä niillä matkoilla tapahtuu? Haen edelleen isyyden purkua ja jättikorvauksia, minun nuo eivät ole!

Vierailija
1085/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pokka pitää.

Vaikka katson itseäni peilistä matka-asussani.

Toivon että teilläkin, kun näette minut...

Tottakai pokka pitää kaikilla. Sen verran monta av-matka olen jo tehnyt, että olen nähnyt kaiken. Siis alkumatkan jälkeen kaikkihan näyttävät kauheilta. Mutta ei hätää, humala auttaa kyllä aina.

Vierailija
1086/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko saada tänne listan henkilöistä, joilla (ikuinen) porttikielto Av-matkoille?

Kaverin puolesta kyselen

Porttikiellon saaneista on olemassa lista, jonka saa pyydettäessä matkanjärjestäjät/ylläpidoltalta. Siinä porttikiellon saaneen ihmisen perustiedot kuten:

Koko nimi, osoite (myös aiemmat osoitteet jos muuttanut paljon) puhelinnumero, työpaikka, siviilisääty ja lasten lukumäärä.

Samoin siellä lukee se kaikkein raskauttavin tieto. Eli millä matkalla ja millä päivämäärällä porttikielto on tullut. Syy siihen (perusteellisesti perusteltuna) täydellisesti avattuna.

Tämä on av:n avoimuutta, ei mitään maalittamista ja porttikiellon käyttämistä pelotteena. Ihan siis meille on ainakin näin kerrottu...

Myös kaikki muu mahdollinen on esillä. Sllä porttikiellon saaneista ihmisistä on tehty täysi supotus. Porttikieltoa isompaa häpeää ei siis palstalla ole.

Sano kaverillesi osanottoni, sillä mitään tuon pahempaa ei ole.

Onneksi porttikiellon saaneita on sen verran paljon, että hänhän voi perustaa muiden porttikiellon saaneiden kanssa anonyymin tukiryhmän?

Voi vttu, ei ei ei.. Minua eikun siis yhtä kaverini on kerran porttikiellolla uhkailtu. Tuoltahan siis kaikki minun eikun siis kaverini tiedot löytyivät.

Ja vain koska siis kaveri sai väliaikaisen porttikiellon eräälle av-matkalle. Vttu, tuolla löytyy ihan kaikki tiedot kaverin sekoiluista siellä porvoossa.

Ei hävetä yhtään ei kaverin takia. En uskalla allekirjoittaa tätä omalla nimelläni, ettei kukaan vain muista:(

Vierailija
1087/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoan tamponini naru katkesi. Mistä saa ostettua uusia naruja koruja varten? En tarvitse tamponeja koska 62

Jos laitat mulle näin anonyymisti meiliosoitteen, tai puhelinnumpan, niin voidaan sopia, mihin voin sulle pientä korvausta vastaan yhden narun lahjoittaa 🙌

Eikös liene tommonen laitonta ole. Voitkos vaan reissulla mulle myyä?

Voin toki, mutta sulla pitää olla sitten se koru matkassa! Ja oliko sillä narun pituudella väliä, sehän vaihtelee tamponin koon mukaan 🧐? Ja korttimaksu ei sitten käy, käytän vain käteistä! Joko ihan eurot, tai tässä tapauksessa myös punnat, jos osaamme kurssin laskea 😏

Vierailija
1088/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko saada tänne listan henkilöistä, joilla (ikuinen) porttikielto Av-matkoille?

Kaverin puolesta kyselen

Yrttihullu

Meghanhullu

Hymiöhullu

Holvikaarihullu

Palstapersu

Incelmies

Zinc vai Zic en muista enää

Alkoholismijankkaaja

Hopeakettu

Sukkahousufetissi

Olipa kiva lista, kun en itseäni siitä tunnistanut 😊! En kyllä tiedä itsekään, kuka olen, etsin vielä itseäni 🤯

Vierailija
1089/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni muu täällä on saanut lapsia latinon kanssa? Täh! Luulin olevani ainoa. Tangomarkkinoilla tai Hangossa sai pikkupallero alkunsa. En muista kummassa. Joku muikki joskus kehui raskautuneensa latinolle saunanlauteista mutten suostunut silloin uskomaan. Hitsi mikä sika!!

