Mitä on koiranne rakkain lelu? Mitä leluja koirillanne on? Vai onko
Leikkiilö teidän koirulit älyleluilla vai retuuttaako se tyynyjä? Onko lelut lattialla vai onko niillä joku oma paikka? Meidän saksanpaimenkoiralla on frisbee jota heitellään puistossa ja pari vinkulelua joista lähtee kauhea meteli.
Kommentit (1003)
Pallot on meidän metsästyskoiran suosikkeja. Koolla ja materiaalilla ei väliä.
Maalarinteippirulla,sellanen leveä. Ottaa siitä pätkän ja liimaa ja irrottaa ja liimaa uudestaan ympäri taloa.
On kaikkia pelejä mutta tyhjää niistä herkut sekunneissa.
Aina pitäisi olla uusi ja vaikeampi.
Tykkää myös pahvilaatikoihin jemmatuista luista. Mitä paremmin teipattu, sitä parempi
Nykyiset ei,mutta edesmenneen koiran rakas lelu oli Saksasta ostettu vinkulehmä.Oli rakas ja hoivattu melkein 10 vuoden ajan...Varsinkin juoksuaikana hoivasi lelua.
Käyttäjä41206 kirjoitti:
Mielileluja olivat sohva, nojatuoli, mieheni lenkkari, aamutossuni, toinen juhlakenkäni, kaksi mattoa. Lisäksi ovat julmettua vinkumista pitävät pallot, älylelu (uusi) ja kaikki pehmolelujen raadot, joita voi nakella. Ikää 11 kk.
Laitoin kerran koiran myyntiin kun se oli pureksinut mun uudet nike airforcet rikki
Vierailija kirjoitti:
Ikean panda-pehmolelu. Kaikki muut on repinyt riekaleiksi, mutta tuo oli ensimmäinen lelu jonka sai pentuna. Lienee niin kiintynyt siihen, ettei viitsi tuhota.
Ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Nykyiset ei,mutta edesmenneen koiran rakas lelu oli Saksasta ostettu vinkulehmä.Oli rakas ja hoivattu melkein 10 vuoden ajan...Varsinkin juoksuaikana hoivasi lelua.
Meidän vinkulehmä hajosi viikossa
Koirani on kotimainen kodinvaihtaja.
Sen mukana tuli leluja, mutta niistä se ei välitä.
Rakkain lelu on pehmopupu. Ensimmäinen lelu, jonka hankin sille itse tänne uuteen kotiin.
Olen ostanut lisääkin leluja kaikenlaisia, mutta pupu on se minkä se ottaa kasasta suihunsa, kirputtaa ja leikkii.
Omilla koirilla leluja vaikka kuinka paljon, mutta huomannut, parhaita leluja heistä on joku itse keksitty tai löydetty tyhjä muovipullo, kepukka tai hanska. Yleensä jotain sellaista, mikä ei itselle heti tulisi mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Koirani on kotimainen kodinvaihtaja.
Sen mukana tuli leluja, mutta niistä se ei välitä.
Rakkain lelu on pehmopupu. Ensimmäinen lelu, jonka hankin sille itse tänne uuteen kotiin.
Olen ostanut lisääkin leluja kaikenlaisia, mutta pupu on se minkä se ottaa kasasta suihunsa, kirputtaa ja leikkii.
Onko pupua jo retuutettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempi lelu on Kongin "älylelu" ja pehmonalle. :) Tykkää myös kovasti palloista
mikäs se sellainen kongin älylelu on?
"KONG Classic Original on legendaarinen koiran lelu, joka on ollut suosikki lemmikkien keskuudessa jo yli 40 vuoden ajan" https://yleiskone.com/parhaat-koiran-lelut/ Eli käytännössä tuollainen tosi kestävä pallo johon voi piilottaa myös namuja ym,s
Eikö nuo kongit tehdä kiinassa. itse en ostaisi
Vierailija kirjoitti:
Pallot on meidän metsästyskoiran suosikkeja. Koolla ja materiaalilla ei väliä.
Jopa karvaiset?
Vierailija kirjoitti:
Muutama revitty solmulelu löytyy kotoa. Ja sitten meillä on sellainen tennispallo vinkulelu jota on kiva heitellä
Tennispallo on paras lelu kunnes koira puree sen läpi
Meidän koira leikkii kengillä, sukilla ja kaikella muulla mitä nyt sattuu suuhunsa laittamaan
Vierailija kirjoitti:
Meidän koira leikkii kengillä, sukilla ja kaikella muulla mitä nyt sattuu suuhunsa laittamaan
Minun sukkiin ei meidän hauva koske koska sillä on ihan tarpeeksi leluja jo muutenkin.
Eikö tuo ole eläinrääkkäystä?