Nainen! Olen sinua nuorempi mies. Kumman pitäisi tehdä aloite?
Tässäpä pulma. Ilmassa kaikenlaista.
Paha tehdä siirtoa, koska en tiiä, kumman meistä se pitäis tehdä.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK, eli kiitti vastauksista. Ollaan kyl silmäilty siihen malliin, et uskaltautunen. En kai siinä menetäkään mitään, ehkä jopa saan.
- M
Blaah. Eli piparia vaan vailla. Älä tee aloitetta.
Ei ku tee vaan aloite, ei kai se nainen sinua ihan turhaan kuumotellen katsele. Itse ainakin olisin ihan otettu. Piparia ainakin antaisin.
t. Se, jolla kuiva ja seksitön mies kotona
Vierailija kirjoitti:
Nyt mammat jää jännittämään, lähestyykö kukaan.
Juuh, ajatuskin saa kostumaan.
Hieman on jäänyt kaivelemaan kun kohtasin hyvin kiinnostavan miehen ravintolassa, sanotaanko että tuli miehelle heti selväksi, että mukaan ei minua saa silloin, mutta siis mies ei lähtenyt etsimään uutta seuraa vaan vietimme todella mukavan illan / yön aamulla kuuteen asti. Pidin itseäni ikäloppuna 50 v ja mies oli 42 v. Minut oli mies jättänyt 7kk aikaisemmin 30 yhteisen vuoden jälkeen ja en minä osannut toimia mitenkään. Vielä erotessamme mies pyysi puhelinnumeroni, enkä pöljä antanut.
Jälkikäteen jäi oma tyhmyys kaivertamaan, voisi miehellä posket punoittaa kun tietäisi millaisia "päiväunia" hänestä näen.
Kerran mua vonkasi itseäni 10 vuotta mies. Ei se mihinkään edennyt, mutta meillä oli hauska ilta yökerhossa.
Olisin varmaan imarreltu jos nuorempi mies yrittäisi lähestyä. Ihan hauskalta se tuntuisi vaikka en olisi oikeasti kiinnostunutkaan.
Toisaalta olisin myös aika varovainen tai varautunut.
En usko että tekisin itse aloitetta.
Nuorempi nainen tässä! Kumpi vaan voi tehdä aloitteen, joten miksi et se olisi sinä?
Ihan turhaan odotettiin mieheni kanssa melkein vuosi tunteidemme kanssa kun ei kumpikaan ilennyt tehdä aloitetta ikäeron vuoksi. Minä ajattelin ettei hän voisi millään olla kiinnostunut näin nuoresta ja hän etten voisi olla kiinnostunut niin vanhasta. 14v ikäero ei sitten lopulta ole edes tuntunut missään.
Mulla taas päinvastainen ongelma. En tiiä kehtaisinko tehdä aloitteen 20-vuotiaalle naiselle. Olen 26v mies
Tutkimusten mukaan suhteet jossa nainen on miestä vanhempi ovat tasa-arvoisempia ja sukupuoliroolittomampia.
Vierailija kirjoitti:
Hieman on jäänyt kaivelemaan kun kohtasin hyvin kiinnostavan miehen ravintolassa, sanotaanko että tuli miehelle heti selväksi, että mukaan ei minua saa silloin, mutta siis mies ei lähtenyt etsimään uutta seuraa vaan vietimme todella mukavan illan / yön aamulla kuuteen asti. Pidin itseäni ikäloppuna 50 v ja mies oli 42 v. Minut oli mies jättänyt 7kk aikaisemmin 30 yhteisen vuoden jälkeen ja en minä osannut toimia mitenkään. Vielä erotessamme mies pyysi puhelinnumeroni, enkä pöljä antanut.
Jälkikäteen jäi oma tyhmyys kaivertamaan, voisi miehellä posket punoittaa kun tietäisi millaisia "päiväunia" hänestä näen.
Oma mieheni siis exä oli saman ikäinen kun minä ja aina ajatellut, että miehen "pitäisi" itselläni olla vähintään saman ikäinen tai hieman vanhempi. Joku tuossa tapaamassani 8 vuotta nuoremmassa oli, olisi toki varmaan jäänyt "yhden yön jutuksi", mutta 10 kuukautta ilman läheisyyttä olleena niin jäi harmittamaan, että en uskaltanut tarttua tilaisuuteen. Täytyy kyllä myöntää, että kun on ollut uskollisena 30 vuotta yhden miehen lakanoissa niin kaikki vähän hirvittää.
Ei se ikä meinaa sitä kumpi aloitteen tekee, aloitteen voi tehdä kumpi vain tai sitten ei mitään alotteita tee vaan katsoo mihin tilanne johtaa?
Minä mietin että jos suhde kestää loppuelämän ajan niin eikö naisen kannattaisi ottaa se noin 7 vuotta nuorempi mies kumppaniksi koska naiset elää suunnilleen sen verran miehiä pidempään 🤔
Monesti naiset ajattelee, että on noloa, jos nainen joutuu tekemään aloitteen. Tuntuu itsensä tyrkyttämiseltä. Eli suosittelen miestä aina tekemään aloitteen.
Miehen. On aina miehen tehtävä tehdä aloite. Koko homma lähtee sivuraiteille jos nainen joutuu arvailemaan oletko kiinnostunut vai et.
Ei ole mitään sääntöä kuka aloitteen tekee mutta usein mies joutuu sen tekemään koska naisten itsetunto ei kestä pakkien saamista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään sääntöä kuka aloitteen tekee mutta usein mies joutuu sen tekemään koska naisten itsetunto ei kestä pakkien saamista.
Ei sillä ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa. Naisen himo syttyy miehen himosta. Jos mies ei osoita himoitsevansa ei nainen koskaan tule haluamaan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on liian herkkiä kaikelle epäonnistumisille ja tätä sanotaan prisessa syndroomaksi.
Ne tottunut saamaan kaiken mitä haluaa mutta sitten kun mies sanoo ei kiitos niin sitten naiset loukkaantuu.
No tee sinä aloite, kun kerran asiaa mietit. Ihan sama kumpi tekee. Pääasia että selviää onko kiinnostus molemminpuolista.
Jos nainen on kiinnostunut, hän tekee kyllä aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa. Naisen himo syttyy miehen himosta. Jos mies ei osoita himoitsevansa ei nainen koskaan tule haluamaan tätä.
Nainen syttyy komean ja nuoren miehen himosta, ei miehen himosta.
Seurustelin itseäni vanhemman naisen kanssa ja oltiin yhdessä noin 5 vuotta. Nainen oli minua 8 vuotta vanhempi.
Hyvin suhde toimi ja meillä oli erittäin hauskaa yhdessä, tasa-arvoisia olimme myös ja varmaan minä olin enemmän se kuka hoiti kotia ja nainen loi uraa.
Tiemme erkani koska kyseinen nainen muutti työnsä puolesta ihan eripuolelle Suomea ja pidämme vielä yhteyttä toisiimme.
Lenkkipolulla tavattiin ja aloitteet tein varmaan minä.
Ap tee vaan alote mutta muista olla kohtelias ja muista käytöstavat. Ei se ikäero ole este kunhan ikäeroa ei nyt ole ihan älyttömästi.