Vierailija
1090/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on lähdössä tuolle matkalle. Nyt tunnustus, että petättekö useinkin palstan matkoilla miehiänne siellä? Vastauksia saatana.

T: Epäilen VAIMON lasten saaneen alkunsa Porvoossa, Hangossa ja saimaassa - haen isyyden purkua ja jättikorvauksia!

Eihän lapset näytä latinoilta?

Totta helvetissä näyttävät! Nyt niitä vastauksia saatana, että onko niissä teidän matkoissa mukana paljonkin latinalaisen-amerikan miehiä? Kun on niin saatanan paljon kuultu miten jaloa on adoptoida latinalaisesta-amerikasta lapsia.

Ihan ovat latinoiden näköisiä kuulemma, saatana. Ja ne saatanan ilmeet, kun vieraat kuulevat vaimolta, että omiahan nämä ovat. Eli mitä niillä matkoilla tapahtuu? Haen edelleen isyyden purkua ja jättikorvauksia, minun nuo eivät ole!

Puhuu kuiskaten kaikille muille:

Voi luoja, kuka kertoo tuolle totuuden hopeaketuista?

Vierailija
1091/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni muu täällä on saanut lapsia latinon kanssa? Täh! Luulin olevani ainoa. Tangomarkkinoilla tai Hangossa sai pikkupallero alkunsa. En muista kummassa. Joku muikki joskus kehui raskautuneensa latinolle saunanlauteista mutten suostunut silloin uskomaan. Hitsi mikä sika!!

Uskomatonta!

Latino NYT oikeasti!!!

En olisi ikinä uskonut sinusta!!

*Alkaa itkeä*

Siis muistan, että latino pölli saimaassa kaikkien pikkareita mutta silti!!!!

*Itkee kuin syötävä*

Muutenhan se "vain tanssi tangoa" kaikkien kanssa!!!

*Itkee sikiöasennossa lattialla*

Se on siis ainakin 2 naista raskaaksi saattanut reissuilla?

Minä olen joka reissulla rukoillut, että latino tekee kanssani vauvan eikä ole koskaan suostunut!!!!

*ITKEE LUJAA*

VTTU MIKÄ SIKA LATINO ON, ENTÄS MINÄ JA MINUN TARPEENI KYSYN VAAN????!!!!

Vierailija
1092/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Citymarketissa oli kukkia tarjouksessa. Ostin jo kolme kimppua mun hattua varten. Jos koristelen sen hatun jo tänään, pitääkö se laittaa pakastimeen odottamaan? Lisään appelsiinit, perunat ja kierremakaronit sitten edellisenä päivänä. Millaiset hatut teillä muilla on?

Ai vitsi, miten ihailen, kun jollain on Käden taitoja?!! Minä koitin kerran opetella goottilaista maalausta vai mitä se kuuluisa hommeli nyt oli, mutta ei siitä oikein tullut mitään, vaikka meidän suvussa on ollut taitavia maisema ja kukka maalareita.

Aijai, mä sain näin ohiksena tuosta "hommelista" aikas makeen idean, eli hatun sijasta laitankin perinteisen himmelin päähäni. Se menee hienosti reilummasti korkeamman tiaran päälle ja laskeutuu upeasti Munsalan puvun kaunista sinistä selkämystä vasten. Nyt mä olenkin niin innoissani.

PS. Söin muuten äsken jo yhden viemisiksi tarkoitetun muikkukukon, ja niin hävettää :( Vertaistukea kaipailisin.

Vierailija
1093/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, ehdotan että rauhoitutaan kaikki. Kukaan ei huuda, jokainen rauhoittuu ja vetää syvään henkeä. Noniin, ei huudeta eikä vaikuta toisiamme. Ihan rauhassa nyt.

Minulla on idea. Kun menemme matkalle saa Charles ottaa kantaa latinoon/tähän lapsiasiaan, sen jälkeen kun hän virallisesti kuningas. Sopiiko tämä, että saadaan tähan vaikeaan asiaan ikäänkuin kuninkaallinen päätös?

Asian kaikki tiedot tästä riidasta on jo lähetetty Britanniaan. Siihen asti, että kruunajaiset ovat ohi niin otetaan rauhassa. Ihan rauhassa, ymmärrättekö? Sopiihan tämä? Hyvä, ihan rauhassa nyt vain kaikki.

