Nainen, mistä sellaisesta asiasta olet onnellinen, jota et joudu kokemaan, koska et ole mies?
Kysytäänpä tätä kun kiinnostaa. Pidetään keskustelu asiallisena.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Se, että joutuu tekemään itse aloitteita. Joutuu maksamaan ensi treffeillä. Joutuu itse ottamaan vastuun omasta elämästään. Joutuu käymään armeijan. Joutuu pitämään raha-asiat hallinnassa. Joutuu olemaan se henkilö, johon voi viime kädessä luottaa. Joutuu kokemaan tunnekylmyyttä ja kehujen vähäisyyttä. Joutuu hoitamaan käytännön asioita, kuten remontti- ja korjausasiat. Joutuu hoitamaan kaikki autoon liittyvät asiat. Tässä nyt muutama asia, jonka vuoksi on mukavaa olla nainen.
Jaa. Mä olen tuo kaikki mitä kuvasit (miinus armeija, olen niin vanha, ettei minulla ollut sinne pääsyä, maanpuolustuskurssit kävin). Hemmetti miten helpolla toiset näköjään pääsee.
Tai sit voin syyttää vaan aivojani, jotka ei anna periksi sille, että en oppisi ja osaisi jotain. Itseensä voi aina luottaa.
Mutta oletettavasti olen nainen. Kuusi lasta synnyttänyt, ja se ei kai biologiselta mieheltä ihan vielä onnistu.
En joudu heittäytymään tyhmäksi ja avuttomaksi kumppanin edessä. Vrt. laita sinä ruuat kun osaat sen niin hyvin.
Miksihän pillun saaminen on tehty vaikeaksi?
Joutuu oikein anomaan!
t. meisselimies
Väkivallan uhka esim. snägärillä tai jossain kulkiessa, jos jotkut aggressiiviset "gangstat" tai muut sekopääät sattuvat ärsyyntymään olemuksestani ja tulevat riehumaan.
Siitä olen kiitollinen, etten joudu kontaktiin sellaisten EssonBaari-miesten ja ÄO 85-sovinistien ym. kanssa, miehenä sellaisten kanssa samoihin taukotiloihin yms. joutuminen olisi todennäköisempää. Naisena saa elää enempi kauniissa maailmassa, kun ei joudu olemaan kontaktissa miesten huonoimmistoon.
Siis minulla näin, jotkut naisethan elävät tuon miesten huonoimmiston kanssa samoissa piireissä. Vähän kyllä nyt keksimällä keksin nämä asiat, sillä oikeasti en liitä sukupuolta kovin vahvasti siihen millaisia asioita elämässä kokee, vaan juurikin elinympäristö vaikuttaa enemmän, ja oma persoona ja yksilön valinnat jne. tietysti.
Kaljuuntuminen. (toki jotkut naisetkin kaljuuntuvat)
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyydestä en joudu naisena koskaan kärsimään.
Ei kai se sukupuolesta riipu onko yksinäinen vai ei
Ei tule mitään mieleen, mieluummin olisin mies kuin nainen. Olisi ihanaa kun ei olisi kuukautisia eikä raskaaksi tulemisen riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Se, että joutuu tekemään itse aloitteita. Joutuu maksamaan ensi treffeillä. Joutuu itse ottamaan vastuun omasta elämästään. Joutuu käymään armeijan. Joutuu pitämään raha-asiat hallinnassa. Joutuu olemaan se henkilö, johon voi viime kädessä luottaa. Joutuu kokemaan tunnekylmyyttä ja kehujen vähäisyyttä. Joutuu hoitamaan käytännön asioita, kuten remontti- ja korjausasiat. Joutuu hoitamaan kaikki autoon liittyvät asiat. Tässä nyt muutama asia, jonka vuoksi on mukavaa olla nainen.
Jos sun miehes joutuu hoitamaan kaikki nuo asiat, niin suosittelen hänelle kumppanin vaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyydestä en joudu naisena koskaan kärsimään.
Ei kai se sukupuolesta riipu onko yksinäinen vai ei
Naisena saan aina seuraa kun haluan.
Ja silti voit olla yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse pelätä et alkaa esim. uimarannalla seisomaan kun näkee vähäpukeisia naisia.
Koska sitä ei kukaan huomaa kun pimppi menee märäksi vähäpukeisista miehistä uimarannalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mitään mieleen, mieluummin olisin mies kuin nainen. Olisi ihanaa kun ei olisi kuukautisia eikä raskaaksi tulemisen riskiä.
Lapsiakin saisi vain tuikkaamalla kerran munallaan, eikä tarvisi synnyttää. Olisin paljon mieluummin mies kuin nainen.
Päätön koheltaminen lapsena/teininä.
Sellainen testosteroninkatkuinen äijäily jota monet miesporukat harrastaa, pakko olla jotain hassunhauskaa läppää naisista ja vähemmistöistä. Vaikka tuosta ei itse pitäiskään niin ainakin täytyy vähän vaivautuneena hymähdellä jonkun inttikavereiden urpoilulle tai pomon iänikuiselle ns. huumorille.
Se että mun oletettaisiin olevan joku remonttireiska niin autojen kuin raksahommienkin suhteen.
Kivekset tuntuu olevan vähän hankalat. Ja miehen muotti on kyllä melko ahdas.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän pillun saaminen on tehty vaikeaksi?
Joutuu oikein anomaan!
t. meisselimies
Teetkö anomuksen yleensä kirjallisena vai sähköisesti?
Vierailija kirjoitti:
Suurella todennäköisyydellä oma seura ärsyttäisi ja olisi vaikeaa tulla toimeen itseni kanssa, nyt ei ole sellaisia ongelmia.
Miehet viihtyvät yksin paremmin kuin naiset joten outo vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Kivekset tuntuu olevan vähän hankalat. Ja miehen muotti on kyllä melko ahdas.
Eivät loppujen lopuksi ole edes hankalat, vaikka voisi luulla.
Asevelvollisuus on vapaaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti keksi mitään. Miehet pääsevät oikeasti helpolla.
Vähättelyltä eivät näköjään säästy. Ehkä kannattaisi kuunnella tai lukea miesten omia kokemuksia.
Se ettei joudu armeijaan. Eikä ole eturauhasongelmia.
Ei tuu mitään mieleen. Mielelläni tulisin kohdelluksi samalla tavalla kuin miehet.