Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Joo mutta en halua nähdä Kalmacamillaan.
Löytyisiköhän samalla reissulla aito britti mies. Jospa juhlatunnelma veis mukanaan ja hullaantuis vaikkapa skotlantilaiseen. Säkkipillimusiikki on ihan parasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai meitä majoiteta Frogmore cottageen?
Ei, Harry laitetaan kuulemma sinne. Ellei sitten eksytä Harryn luo jatkoille.
Harry menee kylläkin Andrewn luokse Royal Lodgeen.
Meghan on kieltänyt menemästä enää sinne sammakkokämpille. Meghania loukkaa, että heille annettiin kodiksi vain sammakkokämppä, vaikka esimerkiksi prinsessa Anne saa asua St Jamess palacessa.
VOISIKO JOKU TEHDÄ MINULLE MUNSALAN KANSALLISPUVUN?
HALUAN LAITTAA PÄÄLLE MUNSALAN KANSALLISPUVUN!
Voi että, kun miulla ei ole mittään hyvää päällepukemista.
Vierailija kirjoitti:
Jos Alpertti on mukana juhlissa niin en lähde matkaan.
T. Impiempiumpilampi
Sähän voisit tehdä käännytystyötä. Opettaa Alpertille, Vilpertille ja Andylle selibaattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asun Lontoossa, voin majoittaa koko porukan mun yksiöön.
Vaikket tarjoutuisikaan, me ängettäisiin sinne silti. Kun sähän kätevästi asut siinä lähellä, ois kiva nähdä pitkästä aikaa. Äitisikin jo lupaili puolestasi, että tokihan se ottaa teidät kylään ja yöksikin, sinne vaan ovelle yllättämään!
Kai samalla voit kierrättää meitä katsomassa nähtävyyksiä? Ja mä sitten haluaisin englantilaisen aamiaisen.
Tuon keksipaketin.
Hyviin tapoihin kuuluu viedä Kesäkassi, jossa on 3 keskipakettia, kun on pidemmästä kyläilystä kyse. Itse vien niitä aina tuliaisiksi, kun vierailen ystävieni mökeillä, ja aina ovat olleet kovasti mielissään.
Toi on hyvä idea. Toookmannilta myydään niitä euron paketteja, muovikassin vois pummia niiltä kun kertoo mihin niitä viedään.
Vois kattoo myös oisko niitä 50% alennus torttuja.
Vierailija kirjoitti:
Voi että, kun miulla ei ole mittään hyvää päällepukemista.
Luitko aloitusta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä vien Charlesille itse tehtyä viiliä itse tekemässäni savikupissa.
Kai te ymmärrätte, että itse tehty lahja on erityisen arvokas.
Aika kova. Mä leipasen muikkukukon, Kuopion tyylillä.
Mä vien piirakoita. En nääs oo mikään kiltti tyttö. ;)
Juu ei me av:lla olla todellakaan mitään nyhveröitä. Mä voisin kans viedä lisäksi vaikka torttua, senhän voi kostuttaa paikan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikket tarjoutuisikaan, me ängettäisiin sinne silti. Kun sähän kätevästi asut siinä lähellä, ois kiva nähdä pitkästä aikaa. Äitisikin jo lupaili puolestasi, että tokihan se ottaa teidät kylään ja yöksikin, sinne vaan ovelle yllättämään!
Kai samalla voit kierrättää meitä katsomassa nähtävyyksiä? Ja mä sitten haluaisin englantilaisen aamiaisen.
Tuon keksipaketin.
Hyviin tapoihin kuuluu viedä Kesäkassi, jossa on 3 keskipakettia, kun on pidemmästä kyläilystä kyse. Itse vien niitä aina tuliaisiksi, kun vierailen ystävieni mökeillä, ja aina ovat olleet kovasti mielissään.
Toi on hyvä idea. Toookmannilta myydään niitä euron paketteja, muovikassin vois pummia niiltä kun kertoo mihin niitä viedään.
Ja taatusti olis parempaa kuin englantilainen ruoka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon keksipaketin.
Lidlistä vois hakea vähän tohtori Oetkerin herkkuja. Nehän säilyvät hyvin - Charles ja Camilla voivat nautiskella niitä teekupposensa kanssa vaikka vuodenkin kuluttua!
Vierailija kirjoitti:
Löytyisiköhän samalla reissulla aito britti mies. Jospa juhlatunnelma veis mukanaan ja hullaantuis vaikkapa skotlantilaiseen. Säkkipillimusiikki on ihan parasta!
