Mitä on koiranne rakkain lelu? Mitä leluja koirillanne on? Vai onko
Leikkiilö teidän koirulit älyleluilla vai retuuttaako se tyynyjä? Onko lelut lattialla vai onko niillä joku oma paikka? Meidän saksanpaimenkoiralla on frisbee jota heitellään puistossa ja pari vinkulelua joista lähtee kauhea meteli.
Kommentit (1003)
Vingutettavat pehmot ja pallot. Meillä pysyy ehjinä eikä niitä teurasteta.
Tuo lapsi on koiran rakkain lelu,ei päästä sitä hetkeksikään silmistään vaan seuraa ihan kaikkialle ettei vaan häviäisi minnekään. Eikä salli kenenkään vieraan koskevan yhtään.
On se lutunen rotikka 🤗
Fritz tykkää eniten posteljoonin sääriluusta, mutta paremman puutteessa naapurin pulska isäntä kelpaa.
Ikean pehmopallo, rotta tai possu.
Paras on pehmopupu jonka itse valitsi eläinkaupasta.
Isännän penisrenkaita täällä pyörii lattioilla. Niitä rakki kuolaa, nuolee ja raatelee.
Annas ku ilta tulee ja isäntä asentaa, jo on rakki taas kimpussa lipsuttelemassa. Purrut ei ole ainakaan vielä paikalleen asetettua. Kuonoa kyllä työntää.
Kai se on eukko. Koira oli jo ennen eukkoa, eikä rakki oikein koskaan perustanut että toinen naaras tunkee reviiriolleen, etenkään nisäkäs. Blondie myös painaa parikymmentä kiloa eukkoa enemmän, joten "parempi" puolisko aina alakynnessä sekä hihnan päässä että hampaissa.
Sekä säälittää että vituttaa naisekkeen puolesta, kun ei kykene tyhmälle luontokappaleelle puoliaan pitämään. Mites sitten oikeassa elämässä, kun koira ja kuollut ja mekäläinen vaihtamassa nuoreen filippiiniläiseen naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Kai se on eukko. Koira oli jo ennen eukkoa, eikä rakki oikein koskaan perustanut että toinen naaras tunkee reviiriolleen, etenkään nisäkäs. Blondie myös painaa parikymmentä kiloa eukkoa enemmän, joten "parempi" puolisko aina alakynnessä sekä hihnan päässä että hampaissa.
Sekä säälittää että vituttaa naisekkeen puolesta, kun ei kykene tyhmälle luontokappaleelle puoliaan pitämään. Mites sitten oikeassa elämässä, kun koira ja kuollut ja mekäläinen vaihtamassa nuoreen filippiiniläiseen naiseen?
Anteeksi äskeinen sonta, olen oikeasti Sanna Mariniin pettynyt feministimies. Se Saudi-juttu teki pahan mielen, olen oikeasti pahoillani.
Parhaita leluja koirien mielestä on olleet ikean ja Citymarketin rotat.
Myös rikki menneet sukat jotka sidotaan solmulle on ilmeisesti kivoja retuuttaa.
Minun koirani leikkii rubikinkuutiolla, tai molemmatkin, mutta se vanhempi koppaa aina sitä tyhmempää kun se ei aina jaksa keskittyä.
Kullia se nuolee aina kun esillä on. Se maku, haju ja feromonit. Ollaan niin "yhtä".
Poikarakkauttaaaaaa on vanha biisi. Filosofilta.
Terv. ESA
Legoilla leikkii ja pelaa pleikkaria, joskus on jäänyt kiinni itsellään leikkimässä. Mopolla toisinaan rällää ja haukkuu narttuja.
Koiran korvat lepattaa tuulessa, voikohan nousta koira lentoon ja minä pidän hihnasta kiinni ja ulkoilutan kuin ilmapalloa.
Vierailija wrote:
Vingutettavat pehmot ja pallot. Meillä pysyy ehjinä eikä niitä teurasteta.
Mutta niistä lähteävä ääni on sitäkin kamalampi...
Vierailija wrote:
Ai vaimo on koiran lelu? Ja hömpsistä
Tykkääkö muidenkin koirat leikkiä tulella?
Yksikorvainen possu, korvaton possu, pallo, puolikas pallo, revitty pallo, puolikas lammas, vetonaru, revitty vetonaru, hauki. Kaikki yhtä rakkaita.
Nämä kääpiömäyräkoiran omaisuutta.