Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Olen sinua nuorempi mies. Kumman pitäisi tehdä aloite?

Vierailija
17.04.2023 |

Tässäpä pulma. Ilmassa kaikenlaista.
Paha tehdä siirtoa, koska en tiiä, kumman meistä se pitäis tehdä.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu aina tehdä aloite. Itse en ainakaan saa mitään kiksejä siitä, että joudun olemaan aloitteellinen.

Vierailija
22/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä, jos nuorempi osapuoli tekee aloitteen, koska aika monet eivät halua vanhempaa kumppania. Toisin kuin ajatellaan, miehet ovat tässä suhteessa avoimempia. Pienellä flirtillä voi testata, onko homma ok. Äläkä lannistu, jos joku nainen alkaa kiukutella siitä, että voisit olla poikani. Vanhemman naisen kannattaa opetella saa lähestyä -katse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kiinnostunut tekee aloitteen.

Vierailija
24/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä, jos nuorempi osapuoli tekee aloitteen, koska aika monet eivät halua vanhempaa kumppania. Toisin kuin ajatellaan, miehet ovat tässä suhteessa avoimempia. Pienellä flirtillä voi testata, onko homma ok. Äläkä lannistu, jos joku nainen alkaa kiukutella siitä, että voisit olla poikani. Vanhemman naisen kannattaa opetella saa lähestyä -katse.

Ei muuten myöskään kannata sanoa "vanhemmat naiset kiinnostaa", siitä tulee vähän esineellistävä tunnelma.

Vierailija
25/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset yleisesti pitävät vanhempien miesten lähestymisissä missä tahansa milloin tahansa ja millä lailla tahansa.

Vierailija
26/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen. Ja kertoa sille naiselle millä asialla olet liikenteessä, onko kevyttä seuraa vai oletko deittailemassa. Sitten hän sanoo joo tai ei.

Ooih, olisipa ihanaa, jos joku nuorempi kolli kävisi ehdottelemaan. Kesäpoika, mmmm.... Ihan unelma!

N44

Itseä ei taas ole koskaan nuoremmat kiinnostaneet. Haluan suunnilleen itseni ikäisen miehen.

Vierailija
27/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vuosien varrella kiinnostunut useammastakin nuoremmasta miehestä, mutta en uskalla tehdä aloitetta, koska en halua olla ahdisteleva täti.

N41

Aika moni olisi saanut hyvät kyydit, jos olisi kysynyt..

Vierailija
28/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin just aivan helkkarin kuuman nuoren miehen. En tiennytkään olevani tällainen puumamielinen... Mies on 15 vuotta nuorempi. En usko että on saumaa vaikka ihan hyvännäköinen olenkin... N36

Vierailija
29/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, eli kiitti vastauksista. Ollaan kyl silmäilty siihen malliin, et uskaltautunen. En kai siinä menetäkään mitään, ehkä jopa saan.

- M

Vierailija
30/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on ikäeroa?

Joku ehkä 10-12 v. paha sanoa, on hyvännäköinen.

- M

Jaiks- onkohan meillä ollut silmäpeliä? Ikäkin täsmää ja en uskalla kyllä itse lähestyä kuin asiallisesti, olen näissä asioissa vähän ujo 🙈

N 40+

Vierailija
31/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OK, eli kiitti vastauksista. Ollaan kyl silmäilty siihen malliin, et uskaltautunen. En kai siinä menetäkään mitään, ehkä jopa saan.

- M

Onnea matkaan! Kuulostaa lupaavalta ainakin.

Vierailija
32/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaa on.

Vierailija
33/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan itse lähestyä vain jos on joku muu "oikea" asia. Tee ihmeessä aloite

t. Ujo nainen 40+

Vierailija
34/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen. Ja kertoa sille naiselle millä asialla olet liikenteessä, onko kevyttä seuraa vai oletko deittailemassa. Sitten hän sanoo joo tai ei.

Ooih, olisipa ihanaa, jos joku nuorempi kolli kävisi ehdottelemaan. Kesäpoika, mmmm.... Ihan unelma!

N44

Itseä ei taas ole koskaan nuoremmat kiinnostaneet. Haluan suunnilleen itseni ikäisen miehen.

Minulle taas kelpaisi nuorempi, kiitos, ja tervetuloa rohkeasti kyselemään vaan!

Minulla on jo ikäiseni mies, mutta eihän hän pysy kyydissäni ollenkaan! Olen kuulemma liian kiinnostunut seksistä. No hitto, mieheni oli nuorempana ihan toista maata. Nyt ei jaksa mitään. Hän ei ole pitänyt itsestään huolta, itse käyn salilla ja olen muutenkin hyvässä kuosissa - ja seksi tosiaan kiinnostaa.

Vierailija
35/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- M

Toivotan onnea!

Itselleni oli aika jäätävä yllätys, kun tajusin kuinka paljon nuorempi mies on, jos olisin tiennyt oikean iän niin olisi saattanut mennä pupu pöksyyn. Todellisuudessa ikä on vain numeroita, mutta silloin iski kovaa että mies oli "niin" nuori. Mies oli 21 ja minä 29 kun ehdottelin yhteistä illallista.

-Se, jolla ikäeroa mieheen 8v

Vierailija
36/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet tavannut tämän naisen? Töissä? Urheillessa? Asuuko lähellä vai mistä tunnette?

Ehdota ihmeessä.hänelle tapaamista.

Kerro sitten kuinka kävi 🙂

Vierailija
37/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mammat jää jännittämään, lähestyykö kukaan.

Vierailija
38/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin silmäillyt erästä kivan näköistä sopivasti treenattua miestä. Katseet on kohdannut useaan otteeseen, kerran en tiennyt mitä tekisin kun jäin kiinni "vähän liian pitkästä katseesta". Ikäero on juuri se syy miksi en uskalla lähestyä enempää, hän on minua varmaan noin 10v nuorempi. Mutta jos hän lähestyisi, se olisi kyllä ihanaa.

Vierailija
39/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- M

Toivotan onnea!

Itselleni oli aika jäätävä yllätys, kun tajusin kuinka paljon nuorempi mies on, jos olisin tiennyt oikean iän niin olisi saattanut mennä pupu pöksyyn. Todellisuudessa ikä on vain numeroita, mutta silloin iski kovaa että mies oli "niin" nuori. Mies oli 21 ja minä 29 kun ehdottelin yhteistä illallista.

-Se, jolla ikäeroa mieheen 8v

Miehet harvemmin kieltäytyy pillusta ja ruoasta, ellei sitten ihan pystyynnostetusta emakosta ole kyse.

Vierailija
40/87 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- M

Blaah. Eli piparia vaan vailla. Älä tee aloitetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi