Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?

Vierailija
19.04.2023 |

https://yle.fi/a/74-20027677

Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.

Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?

Kommentit (1887)

Vierailija
401/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan mukaan matkalaukkuun Saludoa, ruisleipää, maitojauhetta ja meetvurstia, otanko sen verran mukaan, että voidaan antaa näitä myös lahjaksi Charlesille?

Älä vaan erehdy ottamaan venäläistä meetvurstia. Se on boikotissa, eiku pakotelistalla.

Vierailija
402/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥱

pue sanoiksi tuo keltainen kuva, johon olet joutunut turvautumaan. Onnistuuko?

Yellow Submarine ja Beatles. Tuleeko Beatles ja Adele esiintymään ruunajaisiin?

ERi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai me saadaan siellä suomenkielistä palvelua? Ollaan kuitenkin suomalaisia ja suomi on meidän äidinkieli. En ymmärrä englantia, enkä voi siis sitä puhua. Jos ei saada, niin otan kyllä jälkeenpäin yhteyttä iltapäivälehtiin ja kerron niille koko tarinan. Näette sitten mun kuvan lehdessä.

Etkö haluu oppia enkkua? Oltais sit niinku worlwide.

No ehkä voin harkita asiaa. Ostan matkakokoisen suomi-englanti-suomi sanakirjan, niin jos eksyn laumasta voin sen avulla kysyä missä on kirkko.

Vierailija
404/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otan mukaan matkalaukkuun Saludoa, ruisleipää, maitojauhetta ja meetvurstia, otanko sen verran mukaan, että voidaan antaa näitä myös lahjaksi Charlesille?

Metukka on aina hyvä eväs. Voidaan mutustella niitä kirkossa, kun vartoillaan, että Charles ja Camilla tulevat.

Täytyy ottaa vesipullo mukaan myös, että voidaan ottaa vesihuikka, kun suolainen alkaa janottaa.

Onko muuten tietoa, missä pääsee käymään pissalla, jos tulee vessahätä kesken kruunajaisseremonian?

Vierailija
405/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko meille varattu paikat myös Buckinghamin linnan parvekkeelta?

En lähde, jos sinne ei pääse. Kyllähän se on osa kruunajaiskokemusta.

Ehdottomasti on. Charles vaati sitä itse.

Vierailija
406/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥱

ERi

John Lennon tulee. Hän esiintyy heti Käärijän jälkeen. Adele esiintyy sitten aamummalla.

Vierailija
407/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metukka on aina hyvä eväs. Voidaan mutustella niitä kirkossa, kun vartoillaan, että Charles ja Camilla tulevat.

Vähän suolasta. Ei pyörrytä.

Onko kivoja vinkkejä muihin suolapaloihin?

Vierailija
408/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs se iltaohjelma? Mun tarvii päästä maate kello 22. Onko pippaloista kuljetusta Frogmore cottageen?

Eikös prinssi Andrew lennätä populaa helikopterilla geimeistä hotskalle? Muuhun häntä ei enää hyväksytä. Saa kuulemma Charlesin luvalla ottaa lentoreissulle mukaan pari kanankoipea juhlatarjoiluista.

Siihen helikopteriin en istu, se on vissi se.

Siinä on semmonen propelli että ei oo takeita mihin lentää ja laskeutuu.

Hyi olkoon, meen kävellen yäpuulle. Varaan ne roksit jalkaanm

Mä voin istuu, jos James Bond Daniel Craig tulee mun viereen.

Vierailija
409/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko meille varattu paikat myös Buckinghamin linnan parvekkeelta?

En lähde, jos sinne ei pääse. Kyllähän se on osa kruunajaiskokemusta.

Ehdottomasti on. Charles vaati sitä itse.

Ei harmita sit enää, että oma mamma ei oo siellä, kun on av-mammat.

Vierailija
410/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy ottaa vesipullo mukaan myös, että voidaan ottaa vesihuikka, kun suolainen alkaa janottaa.

Onko muuten tietoa, missä pääsee käymään pissalla, jos tulee vessahätä kesken kruunajaisseremonian?

Laitat tenan housuun ja liruttelet siihen?

Vierailija
411/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs se iltaohjelma? Mun tarvii päästä maate kello 22. Onko pippaloista kuljetusta Frogmore cottageen?