Ja ne skottimiesten hameet, kiltit!
Käydään kurkkaa jokaisen alle, niin selviää sekin ikiaikainen arvoitus, pidetäänkö niiden alla boksereita, vai ei mitään! Toivottavasti Mel Gibsonkin pääsee.
Montako matkalaukkua saa ottaa mukaan? Mä haluan ostaa kaiken kruunajaistavaran. En voi elää, jos en saa keittiöpyyhettä, jossa on Charlesin ja Camillan naama!
Vierailija kirjoitti:
Iiiikkkk.
Kuulin huhuja et se luistindiivakaunotar (????)
olis tulossa. Oieieieiei!!!Vai olikoha runokiira?
Kiira kirjoitti runokiiran. Lehdissä oli virheellistä tietoa runokirjasta.
Onkohan se jo käännetty englanniksi? Voitaisiin viedä Camillalle. Hän tykkää lukea.
Joko oli kaikille selvää millä kokoonpanolla otetaan ne ryhmäselfiet, eli kunnon action heti siinä vaiheessa kun charles on saanut kruunun päähänsä! Eli eturiviläiset (n. 50 kpl av ryhmäläistä) lähtevät etenemään muodostelmassa kohti uutta kuningasta heti kruunun asettamisen jälkeen, eli ne joilla on Munsalan puvut ottavat johtoaseman ja asettuvat eturiviin, tampoonikorulaiset heti heidän taaksensa, ja huom! Korut kunnolla näkyviin, raikkaiden voileipien edustajat heti siihen perään ja lopuksi vanukkaan syöjät siihen taakse. Kuvaajana toimivat sitten palstahullut, kuten oli jo puhettakin. Onko vielä jotakin tarkennusta tähän, vai mennäänkö näillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä av tarkoittaa?
Arvokkaasti Villejä.
Aivotoiminta viallinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne skottimiesten hameet, kiltit!
Käydään kurkkaa jokaisen alle, niin selviää sekin ikiaikainen arvoitus, pidetäänkö niiden alla boksereita, vai ei mitään! Toivottavasti Mel Gibsonkin pääsee.
Kilttimiehet eivät tule paikalle. He itkevät kotona, kun kukaan ei pyytänyt heitä mukaan. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Joko oli kaikille selvää millä kokoonpanolla otetaan ne ryhmäselfiet, eli kunnon action heti siinä vaiheessa kun charles on saanut kruunun päähänsä! Eli eturiviläiset (n. 50 kpl av ryhmäläistä) lähtevät etenemään muodostelmassa kohti uutta kuningasta heti kruunun asettamisen jälkeen, eli ne joilla on Munsalan puvut ottavat johtoaseman ja asettuvat eturiviin, tampoonikorulaiset heti heidän taaksensa, ja huom! Korut kunnolla näkyviin, raikkaiden voileipien edustajat heti siihen perään ja lopuksi vanukkaan syöjät siihen taakse. Kuvaajana toimivat sitten palstahullut, kuten oli jo puhettakin. Onko vielä jotakin tarkennusta tähän, vai mennäänkö näillä?
Pätevä suunnitelma!
Vierailija kirjoitti:
Mitä v***ua, onko tämä joku mielenterveyspotilaiden terapiaistunto??? Ja vielä etänä, kaikkea ne keksiikään. Mutta ei teidän tarvi olla huolissaan, kyllä teitä on valkotakkiset vastassa. Saattaa kyllä käydä samalla lailla kuin sille mielisairaalle kuninkaallisten sukulaiselle, jonnekin tyrmään ne heittivät naisparan, pois silmistä ettei tarvinnut hävetä.
Eipä tässä sen kummempia, kivoja pippaloita vaan teille!
Ai että mikä mielensäpahoittaja hän on.
Kateus on kavala tauti.
Tää on jostain pihtiputaalta joka pihtaa pennosiaan ja kateuksissaan kiukuttelee kun ei raatsi mukaan lähteä.
No sulla on siinä lähellä se huutajakauppias, keisariksikin mainittu.
Voit paremman väen puutteessa tyytyä häneen.
Laitamma sinulle postikortin tulemaan. 📬
Joo, lähtisin mielelläni, vaan ei ole vapaata, koska olen työtön työnhakija, enkä ole oikeutettu tällaisiin lomiin.