Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monelta eri henkilöltä lapsesi tulee saamaan joululahjoja?

Vierailija
29.11.2006 |

Mietiskelin, että meidän tenava saa taas melko paljon lahjoja tänä vuonna. 8:lta eri taholta tulee lahjoja. Toivottavasti tulee muutakin kuin leluja...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaostamien lisäksi. Itse ostamme viitisen pakettia per lapsi ja sen päälle siis kuusi pakettia muualta. Kalliista ei ole jyse, paitsi minkä itse sitten raskimme hommata jonkun päälahjan. Itse muistan aikoinaan lapsena, ei tämmöistä määrää ollut minään vuonna, mutta silti tuntui runsailta joulut.

Vierailija
2/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äidin veljeltä&vaimolta, isomuffalta, mun veljeltä ja hänen pojalta, mun isäpuolen pojan perheeltä, yheltä tuttavaperheeltä (pienemmän kummeja), mun isän siskoilta perheineen, mun parhaalta kaverilta (isomman kummitäti), isompi saa fammulta ja isänsä sikon perheeltä, pienempi isältään ja hänen vanhemmiltaan ja veljeltä, naapurin tädiltä saavat kans...tai ainakin isompi varmaan...on jo pari vuotta auttanut täti esim viemällä hänelle ostoksia ym. Joskus on joltain muultakin vielä tullu, mut tossa nyt noi mitä tuli mieleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tulee lapselle lahjoja...

1. mummulta

2. papalta ja mummolta

3. mammalta ja papalta

4. isomammalta

5. kummitädiltä

6. toiselta kummitädiltä

7. kummisedältä

8. enolta ja serkuilta

9. tädiltä ja serkuilta

ja ainakin 2-3 tuttavaperheen kanssa vaihdetaan lasten lahjoja...

Vierailija
4/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte listata etukäteen ihmiset jotka antavat lapsellenne lahojoja jouluna? Aika itsestäänselvyytenä pidätte noita lahojen ostajia. Me ei ainakaan tiedetä vielä ketään joka ostais lapsellemme lahjan. Ei olla edes mietitty. Isovanhempienkaan lahjoja ei pidetä minään itsestäänselvänä asiana. Sen näkee sit jouluna. Ja ei sillä ole mitään merkitystäkään. Sillä on merkitystä, että kuka käy katsomassa lasta ja muutenkin pitää yhteyttä.

Jotenkin on nykyään mennyt joulusta merkitys, kun voidaan jo etukäteen listata keneltä saadaan lahjoja. Kuulostaa tylsätlä!

Vierailija
5/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuiskohan siitä, että ko. henkilöt ovat kyselleet mitä lapsi mahdollisesti on toivonut joulupukilta... tuskin ne kyselee jos eivät meinaa ostaa mitään.

t. 5

Vierailija
6/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuttuuko sitten noin monelta lahjan ostajalta mielikuvitus? Että pitää kysyä, mitä pitäisi ostaa? outoa sekin, ei mikään lahja tule sitten iloisena yllätyksenä.

Vierailija
7/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tule kahta samanlaista lahjaa.

Vierailija
8/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taas venymistä, kun koko suurperheelle yrittää hankkia.

Vierailija
9/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän ne etukäteen, koska joka joulu sama homma ;) Ja myös itse laitan lahjoja samaan suuntaan, mistä niitä paketteja tulee ;)

Vierailija
10/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saavat

1. Meiltä vanhemmilta

2. Mummilta ja ukilta

3. yhdeltä ystäväperheeltä

Lisäksi kaksi lapsista saa

4. kummeilta

Tosi lyhyt lista moniin muihin verrattuna. Mitä te teette kaikella sillä tavaramäärällä, joka lapsille tulee, kun antajia on 15:kin?

Vierailija
11/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viidestä paikasta +meiltä vanhemilta.

Vierailija
12/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä ne oli- ja isä ja äiti tietty...= yht 16 lahjanantajaa...

Vierailija
13/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi mummo ostaa jotain pietä, mummo ja pappa pari pakettia ja kummit kanssa muistavat jotenkin. Isoisovanhemmat taitavat olla jo niin huonossa kunnossa etteivät varmaan muista. Voi olla että mun enon perheeltä tulee jotain ja miehen tädiltä mutta siinä ne sitten on.