Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko ottaa riskin...

Vierailija
14.08.2026 |

Olen noin 35-ikävuoden kieppeillä oleva mies. Tutustuin erään projektin yhteydessä naiseen, jonka oletin olevan suunnilleen ikäiseni ja josta tuli minulle nopeasti tosi läheinen. Huomasin myöskin hänen hakeutuvan seuraani, jos olin läsnä. Hän oli ja on erittäin huumorintajuinen, fiksu ja hauska persoona, kaunein koskaan näkemäni nainen. Semmoinen, jonka seurassa huomasin unohtavani ajan kulun. Yhtäkkiä tajusin ajattelevani häntä 24/7 ja järjesteleväni asioita siten, että näkisin hänet mahdollisimman suurella todennäköisyydellä. Olin ja olen korviani myöten häneen ihastunut. Sitten sain selville, että hän on minua yli 20 vuotta vanhempi, mitä oli hyvin vaikea uskoa. Kysymys kuuluukin, jos teen aloitteen hänen suuntaansa, pilaanko kaiken? Menetänkö myös hänen ystävyytensä, joka on minulle erittäin tärkeä voimavara? Uskallanko ottaa riskin?

M, joka on näköjään muuttunut jälleen epävarmaksi teinipojaksi

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin olla, liian vanha. 

M45

Vierailija
2/6 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olisi varmasti ainakin imarreltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Kerrankos täällä eletään. Nuoremman on helpompi lähetystyä vanhempaa kuin toisinpäin. Vanhempi ajattelee, ettei nuorempi voi välittää hänestä eikä voi tehdä aloitetta.

Vierailija
4/6 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitä kysyä, muuten voit menettää elämäsi naisen.

Ei kysyvä tieltä eksy vai miten se meni.

Voihan olla että teille jää se ystävyyden sidos kuitenkin.

Vierailija
5/6 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa lapsia ainakaan, se on saletti. 

Vierailija
6/6 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen olisi varmasti ainakin imarreltu.

Minä olisin imarreltu ja maailman onnellisin mies, jos hän huolisi minut. Tein tään avauksenkin vain siksi, että hän on maininnut lukeneensa joskus vauvapalstaa... 😬 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan