Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset miehet eivät osaa ilmaista tunteitaan?

Vierailija
16.04.2023 |

Suomalaiset miehet ovat erittäin taitamattomia ilmaisemaan tunteitaan. Käyttäytyminen on monesti tylyä ja etäistä, joka voi olla hankalaa erityisesti naisille. Miksi tämä on niin? Onko syynä kulttuurieroja vai onko se jokin geneettinen ominaisuus?

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin näytän seisovaa kaluani ja vaimo ottaa sen heti suuhun 

Vierailija
162/169 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn ihan hyvin puhumaan tunteista ja kertomaan naiselle kauniita asioita. Tosin naisia ei pahemmin kiinnosta, joten hyvä olla yksin. Onneksi yksinoloon tottuu ja ei enää osaa kaivata ketään.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet, huom! Jotkut, eivät osaa näyttää tunteita koska heillä ei ole tunteita ns. tunteettomia. Psykopatiaan yleisesti liitetty piirre. Joissakin naisissa on samaa myös.

Vierailija
164/169 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetta kirjoitti:

Tollo-äijä taas tässä. Olen mieluummin mykän miehen kanssa kuin tällaisen vehkeenheiluttajan. Oikea, aito Suomi-juntti. Ällöä!

Vierailija
165/169 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tunnetta kirjoitti:

Tollo-äijä taas tässä. Olen mieluummin mykän miehen kanssa kuin tällaisen vehkeenheiluttajan. Oikea, aito Suomi-juntti. Ällöä!

Sinulle sopii tällainen ei-suomalainen. Kaltaisesi ansaitsevat juuri tällaisen.

https://twitter.com/ClownWorld_/status/1648042770144305152?t=jkZENXeL5q…

Vierailija
166/169 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä ilmaista tunteeni jos niin haluan. AP ei vain ole seurustellut mun kans, tosin ei kukaan muukaan nainen. Kokemuksenne miehistä on lähinnä niistä jotka bilettää ja käy baareissa.

Vierailija
167/169 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä kumppani. Oikean kumppanin kanssa tunteet näytetään ja kerrotaan.

Ja väärän kumppanin kanssa venkoillaan puhumattomana 15 vuotta ja pilataan molempien elämä. Ja syy on kokonaan miehen joka noin tekee.

Helppo sysätä miehen niskoille kaikki syy vaikka nainen olisi voinut vaan ottaa ja lähteä. Kuka hitto pakottaa olemaan 15v suhteessa joka ei miellytä :D No se mies tietenkin....

Tietenkin se on miehen syy, kun jää lapsen tasolle henkisesti. Toinen yrittää kantaa vastuuta ja puhua, mies venkoilee.

Mutta kenen syy että nainen kärsii sen miehen kanssa 15 vuotta?

Miehen. Kokonaan miehen. Mies ei ole opetellut käsittelemään tunteitaan eikä ymmärrä olevansa väärän kumppanin kanssa. Nainen yrittää ja puhuu, mies möllöttää ja venkoilee. Ei ymmärrä itsestään mitään, ei osaa sanoa mitään, venkoilee ja kiemurtelee. Ei osaa olla aikuinen ja sanoa että juttu ei toimi.

Kun se jäisikin tähän. Mutta mies pitää naista koukussa, antaa siimaa ja kelaa vuoron perään, ja väsyttää tämän. Jallittaa, kusettaa, huijaa. Että kyllä hän yrittää. Sitten lopulta syö hyvinhaudutettua sammakkokeittoa. 

Vierailija
168/169 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välttelevä tyyli kasvatuksessa. Kaikki tunteet pitää tukahduttaa, että on hyväksyttävä. Etenkään pojat eivät saa näyttää surua, hempeyttä jne. Hyväksytyt piirteet ovat hyvin suppeat. Tätä on näköjään vaikea tajuta, vaikka on aivan tieteellinen fakta. Ei ole siis ihme, että nämä ongelmat kulkevat sukupolvilta toisille. 

Minusta se nimenomaan on ihme, kun tietoa ja ammattiapua olisi saatavilla yllin kyllin. Näistä ongelmista on puhuttu ainakin 30 vuotta! Miten miehet voivat edelleen olla noin heikossa jamassa? Miksi he eivät tee mitään?

Koska olettavat jäävänsä kaupassa tappiolle? 

Vierailija
169/169 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä osaa suomalaiset naiset edes sen vertaa. No ehkä negatiiviset tunteet sylkevät silmille, mutta positiivisista ei voi edes kaskustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi