Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansan rakastamaa ja tiedepiirien arvostamaa professori Rajala vastaan on menossa lokakampanja

Vierailija
16.04.2023 |

Professori Panu Rajala on sekä kansan rakastama että tiedepiirien arvostama setähahmo. Miksi Katri mustamaalaa häntä kirjassaan, sitä kansa nyt ihmettelee suu ammollaan ja tiedepiirit ovat näreissään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa julkkiksia jotka kirjoittelevat itsestään tai menneistä suhteistaan. En siis jaksa Katri-Helenaa enkä Panu Rajalaa. Enkä ikinä lukisi heidän teoksiaan. Onneksi ei tarvitse mutta kumman paljon saavat julkisuutta nämä kaksi. Heidän saavutuksensa ovat aika mitättömiä noin muuten. Mutta jotkut saavat sisältöä elämäänsä julkisuudesta ja media saa aiheita.

Vierailija
22/24 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä ansioista tiedepiirit arvostavat Panu Rajalaa?

Teatterin alalta muistuu mieleen lähinnä Hämeenkyrön kesäteatterin ohjaukset.

Lue nyt vaikkapa Wikipediasta Rajalan toiminnasta. Jos nyt sitten oikeasti haluat tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panu Raja on kyllä ihan itse aktiivisesti luonut oman julkisen kuvansa. Eikä Katri Helen sanomiset sitä kauheasti muuta.

Itse muistan Rajalasta vaan sen omahyväisen naaman ja sen miten se uudelleen ja uudelleen joka lehdessä hehkutti ihmeellistä ensimmäistä kuollutta vaimoaan senkin jälkeen kun oli juuri mennyt naimisiin Katri Helenan kanssa.

Kuka uusi vaimo tuollaista jaksaa jatkuvasti kuulla ?

Itse aloin pitää Rajalaa jo tuolloin omituisena, omahyväisenä, itsekeskeisenä ja täysin empatiakyvyttömänä.

Luulen että kansan sympatiat kääntyivät viimeistään tässä vaiheessa pysyvästi Katri Helenan puolelle.

Ennen kuin tuo pariskunta oli edes ehtinyt erota.

Vierailija
24/24 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panu kävi vasta kuolleen vaimonsa alavatsalle saunassa.

Panu on pöheikön perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän