Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mistä sellaisesta asiasta olet onnellinen, jota et joudu kokemaan, koska et ole mies?

Vierailija
17.04.2023 |

Kysytäänpä tätä kun kiinnostaa. Pidetään keskustelu asiallisena.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin tuo että miehet ei saa itkeä ja surra. Esim. jos koira kuolee, ei kai sitä miehet töissä itke. Ja muutenkin joutuvat ottamaan työssä kovempaa palautetta vastaan yms.

Tuo on varmaan enemmän miesten omaa ja keskinäistä juttua, että miehet ei itke. En minä ole kuullut ikinä naisten sanovan, että miehet eivät saisi surra. 

Omalla kohdalla asia on mennyt aivan päinvastoin mitä väität. Miehiltä olen aina saatua tukea suruun ja ongelmiin ja naiset ovat käskeneet hautaamaan omat tunteet ja olemaan itkumuuri naisille. Totuus on kuitenkin se että naiset eivät kelpuuta tunteita näyttäviä miehiä parisuhteeseen vaikka kuinka naiset valehtelevat että haluaisi tunteellisen miehen

Täällä heti nainen, jonka mies valloitti aikanaan empatialla. Erinomainen kumppani jo 18 vuoden ajan. Tuskinpa tunnevammaisen kanssa olisi mennyt yhtä hyvin.

Vierailija
82/87 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on karu osoitus siitä, miten ylihehkutettua naisten empatiakyky on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna olen todella kiitollinen, ettei todella villien nuoruusvuosien jäljiltä ole odotettavissa, että ovikelloa tulee soittelemaan lauma lapsia, jotka haluavat tavata isänsä. Lisäksi olisi luultavasti sekä työlästä että sosiaalisesti sopimatonta pitää itsensä vuosikymmenestä toiseen täysin karvattomana. Ja stressaisin taatusti, onko minulla tarpeeksi iso.

Vierailija
84/87 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun puutteesta.

Vierailija
85/87 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
86/87 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänenmurros, nolot seisokit.

Nää on kyllä ainoat tosiaan.

Tosin vaihtaisin ne menkkoihin ja vaihdevuosiin vaikka heti. Ja papakokeisiin.

Vierailija
87/87 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päde ehkä ihan kaikkiin, mutta etenkin pikkulapsiarkea elävissä perheissä: olla aina lapsille vasta se toiseksi rakkain, äiti on lähes aina ykkönen. (Koska äiti yleensä synnytyksen ja imetyksen ja äitiysloman takia on alusta asti se tärkein kiintymyskohde)