Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma aikuinen lapsi on suuttunut eikä halua olla tekemisissä

Vierailija
16.04.2023 |

ja mulla kamala ikävä lapsenlapsia. Mutta ei voi mitään. Anteeksi olen pyytänyt kahdella pitkällä viestillä, mutta ei auta. Hän on asettanut sellaiset ehdot minulle että en tiedä pystynkö niitä noudattamaan. Esimerkiksi tippaakaan alkoholia en saisi enää ikinä ottaa. Toinen asia on lääkeriippuvuuteni, tosin jätin kaikki lääkkeet pois jo 16 vuotta sitten. Mutta hän on sanonut että jos yhdenkään sellaisen kipulääkkeen enää ikinä laitan suuhuni hän ei enää halua ikinä kuullakaan minusta. Mitä jos tulee joku sairaus joka vaatisi kovemmat kipulääkkeet? Tai jos vaikka katkaisisin jonkun raajani? Kun on tuota ikääkin mulla jo ja kyllä tuntuu ja myös näkyy että ei tässä enää mitään nuoria olla.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et voi selvinpäin olla, niin voi voi.

Vierailija
2/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä että minä jotenkin muka pyrkisin niitä lääkkeitä saamaan ja käyttämään, ei. Mutta jos tulee sellainen tilanne että tarvitsisi muutakin kuin panadolia. Ei voi koskaan tietää. Ja tuo alkoholi. Mitä se haittaa jos yksin kotona ollessani juon jotain? En käy koskaan missään. Enkä juo joka päivä ja pystyn kyllä olemaan juomatta pitkiäkin aikoja. Vaikka vuosia jos niikseen tulee. Miksi en saa tehdä kuten haluan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko alkoholisti vai ollut lasten kanssa päihteiden vaikutuksen alaisena, vai mistä moinen vaatimus?

Vierailija
4/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhy yhy.

Vierailija
5/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos et voi selvinpäin olla, niin voi voi.

No kun minä kyllä voin. Kuten sanoin en juo joka päivä ja pystyn pitämään pitkiäkin taukoja. Kuukausien ja vuosienkin taukoja olen pitänyt. Että siinä sulle voi voita.

Vierailija
6/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juot vaan omissa oloissasi, niin eihän sun lapsi ees tietäis sitä?

Vierailija
7/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla selitykset. Tuskin kukaan sinulta on kietämässä lääkärin määräämiä lääkkeitä joita otat sairauden hoitoon vaan lääkkeiden nappailua päihtymistarkoituksessa. Tai sitten lapsesi on sadisti jolloin tietysti kannattaa pistää välit poikki ja hyvästellä lapsenlapset mielessään. Eiköhän tässä kuitenkin ole ongelmana ne päihteet. 

Vierailija
8/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko alkoholisti vai ollut lasten kanssa päihteiden vaikutuksen alaisena, vai mistä moinen vaatimus?

En ole koskaan ollut lasten kanssa humalassa, en koskaan. Ja kuten myös sanoin niin niitä lääkkeitä en ole käyttänyt 16 vuoteen. Olenko siis edelleen narkkari? Ja rappio alkoholisti, vaikka en koskaan pode edes krapulaa, en juo niin paljon että tulisi krapula. Enkä jatka juomista seuraavaan päivään. Omasta mielestä juomistapani ovat ihan ok. Hänen mielestään olen alkoholisti.

Vierailija
9/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, mitä on tapahtunut? Että välit on katkaistu? Oletko lääketokkurassa saattanut lapsenlapset vaaraan? Tai ovatko he pelänneet sinua jos olet ollut kännissä? Ei kai nyt ihan syyttä?

Vierailija
10/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla selitykset. Tuskin kukaan sinulta on kietämässä lääkärin määräämiä lääkkeitä joita otat sairauden hoitoon vaan lääkkeiden nappailua päihtymistarkoituksessa. Tai sitten lapsesi on sadisti jolloin tietysti kannattaa pistää välit poikki ja hyvästellä lapsenlapset mielessään. Eiköhän tässä kuitenkin ole ongelmana ne päihteet. 

No 16 vuotta olen ollut lääkkeistä kuivilla. Mutta hän on sanonut että ei ikinä enää yhtäkään tai se on siinä. Vaikka joutuisin sairaalaan. Ja mitkä päihteet mielestäsi on ongelma, nekö lääkkeet joita en ole ottanut 16 vuoteen? 

Vierailija
11/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen, mitä on tapahtunut? Että välit on katkaistu? Oletko lääketokkurassa saattanut lapsenlapset vaaraan? Tai ovatko he pelänneet sinua jos olet ollut kännissä? Ei kai nyt ihan syyttä?

En ole käyttänyt niitä lääkkeitä 16 vuoteen, ettekö te ihmiset osaa lukea viestejä? Enkä koskaan ole ollut lasten lähelläkään jos olen ottanut alkoholia. En ikinä.

Te nyt sitten teette minusta juoppohullun narkkarin joka on sekoillut omien lapsenlastensa läsnä ollessa.

Vierailija
12/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä raportoi sille mun asiat. 

Vierailija
13/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jahnaatte ja länkytätte keskenään hypoteettisista asioista?

Joo, varmaan parempi että ette tapaa.

Vierailija
14/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiselle järjestelylle ja valvonnalle on olemassa varmaan joku ihan hyvä syy mitä et nyt kokonaisuudessaan kerro.

Vierailija
15/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tottakai alapeukkuja kun sanon että olen 16 vuotta ollut käyttämättä niitä lääkkeitä, joista olin aikoinaan riippuvainen. Tällekin viestille tulee kohta kasapäin alapeukkuja. Kyllä ihmiset on kummallisia, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
16/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiselle järjestelylle ja valvonnalle on olemassa varmaan joku ihan hyvä syy mitä et nyt kokonaisuudessaan kerro.

Ei se ole mikään järjestely eikä valvonta. Kyse on ihan silkasta juoruamisesta. Ei mistään muusta. Ja sitten tietysti kytätään mun facebookia, jossa en ole enää juurikaan ollut edes, just tuon kyttäämisen takia. 

Vierailija
17/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda sydämetön lapsesi, lapsen lapsiin ole yhteydessä niin että laitat aina kortit ymv ja sitten kun he ovat 18v saavat tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
18/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelkkiä alapeukkuja kun kerron että alkoholin ottamiseni on hallussa, ja lääkkeistä olen ollut irti 16 vuotta. Eikä lapsenlapset ole koskaan nähneet minua silloin kun olen ottanut alkoholia tai mitään muutakaan. Ei koskaan.

Vierailija
19/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään järjestely eikä valvonta. Kyse on ihan silkasta juoruamisesta. Ei mistään muusta. Ja sitten tietysti kytätään mun facebookia, jossa en ole enää juurikaan ollut edes, just tuon kyttäämisen takia. 

Joo-o, ihan varmasti ilkeyttään juoruilevat ettei taustalla vain olisi ihan perustelu huoli omasta hyvinvoinnistasi? Olet joko trolli tai piilottelet alkoholismiasi.

Vierailija
20/88 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jo itsemääräämisoikeudenriistoa. Jätä tuommonen ukko. Ei mullakaan kovin kummoset suhteet lapsiini ole , mutta saan kuitenin lapsenlapsiani hoitaa  ja tietävät, että käytän alkoholia , mutta vain omissa oloissani, en silloin,kun lapsenlapset ovat kylässä tai hoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi