Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan t-paidan, jossa lukee worldwide privacy tour.
Mäkin haluun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä että???
Aamulla kun yritin tälle sivulle: Hakemaasi sivua ei voi näyttää.Tsiisus, yritin useasti.
Avasin (suutus)päissäni uuden ketjun ja lähdin isolle kirkolle. Niin. Lahteen.Kun sit yritin uudestaan avaamaani ketjuun: Hakemaasi sivua ei voi näyttää!!!
Mutta: Tää alkuperäinen ketju palasi takaisin. Taikuutta???Moden omatunto alkoi kolkuttaa ;D
Matkasuunnitelmiamme lukiessa tuli uusiin aatoksiin kun alkoi tehdä mieli mukaan.
Sehän olisi hyvä uhri niihin eliitin bileisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut varmasta lähteestä, että prinsessa Diana tulee kruunajaisiin mukaan!
Tulemme kokemaan liikuttavan jälleennäkemisen, kun William ja Harry tapaavat äitinsä.
No sittenhän munkin on pakko lähteä! Ainutlaatuinen tapahtuma.
Oon kuullut luotettavalta taholta, että kun nämä ruunajaiset on ohi niin kaikki vierailijat saa lahjaksi tulppaanin mukulan.
Varmistakaa että teillä on jotain kosteikkoa mukana ettei tulppaani kuivu kasaan.
Älkää kertoko kellekkään mutta kuulin tämän Alpertin eksältä Saaralta. Tämä oli hänen ideansa.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä vien Charlesille itse tehtyä viiliä itse tekemässäni savikupissa.
Kai te ymmärrätte, että itse tehty lahja on erityisen arvokas.
Ihana lahja!
VOISITKO SINÄ TEHDÄ MINULLE MUNSALAN KANSALLISPUVUN?
HANKIN KANKAAT, TARVITSEN OMPELIJAN, JOKA TEKEE MINULLE MUNSALAN KANSALLISPUVUN!
Mulle tuli hyvä idis! Tehtäiskö kirkossa jokin flash mob -tanssi?
Eli sillä välin kun Charles on hetken piilossa siveltävänä pyhällä öljyllä, niin me av-laiset voitaisiin pistää pystyyn jokin kiva tanssi. Kaikki yhtäkkiä ponkaisis käytävälle bilettämään!
Muistatteko, miltä ihmiset näytti, kun Meghanin ja Harryn häissä amerikkalaispappi alkoi vähän messuta? Pistetään me paremmaksi ja tanssitaan av-palsta maailman tietoisuuteen!
Lähteekö panohanskat mukaan, vai jääkö ne yöpöydän laatikkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Alpertti on mukana juhlissa niin en lähde matkaan.
T. ImpiempiumpilampiSähän voisit tehdä käännytystyötä. Opettaa Alpertille, Vilpertille ja Andylle selibaattia.
Kuin selibaattia opetetaan. Miun sisko tarvis vähän opetusta, se on ussein lettu levällään jonkun randomin kanssa. On kuulemma nykyaikaa.
Ai kamala, on sullaki sisko.
Tommosia ne sit on. Voi voi tulee ihan vanhat hyvät ajat mieleen.
Sillon laitettiin käpy selän alle, sattu niin saakelisti että levittelyt jäi toiseen kertaan.
Mitenkäs se iltaohjelma? Mun tarvii päästä maate kello 22. Onko pippaloista kuljetusta Frogmore cottageen?
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin nyt asiallista pohdintaa. Näin ilmastonmuutoksen aikana ei pitäisi turhaan lennellä. Pitää kompensoida hiilidioksidipäästöjä.
Itse toimin kestävyyttä edistävällä tavalla viemällä Charlesille pussin koivunsiemeniä. Niitä hän voi kylvää Balmoralin linnan maille ja näin kasvattaa koivikon, joka toimii hiilinieluna.
Mennäänkö sittenkin junalla? Entäs se laatikkoleukalentäjäkirurgi?
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs se iltaohjelma? Mun tarvii päästä maate kello 22. Onko pippaloista kuljetusta Frogmore cottageen?
Englannissa on ne mustat taxit.
Vierailija kirjoitti:
Eikös prinssi Andrew lennätä populaa helikopterilla geimeistä hotskalle? Muuhun häntä ei enää hyväksytä. Saa kuulemma Charlesin luvalla ottaa lentoreissulle mukaan pari kanankoipea juhlatarjoiluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin nyt asiallista pohdintaa. Näin ilmastonmuutoksen aikana ei pitäisi turhaan lennellä. Pitää kompensoida hiilidioksidipäästöjä.
Itse toimin kestävyyttä edistävällä tavalla viemällä Charlesille pussin koivunsiemeniä. Niitä hän voi kylvää Balmoralin linnan maille ja näin kasvattaa koivikon, joka toimii hiilinieluna.
Mennäänkö sittenkin junalla? Entäs se laatikkoleukalentäjäkirurgi?
Veturimiehethän on hottiksia! Kuumana kiiltävä lihaksekas ylävartalo, mmm
Junamatkan aikana useampi ehtisi käydä tutustumassa veturin toimintaan.
Ihanaa! Juhlan kunniaksi aion kääntää lapseni kasvot menosuuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö panohanskat mukaan, vai jääkö ne yöpöydän laatikkoon?
Kuninkaallisissa asumuksissa on kaikki tarvittava tarjolla. Eli ei tarvitse ottaa mukaan. Sieltä löytyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon kruunajaisparille pitää antaa rahaa kruunajaislahjaksi? Riittääkö 50 euroa per nenä?
Se voikin tulla tarpeeseen. Englannissa ei nääs oo euroja.
Charles arvostaa luonnonmukaisuutta. Minä tein siksi Camillalle nätin kaulanauhan pihlajanmarjoista. Osa marjoista oli vähän rääpäläisempiä näin keväällä mutta eihän ne pienet vauriot haittaa. Ovat vain persoonallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä että???
Aamulla kun yritin tälle sivulle: Hakemaasi sivua ei voi näyttää.Tsiisus, yritin useasti.
Avasin (suutus)päissäni uuden ketjun ja lähdin isolle kirkolle. Niin. Lahteen.Kun sit yritin uudestaan avaamaani ketjuun: Hakemaasi sivua ei voi näyttää!!!
Mutta: Tää alkuperäinen ketju palasi takaisin. Taikuutta???Moden omatunto alkoi kolkuttaa ;D
Toivottavasti tekoäly vie modelta työt. Saadaan inhimillisempää kohtelua.
Mun mielestä mode vois ottaa nyt heti palkattoman kesäloman ainaki syyskuuhun asti.
Nyt on niin tärkeä tapahtuma tulossa että ensinnäkään tätä ei saa sulkea yöksi. Eihän muumitaloakaan lukita yöksi.
Meidän on saatava keskustella yötä päivää kun menemne sentään edustamaan vauva.fiitä.
Mua alkaa jännittään niin pirusti että taidan ottaa iltahömpsyt. 🍺Pliis mode, toteuta tää toive. 💖