Nainen, mistä sellaisesta asiasta olet onnellinen, jota et joudu kokemaan, koska et ole mies?
Kysytäänpä tätä kun kiinnostaa. Pidetään keskustelu asiallisena.
Kommentit (87)
Suurella todennäköisyydellä oma seura ärsyttäisi ja olisi vaikeaa tulla toimeen itseni kanssa, nyt ei ole sellaisia ongelmia.
En keksi mitään, inttikin käytynä, tienaan omat rahat
Miehen pahimmat paikat :1.Nalkuttavat aliupseerit armeijassa.
2. nalkuttava vaimo kotona
Hmm. No varmasti armeija/siviilipalveluksen välttäminen on hyvä puoli naiseudessa, joskin tämäkin etuoikeus poistunee tasa-arvon myötä tulevaisuudessa, valitettavasti.
Ehkä se, ettei minun tarvitse olla pidempi, on ok olla siro ja pieni. Ei sillä etten itse hyväksyisi miehessä näitä ominaisuuksia, mutta miehille nämä piirteet tuntuvat olevan hankalia, mitä oon kavereita kuunnellut.
Ei tarvitse pelätä et alkaa esim. uimarannalla seisomaan kun näkee vähäpukeisia naisia.
Seurustelemattomuus ja neitsyys aikuisiällä olisivat suurempi stigma kuin naiselle. Ei sillä että mainostaisin noita ominaisuuksia kovin laajalti itsekään...
En tiedä. Miehetkin käy kimppuun joten siltäkään ei säästy. Ei tule mitään mieleen. Miesten elämä on helpompaa.
Varmaan se on etuoikeus kanssa, että naisen kiihottumista ei rennoista vaatteista julkisesti huomaa, toisin kuin miehillä se voi ikävästi näkyä.. (tää on lähinnä vitsi, mutta tuli mieleen ekojen joukossa).
Muistan ku yks kaveri sano, miten nolotti ku seiso uimahallissa tms. Ajattelin, että onneksi ei oo semmosta ongelmaa naisilla.
En oikeasti keksi mitään. Miehet pääsevät oikeasti helpolla.
No ei voi tulla kivesten kiertymää eikä eturauhasvaivoja.
Olis varmaan tosi rankkaa, jos aivot roikkuis jalkovälissä ja sen suuruutta pitäis koittaa ylläpitää kiusaamalla toisia ja haukkumalla naisia
Poikien ja miesten välinen väkivalta ja machoilu
Kasvatus, joka tähtää tunteiden peittämiseen
Miesten ahdas maskuliininen muotti ja "pojat on poikia"-asenne.
Lapsena olin todella onnellinen, etten ollut poika koska en olisi halunnut leikkiä niin väkivaltaisia leikkejä.
Lisäksi stressasin ja surin väkivaltaa jota veljeni joutui lapsena (ja myös aikuisena) kokemaan vain sukupuolensa takia. Ja sukupuolella tarkoitan siis sitä, että ainakin omassa nuoruudessa poikien väkivaltaisiin leikkeihin ei kukaan puuttunut.
Mielestäni edelleen hyvin pieni osa miehiä päättää ja määrittelee millaisia miesten kuuluisi olla.
Eipä nyt oikein tule mieleen muuta kuin aivot jalkovälissä - ihan hemmetin vaikeaa elämää, kun seksi on aina päällimmäisenä kaikessa ajattelussa. Pakko olla.
No, ei toi kivesten kiertymäkään vaikuta kauhean houkuttelevalta, ja eturauhasvaivojakaan en kaipaa.
En jaksaisi että seksi olisi mielessäni niin usein kuin miehillä tuntuu olevan. Olen siitä vilpittömän iloinen, ettei alapääni vie minua.
Olen iloinen että en joudu menemään armeijaan. En kestäisi sitä,
Olen myös iloinen, että minun ei tarvinnut kohdata fyysistä väkivaltaa koulussa, toisin kuin pojat joutuivat.
Vaikka ne.