Eikös prinssi Andrew lennätä populaa helikopterilla geimeistä hotskalle? Muuhun häntä ei enää hyväksytä. Saa kuulemma Charlesin luvalla ottaa lentoreissulle mukaan pari kanankoipea juhlatarjoiluista.

Siihen helikopteriin en istu, se on vissi se.

Siinä on semmonen propelli että ei oo takeita mihin lentää ja laskeutuu.

Hyi olkoon, meen kävellen yäpuulle. Varaan ne roksit jalkaanm

Mä voin istuu, jos James Bond Daniel Craig tulee mun viereen.

Hyhhyh. Ehkä Daniel Craig menisi vielä helikopterissa mutta aatelkaa, jos se sais päähänsä tanssia rytkyttää? Yöks.

Vierailija
412/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä että???

Aamulla kun yritin tälle sivulle: Hakemaasi sivua ei voi näyttää.

Tsiisus, yritin useasti.

Avasin (suutus)päissäni uuden ketjun ja lähdin isolle kirkolle. Niin. Lahteen.

Kun sit yritin uudestaan avaamaani ketjuun: Hakemaasi sivua ei voi näyttää!!!

Mutta: Tää alkuperäinen ketju palasi takaisin. Taikuutta???

Moden omatunto alkoi kolkuttaa ;D

Ei sillä oo omaatuntoa, eikä huumorintajua. Eikä inhimillisyyttä. Eikä empatiaa. Eikä sympatiaa. Eikä muutakaan hyvää.

Sosiopaatti palautti ketjun. Vielä on toivoa. Ehkä me otetaan mode mukaan reissuun. Huolehtikoot pahoitteluina kiusanteosta ne raikkaat voikut ja ruokaisan salaatin koneeseen, shampanjan kera.

Ja istukoon Andyn vieressä häpeemässä.

Vierailija
413/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat tenan housuun ja liruttelet siihen?

Jos loppuu kesken niin pyydät Camillalta lisää, sillä on kuulemma niitä aina käsilaukussa.

Vierailija
414/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla seurapiirirakko.

T: Hyasintti

Vierailija
415/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä että???

Aamulla kun yritin tälle sivulle: Hakemaasi sivua ei voi näyttää.

Tsiisus, yritin useasti.

Avasin (suutus)päissäni uuden ketjun ja lähdin isolle kirkolle. Niin. Lahteen.

Kun sit yritin uudestaan avaamaani ketjuun: Hakemaasi sivua ei voi näyttää!!!

Mutta: Tää alkuperäinen ketju palasi takaisin. Taikuutta???

Moden omatunto alkoi kolkuttaa ;D

Ei sillä oo omaatuntoa, eikä huumorintajua. Eikä inhimillisyyttä. Eikä empatiaa. Eikä sympatiaa. Eikä muutakaan hyvää.

Sosiopaatti palautti ketjun. Vielä on toivoa. Ehkä me otetaan mode mukaan reissuun. Huolehtikoot pahoitteluina kiusanteosta ne raikkaat voikut ja ruokaisan salaatin koneeseen, shampanjan kera.

Shampanja ja shampoo on nykyään samppanja ja sampoo. Kaikki kiva pitää aina mennä pilaamaan 😟

Vierailija
416/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän suolasta. Ei pyörrytä.

Onko kivoja vinkkejä muihin suolapaloihin?

Muikut.

Vierailija
417/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkkileipää ja hapankorppuja voisi myös joku muistaa ottaa mukaan, minä voin tuoda salmiakkia ja lakritsipiippuja.

Vierailija
418/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alttarin oikealta puolelta kun menee, pääsee naisten vessaan. Miesten vessa on vasemmalla puolella.

Vierailija
419/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla seurapiirirakko.

T: Hyasintti

Missä niitä myydään? Saako tilattua Amazonista?

Vierailija
420/1887 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥱

ERi

John Lennon tulee. Hän esiintyy heti Käärijän jälkeen. Adele esiintyy sitten aamummalla.

Adele suostui muuttamaan keikkakalenteriaan, kun kuuli, että suomifanit ja Käärijä on tulossa.

It's grazy, it's party.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi