Mitä on koiranne rakkain lelu? Mitä leluja koirillanne on? Vai onko
Leikkiilö teidän koirulit älyleluilla vai retuuttaako se tyynyjä? Onko lelut lattialla vai onko niillä joku oma paikka? Meidän saksanpaimenkoiralla on frisbee jota heitellään puistossa ja pari vinkulelua joista lähtee kauhea meteli.
Kommentit (1003)
Muutama pieni pehmolelu joilla on nimet ja koira tietää ne. On hiiri, jäde, punainen sydän, raato, ankka...Pieni koira, pienet lelut. Jos joku lelu on hukassa niin se pitää etsiä, muuten hauva etsii ja etsii. Leikkisi vaikka koko päivän. 5 vuotias chihu.
Vierailija kirjoitti:
Isännän penisrenkaita täällä pyörii lattioilla. Niitä rakki kuolaa, nuolee ja raatelee.
Annas ku ilta tulee ja isäntä asentaa, jo on rakki taas kimpussa lipsuttelemassa. Purrut ei ole ainakaan vielä paikalleen asetettua. Kuonoa kyllä työntää.
Yök 🤮🤢🤮
Persun sääriluu. Ei siis mikään älyperäinen lelu.
Mun Puppe ihastui anustappini ja pitää sitä lelunaan
T: Ano T.
Vierailija kirjoitti:
Mun Puppe ihastui anustappini ja pitää sitä lelunaan
T: Ano T.
Provo
Vierailija kirjoitti:
Ikeasta ostettu kissapehmo. Meidän villakoira retuuttaa sitä tai sitten sille pitää heittää kissaa, koira käy hakemassa sen.
Aika sairasta että koira oppii retuuttamaan kissoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikeasta ostettu kissapehmo. Meidän villakoira retuuttaa sitä tai sitten sille pitää heittää kissaa, koira käy hakemassa sen.
Koira, toisin kuin ihminen, erottaa lelut ja oikeat kissat.
Mun koirani lempilelu oli venyvä kumikana. Todellisuudessa se kavahti mm. sorsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira, toisin kuin ihminen, erottaa lelut ja oikeat kissat.
Mun koirani lempilelu oli venyvä kumikana. Todellisuudessa se kavahti mm. sorsia.
No mun koira on niin tyhmä että jos se retuuttaa venyvää kumikanaa niin seuraavaksi se on syömässä lintuja
ei leluja, ei ole kiinnostanut, ei ole tuhonnut mitään koskaan, ei varastanut ruokaa, kuin ihmisen mieli, rontgenkin otettiin rauhottamatta ja nukuttamatta, kuten myos hampaiden puhdistus
aikuinen rescue Espanjasta
Yksisarvisen pää jota koirani kuljettaa suussaan ympäriinsä. Myös jäätävän ärsyttävä ankka jolla karmaiseva ääni, se pitää välillä nostaa ylähyllylle. Kaikki vinkuvat lelut ovat ihania koiralleni.
Tuossa yhdessä eläintenpelastusohjelmassa (amanda to rescue, animal chanel) Koira onnistui nielaisemaan sellaisen ainakin 30 senttiä pitkän kumisen ankan. Lääkärissä saivat sen oksetettua pois. Koira taisi olla labbis tai sekoitus, ne ovat tunnetusti aika ahneita.
Vinkuva koiranleluksi tarkoitettu pitkä pehmokettu, jota se saa vetää kilpaa jonkun kanssa. Samanlaisia kettuja on tosin ostettu varmaan 15 kappaletta, sillä yksi sen lempiasioista on myös vinkuvan pillin tuhoaminen. Nyt jäljellä on vain kettu, rakas koira lähti alkukeväästä pilvenreunalle.
Koirallani on kaksi pehmolelua. Molemmat koiria. Niitä hän syÖttää, kun ei itselle maistu.
Vain vauvakoirat leikkivät leluilla meidän saksanpaimenkoira ei leiki
Rakki söi nuppineuloja. Olen ompelija.
Karsee oli. Ei ikävä.
Käytetty kortsu sängyn vierestä.
Maistuu.
Se Ikean halvin pieni nallepehmo. Joka maksaa jotain 1e. Niitä se on silpunnut kappaleiksi varmaan kymmeniä ja leikkii vielä niillä riekaleillakin, nukkuukin nallen pää suussa joskus. Lisäksi semmoinen pieni kuminen pöllö, joka joskus vinkui, nykyään ei, mutta sitä on silti hauska heitellä pitkin lattioita ja sännätä perään. Toinen koira tykkää sellaisesta vinkuvasta mammutista, parasta on vaan vinguttaa sitä suussaan.
Todella pahaääninen kalkkuna, joka on usein jäähyllä.
Retuuttaa yksisarvista, ja kun juoksut "pentuja" viisi, jokainen pitää viedä omaan punkkaan. Sammakkokin.