Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?

Vierailija
19.04.2023 |

https://yle.fi/a/74-20027677

Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.

Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?

Kommentit (1887)

Vierailija
1141/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka kyselit tatuoinnin aihetta. Itse aion tatuoida Charlesin kasvot olkapäähän 🥰 se varmasti ilahduttaa myös Charlesia, kun hän huomaa sen jatkoilla tanssiessamme.

No hittolainen, tosi kiva. Miksi en tuota itse keksinyt. Mitähän kuninkas tykkäisi Camillan kuvasta? No mutta, mulle jää ainakin Wintsorien kruunulogo ja siihen vaikka alle Ckarlesin signeeraus.

Vierailija
1142/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko saada tänne listan henkilöistä, joilla (ikuinen) porttikielto Av-matkoille?

Kaverin puolesta kyselen

Yrttihullu

Meghanhullu

Hymiöhullu

Holvikaarihullu

Palstapersu

Incelmies

Zinc vai Zic en muista enää

Alkoholismijankkaaja

Hopeakettu

Sukkahousufetissi

Olipa kiva lista, kun en itseäni siitä tunnistanut 😊! En kyllä tiedä itsekään, kuka olen, etsin vielä itseäni 🤯

Kai sä sentään olet jo päässyt "oletettu"-asteelle? Koetapa päättää ennen matkaa, niin ei tule mitään ikäviä väärinkäsityksiä.

Oletettavasti olen lähdössä matkalle, mukani Munsalan kansallispuku, parit tamponinnarut koruineen ja yks ylimääräinen naru, jonka olen luvannut myydä ( ehkä kuitenkin eniten tarjoavalle 😊 ).. ja kyykkavatkausta treenaan vielä ahkerasti peilin edessä, jotta osaan oikeat muuvit ja sopivassa kohtaa hiukan vilauttaa.. olettaisin näin 🙏

Minäminä. Lupasit tamponinnarun Minulle! Ei kait täss mitään huutokauppaa aleta pitään...

62

No hitto sentäs, kun en nyt ollut ihan varma, ootko kuitenkaan sitä ostamassa? Ei tää nyt mikään Tori.fi-myynti ole, että annetaan ymmärtää, muttei ymmärretä antaa.. siis niitä euroja 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistan tässä vielä, että on kaikki tarpeellinen mukana eli :

Raikkaat voileivät matkalle

Vanukkaat

Marimekko tunikat ja käsilaukut  - aivan ihanat!

Uusi "pirteä" kevät sävy hiuksissa ja kouvola à la kana -tukka.

Merkitykselliset tatuoinnit näkyvillä paikoilla.

Omat lonkerot & siiderit lennolle

Puvut ja hatut itse tilaisuuteen ja pohja juomat.

Vierailija
1144/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos synnytän matkalla niin saahan lapsi automaattisesti englannin kansalaisuuden. Eikös vaan.

Vierailija
1145/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju 😀

Vierailija
1146/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka huolehtii sellaiset pikkukulut, joita voi matkalla tulla.

Joku voisi huolehtia sen rahapuolen, joten voi laittaa tilinumeron johon saa laittaa pikkusumman rahaa josta malsetaan, esim tilaisuus herkistäisi mieltä ja kyynelien pyyhkimiseen tarvittaisi nenäliinoja yms.

Vierailija
1147/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos synnytän matkalla niin saahan lapsi automaattisesti englannin kansalaisuuden. Eikös vaan.

Kyllä ja Karibian myös, kun isänsä sieltä.

Vierailija
1148/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin viittaus Dianaan ja Dodiin, vaikka ilmapallon muodossa. 

Vierailija
1149/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai? Saat Harryn itkeä tursaamaan koko virallisen tilaisuuden ajan, ja onneton syöksyy vielä puhujapönttöön paasaamaan äidistään ja Charles jää ihan varjoon. Varovainen ja hienotunteinen pitää olla. Esim. polka dot -kuvioituja hameita ei mielellään. Kouvolahair pitää myös kammata niin, ettei tule Dianaviboja. Se on niin herkkis.

