Pienempiä pakkauskokoja kauppoihin
Aina joutuu ostamaan ison rasian kanaa. Paistileike 600g rasiassa kun riittäisi 300 grammaa.
Kommentit (33)
Olen tyytyväinen että pienempiä sipsipusseja on enempi nykyään.
Minä taas tykkään isommista pakkauskokoista, koska pienemmät ovat suhteellisesti kalliimpia. Isojen säilyvyys ei ole ongelma, kun on kotona säilytysmenetelmät kunnossa.
No otat sieltä kylmäaltaasta sen pienemmän pakkauksen ja ongelma on ratkaistu.
Mä taas olen kaupassa nähny niin pieniä gramma määriä paketeissa, et mä joudun ostaa kaksi tai kolme. Pirkalla on 300gr paketteja. Mut riippuu kaupasta missä niitä on.
Paistileikkeet on yleensä aika isossa paketissa, mutta aika halvalla saa muutakin palasta jopa alle 400g paketeissa.
Jos voi syödä appeet n. 4 päivän sisällä, ei niitä tarvitse pakastaa. Kunhan jäähdyttää ripeästi.
Kaipaisin useampaan kauppaan perinteistä lihatiskiä mistä voisi ostaa 150 g jauhelihaa tai kaksi broilerin koipireittä. Sen sijaan meillä on 1500 erilaista marinoitua kanasuikaletta.
Lidlissä paistileikkeet on 600 gramman ja 1 kilon paketeissa. On parhaimman makuinen osa kanaa niin sitä ostan mieluiten.
Vierailija kirjoitti:
Paistileikkeet on yleensä aika isossa paketissa, mutta aika halvalla saa muutakin palasta jopa alle 400g paketeissa.
Jos voi syödä appeet n. 4 päivän sisällä, ei niitä tarvitse pakastaa. Kunhan jäähdyttää ripeästi.
Missä jäähdytät kun jääkaappiin ei saa lämmintä laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä jäähdytät kun jääkaappiin ei saa lämmintä laittaa?
Kylmässä vesihauteessa tai kylmällä ilmalla ulkona jos mahdollista.
Tulisipa tosiaan todella minikokoisia pakkauksia ja hinta saisi olla ainakin nelinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa tosiaan todella minikokoisia pakkauksia ja hinta saisi olla ainakin nelinkertainen.
Ei, mutta jos kilohinta olisi vaikka 10% korkeampi niin voisin kyllä ostaa.
Osta lihatiskiltä. Fileeleikkeitä on ainakin 250 gramman valmispakkauksissa.
Lisää muovisen pakkausroskan määrää ja nostaisi ruuan hintaa. Miksei ihmiset osaa puolittaa ja säästää loppua vaikka huomiseksi. Itsekkin jaan maksalaatikon puoliksi kahdelle päivälle.
Pienempi pakkaus isompi hinta. Siinä mainio slogan mainostoimistoille.
Palvikinkku 180g - 200g paketissa 17€/kg ja sama 350g - 400g 10.20€/kg.
Hyvin voi ostaa isomman ja pakastaa puolet.
Vierailija kirjoitti:
Lisää muovisen pakkausroskan määrää ja nostaisi ruuan hintaa. Miksei ihmiset osaa puolittaa ja säästää loppua vaikka huomiseksi. Itsekkin jaan maksalaatikon puoliksi kahdelle päivälle.
Jos yksinasuva haluaa syödä monipuolisesti myös lihaa niin pian on jo pakastin täynnä. Lihaa pitäisi syödä vain 350 g viikossa ja jos haluat tehdä sekä jauhelihakeittoa, naudanlihakastiketta ja possucurrya niin joudut ostamaan 3 pakettia ja pakastamaan jokaisesta 3/4 myöhempää käyttöä varten.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä paistileikkeet on 600 gramman ja 1 kilon paketeissa. On parhaimman makuinen osa kanaa niin sitä ostan mieluiten.
Itse asiassa koivet ovat maukkaammat ja siivet myös
Kyllähän nykyään pakkauskoot ovatkin pienempiä. Hintakin on samalla noussut.
Meillä on 150 g pienin.