Nainen! Olen sinua nuorempi mies. Kumman pitäisi tehdä aloite?
Tässäpä pulma. Ilmassa kaikenlaista.
Paha tehdä siirtoa, koska en tiiä, kumman meistä se pitäis tehdä.
Kommentit (87)
Nainen on kuuma kuin laava ja olen käsittänyt kyllä, että homma olis molemminpuoleista tod.näk.
- M
Miehen. Ja kertoa sille naiselle millä asialla olet liikenteessä, onko kevyttä seuraa vai oletko deittailemassa. Sitten hän sanoo joo tai ei.
Ihan kumpi vaan. Minulla oli 7 vuoden suhde nuorempaan mieheen ja mies teki aloitteen. Itse olen huono tekemään aloitteita, olen kai siinä tilanteessa jotenkin ujo enkä osaa.
Itse naisena en uskalla lähestyä. Odotan, että mies sen tekee, oli minkä ikäinen tahansa ;-)
Ja totta kai vihjailen, jos hän on minusta kiinnostava.
No ihan sama olipa kumpi tahansa nuorempi.
Ai kauhee, en koskaan kävis jollekin nuoremmalle miehelle ehdottelemaan. Jaiks.
Miehen on aina helpompi tehdä aloite kuin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on ikäeroa?
Joku ehkä 10-12 v. paha sanoa, on hyvännäköinen.
- M
Mitä hhhh! Jos et ole aktiivinen ja tee aloitetta vaikka tosi tökerösti niin olet sivuraiteella.
Vierailija kirjoitti:
Miehen. Ja kertoa sille naiselle millä asialla olet liikenteessä, onko kevyttä seuraa vai oletko deittailemassa. Sitten hän sanoo joo tai ei.
Ooih, olisipa ihanaa, jos joku nuorempi kolli kävisi ehdottelemaan. Kesäpoika, mmmm.... Ihan unelma!
N44
Mitä kautta tunnette toisenne? Yritä jotenkin luontevasti päästä jutulle naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee, en koskaan kävis jollekin nuoremmalle miehelle ehdottelemaan. Jaiks.
Jep, kyllä muakin jännittäis. Olis tosi ahdistavaa saada joltain komealta nuorukaiselta pakit :-/
Se tekee aloitteen kumpi on kiinnostuneempi ja "uskaltaa" 🙄
Iskin silmäni 8v nuorempaan työkaveriini. Avioliittoni oli juuri päättynyt ja mies tiesi asiasta, mutta ei kuulemma osannut arvioida, onko minulla suruaika.
Aloitteeni oli hyvin selkeä: yhden loistavan yhteisen työpäivän jälkeen kysyin, tuleeko mies luokseni syömään ja ottamaan parit paukut. 4v myöhemmin voin laskea kahden käden sormilla, montako yötä mies vietti omassa sängyssään sen jälkeen.
No jos ootte muutenkin jo tekemisissä ilmeisesti jollain tavalla, niin voihan sitä ihan pyytää vaan jonnekin lähtemään mukaan, ei tarvi alleviivata mitään treffejä. Jos tulisi mieleen vaikka jotain vappusuunnitelmia, ellei aiemmin. Pidätte kivaa ja katot miltä tunnelma ja tilanne vaikuttaa, sen mukaan sitten.
Ei kannata miettiä, että kumman pitäisi tehdä aloite, kumpikin voi. Monesti juttu menee vähän kuin omalla painollaankin eteenpäin, jos on jotain kivaa tekemistä tai ootte jossain kivassa juhlatunnelmassa vaikkapa nyt sitten vappuna, jos siis kiinnostus on molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kuuma kuin laava ja olen käsittänyt kyllä, että homma olis molemminpuoleista tod.näk.
- M
Kateeksi käy. Nyt hyvä mies kiinni heti, mars! Muistan itsekin yhden kesän erään itseäni vanhemman naisen kanssa. Oli hyvä kesä, kuumaa oli.
M48
Olen ollut vuosien varrella kiinnostunut useammastakin nuoremmasta miehestä, mutta en uskalla tehdä aloitetta, koska en halua olla ahdisteleva täti.
N41
Jo ajatus siitä, ettet voi nuoremman iän takia tehdä aloitetta, kertoo siitä että pidät itseäsi naista alempana. Muista kuitenkin, että suhteessa on hyvä olla tasavertaisia, kumpikaan ei ole yläpuolella. Siksi kannustan tekemään aloitteen, jos yhtään olet tulkinnut oikein, nainen tulee ilahtumaan.