Ja kuka sitä taluttaa ja ohjailee, kun Megsu ei ole paikalla? Joudutaan vielä raahaamaan nyyhkyttävää Harrya porukalla perässämme.

Vierailija
1150/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitsin hitsi. Lupauduin raportoimaan Mitä naapuristani kuulu nyt.

Voin kai raportoida Lontoosta, lentokoneesta ja silleesti? Otan muuten Lontoon rakeita evääksi.

Kai tää on ok?

Vierailija
1151/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini varaa minulle ajan kalenteristaan niinkuin asiakkaalle. Nyt en tiedä lähdemmekö reissuun vai onko lähitapaaminen?!?!

Vierailija
1152/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyräilet Candle in the Windiä sopivissa kohdin.

Vierailija
1153/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

*** kuiskaa

Se ainoa oikea latino35 vai onkohan jo 36 on ihanan uskollinen vaimolleen. Tankoilee muidenkin kanssa. Siihen jää. Hän on ollut raumaasessa, saimaasessa ainakin. Ihana mies.

Tav.ääni

Varokaa kopioita

Tarvitaankohan tällä reissulla runsaasti kyynelten pyyhintää? Olen varannut siirrettävän naisluolan liinavaatekaapista yhden hyllyn isävainaan ruudullisille nenäliinoille. Riittääköhän?

Mikä saatanan LATINO 35 kysyn vaan? Eli siinäkö on minun pian ex-vaimoni lasten ISÄ siis? Kysyn vaan, siellä saatana VAIMO pettänyt minua kuin vierasta sikaa!

Tuolle latinolle terveisiä, että saa pitää 5 OMAA LASTAAN JA EX-VAIMONI eli lasten äidinkin ihan suosiolla! Sekä lapset, että äidin saa ihan suosiolla pitää ja palautusoikeutta ei ole!

Meiltä on vuosia kyselty, ollaanko adoptoitu latinalaisesta-amerikasta lapsia saatana. Ja monttu auki aina katseltu, kun vaimo väitti niitä omiksi! Mutta nythän tämä ulkonäköasia selvisi, te saatanan siat petätte miehiänne latinoiden kanssa siellä!

Hävetkää saatana oikeasti. Tämän lukevat miehet, suosittelen lämpimästi avioeroa ja isyystestejä mahdollisille lapsille. Jokainen niistä naisista PETTÄÄ estoitta näillä matkoilla!

Vierailija
1154/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiesten tukiryhmä ry kirjoitti:

*** kuiskaa

Se ainoa oikea latino35 vai onkohan jo 36 on ihanan uskollinen vaimolleen. Tankoilee muidenkin kanssa. Siihen jää. Hän on ollut raumaasessa, saimaasessa ainakin. Ihana mies.

Tav.ääni

Varokaa kopioita

Tarvitaankohan tällä reissulla runsaasti kyynelten pyyhintää? Olen varannut siirrettävän naisluolan liinavaatekaapista yhden hyllyn isävainaan ruudullisille nenäliinoille. Riittääköhän?

Mikä saatanan LATINO 35 kysyn vaan? Eli siinäkö on minun pian ex-vaimoni lasten ISÄ siis? Kysyn vaan, siellä saatana VAIMO pettänyt minua kuin vierasta sikaa!

Tuolle latinolle terveisiä, että saa pitää 5 OMAA LASTAAN JA EX-VAIMONI eli lasten äidinkin ihan suosiolla! Sekä lapset, että äidin saa ihan suosiolla pitää ja palautusoikeutta ei ole!

Meiltä on vuosia kyselty, ollaanko adoptoitu latinalaisesta-amerikasta lapsia saatana. Ja monttu auki aina katseltu, kun vaimo väitti niitä omiksi! Mutta nythän tämä ulkonäköasia selvisi, te saatanan siat petätte miehiänne latinoiden kanssa siellä!