Vierailija
1094/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä viddu kiinnostaa joittenki runkkareiden asiat

Vierailija
1095/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, matkani on piloilla. Mies sai sittenkin lomaa matkan ajaksi ja aikoo tulla mukaan kuulemma vahtimaan minua.

Ja matkaseuraksi mies ottaa äitinsä, eli anoppini! Joka kuulemma myös vahtii, etten (muka) taas petä miestäni. Auttakaa, ihan mitä vain nyt?

Ei hemmetti. Ne täytyy nyt vaan hämätä menemään väärälle lentokentälle tai rautatieasemalle. Sun koko visiitti menee täysin pilalle, jos nuo kaksi pääsevät mukaan.

Ja mietipä, jos sinunkin oli tarkoitus raskautua lordista matkalla, eli eipä tule onnistumaan!

Vierailija
1096/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin puolesta kyselen

Yrttihullu

Meghanhullu

Hymiöhullu

Holvikaarihullu

Palstapersu

Incelmies

Zinc vai Zic en muista enää

Alkoholismijankkaaja

Hopeakettu

Sukkahousufetissi

Olipa kiva lista, kun en itseäni siitä tunnistanut 😊! En kyllä tiedä itsekään, kuka olen, etsin vielä itseäni 🤯

Kai sä sentään olet jo päässyt "oletettu"-asteelle? Koetapa päättää ennen matkaa, niin ei tule mitään ikäviä väärinkäsityksiä.

Vierailija
1097/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laittaa beigen tweed-jakkupuvun, mutta onko liian arkinen? Miten te muut pukeudutte?

Vierailija
1098/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, ehdotan että rauhoitutaan kaikki. Kukaan ei huuda, jokainen rauhoittuu ja vetää syvään henkeä. Noniin, ei huudeta eikä vaikuta toisiamme. Ihan rauhassa nyt.

Minulla on idea. Kun menemme matkalle saa Charles ottaa kantaa latinoon/tähän lapsiasiaan, sen jälkeen kun hän virallisesti kuningas. Sopiiko tämä, että saadaan tähan vaikeaan asiaan ikäänkuin kuninkaallinen päätös?

Asian kaikki tiedot tästä riidasta on jo lähetetty Britanniaan. Siihen asti, että kruunajaiset ovat ohi niin otetaan rauhassa. Ihan rauhassa, ymmärrättekö? Sopiihan tämä? Hyvä, ihan rauhassa nyt vain kaikki.

Ihan sama!

*Itkee*

En välitä enää pätkääkään!

*Itkee*

MINÄ JÄTÄN LATINON, EN TEE SILLE KOSKAAN YHTÄKÄÄN LASTA!!!!

*huutaa*

ENSI REISSULLA EI LATINOLLE HYVÄ HEILU, MINÄ HAEN OMAN KUNINKAALLISEN VAUVANI TILALLE!

ETTÄ NÄIN, MINÄ JÄTIN LATINON TULIHAN SE KAIKILLE SELVÄKSI??!!!!

Vierailija
1099/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

problem kirjoitti:

Ajattelin laittaa beigen tweed-jakkupuvun, mutta onko liian arkinen? Miten te muut pukeudutte?

Ainakin ilmavaa frillaa päälle koneeseen, koska kyykkyvatkataan ja Munsalanpuku sekä  kruunulla varustettu tamponinnarukoru  itse kruunajaisiin.

Jatkoille voi kai kukin päättää mieleisensä asun. Mä ajattelin jotain lateksista ja vartaloa myötäilevää Erika Wikman -tyylistä, ja tietty mustaa tai pinkkiä. Kynsilakkakin saa hovissa nykyään olla räiskyvän väristä.

Vierailija
1100/1887 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti. Ne täytyy nyt vaan hämätä menemään väärälle lentokentälle tai rautatieasemalle. Sun koko visiitti menee täysin pilalle, jos nuo kaksi pääsevät mukaan.

Ja mietipä, jos sinunkin oli tarkoitus raskautua lordista matkalla, eli eipä tule onnistumaan!

Meidäthän haetaan takseilla kotoa ilmaiseksi Porvoon lentokentälle? Siis jos vain sanoo, että yhteiskuljetus on esim Helsinki-vantaan lentokentältä busseilla, niin ongelma on ratkaistu.