Hävetkää saatana oikeasti. Tämän lukevat miehet, suosittelen lämpimästi avioeroa ja isyystestejä mahdollisille lapsille. Jokainen niistä naisista PETTÄÄ estoitta näillä matkoilla!

Ihminen on erehtyväinen ja lehmä märehtiväinen. Jokainen tekee joskus virheen.

Itse olen ainakin tyttöjen ulkomaan reissuilla inhimillisesti erehtynyt aina mun miehen näköisiin. Joku koti-ikävä kai sen saa aikaan ja kaipuu. Onneksi ei mies tiedä. Ja sanontahan kuuluu, että se mitä ei tiedä, ei voi vahingoittaakaan tai pahoittaa mieltä. Ja rakkaita on lapset miehelle. Kyllä hän on se oikea isä.

Avioehtoa ei meillä ole eikä tule, vaikka osakkeet, omaisuus ja talo, sijoitusasunnot plus mökki ja vene sekä kaksi autoa oli miehen kun tutustuttiin. Mun mielestä kumppanien pitää luottaa toisiinsa, vaikka joskus noita virheitäkin sattuu. Elämä on, eikä pienistä kannata nipottaa, tärkeintä on rakkaus.

Vierailija
1155/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*** kuiskaa

Tav.ääni

Varokaa kopioita

Tottakai me tarvitaan kyynelten pyyhintää. Voi olla, että nenäliinojen määrä ei riitä. Onneksi Charles maksaa kulut, saisitko lisää tilaa?

Mieti koskettavat juhlallisuudet, kaikkien känni-itkut, avautumiset, raskautumiset sekä Harryn ja Williamin Diana trauma..

Niin, tässä ihan vain muutama esimerkki kuinka paljon itkua (hyvässä ja pahassa) matkalle taatusti mahtuu.

Mutta ihanaa, että kyyneleitä pyyhit! Se on ihmisen mittainen teko.

Vierailija
1156/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei nyt prinssin tai prinsessan arvonimeä niin ainakin jonkun maakunnan herttua/herttuatar ilman muuta.

Vierailija
1157/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka huolehtii sellaiset pikkukulut, joita voi matkalla tulla.

Joku voisi huolehtia sen rahapuolen, joten voi laittaa tilinumeron johon saa laittaa pikkusumman rahaa josta malsetaan, esim tilaisuus herkistäisi mieltä ja kyynelien pyyhkimiseen tarvittaisi nenäliinoja yms.

Charles maksaa kaiken ja meillä jokaisella on rajaton luottokortti käytössä.

Siis ettekö tätäkään tienneet, että matka on tosiaankin ilmainen?

Ja jokaisella oma henk. Koht. luottokortti jonka laskun maksaa Charles..

Ja käyttö rahaakin toki saamme useamman miljoonan euron edestä per pää.

Vierailija
1158/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä viette Charlesille kruunajaislahjaksi?

Ajattelin Marimekon Jokapoika-paidan viedä.

Vierailija
1159/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas sellainen VMP-ketju. Kuten muutkin samaan gategoriaan kuuluvat tuotokset.

Jollakin on todella tylsää kun jaksaa päivästä toiseen paasata yksiksensä skeidaa. Ja kuvittelee olevansa hauska ja vitsikäs.

Vierailija
1160/1887 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on taas sellainen VMP-ketju. Kuten muutkin samaan gategoriaan kuuluvat tuotokset.

Jollakin on todella tylsää kun jaksaa päivästä toiseen paasata yksiksensä skeidaa. Ja kuvittelee olevansa hauska ja vitsikäs.

On se kiva, että joku jaksaa joka päivä kommentoida jotakin negatiivista yksinään ketjuun joka ei kiinnosta.🤗 Ehkä vähän sua kiinnostaa silti ja tahtoisit mukaan, kun noin kiinnostunut olet reissusta?🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi