Katri sai tarpeekseen naisten karvoitusta arvostelevista miehistä: Harva mies tietää
https://www.iltalehti.fi/keho/a/27d7e04c-5bde-40a1-bfaa-5c2d6a76d819
Harva mies tietää, kuinka paljon häpeää me naiset voimme karvoista kokea.
Mä tiedän monta poikaa, joille naisen karvoitus on ick, mutta en tiedä yhtään miestä, jolle se olisi ick, Katri kertoo Tiktok-videollaan.
Katri kokee, että jokaisella on vapaus olla juuri sellainen kuin on. Jokainen saa poistaa karvoituksensa tai kasvattaa niitä.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa muiden karvat tai mitkään? En kattelis hetkeekään jotakuta, joka käskis/neuvois mua karvojeni tai muiden vastaavan mittaluokan asioiden kanssa. Onpa ihmiset hauraita nykyään, kun jauhavat tällaisista asioista ja murtuvat palasiksi kuvitteellisista kommenteista.
Sori vaan, mutta meitä miehiä iljettää naisten säärikarvat ja kainalokarvat. Seksiä on turha odottaa, jos haluatte leikkiä jotain hippiaikaa.
Sori vaan mutta ei kannata puhua koko sukupuolen suulla, koska sinä voit puhua vain ja ainoastaan omasta puolestasi.
Itse pidän luomunaisista, eli niin alapää kuin säärikarvat ja etenkin kainalokarvat saavat kasvaa aivan luomuna ja jopa toivon, että kumppanini niin tekevät, tai siis eivät tee mitään. Pakota, tai vaadi en tietenkään ketään olla ajelematta karvojaan. Voin toki kertoa mieltymyksestäni, mutta nainen tietenkin itse päättää, miten toimii.
M37
on se kumma kun feministit nykyään määrittelevät senkin mitä miehet saavat karvoista ajatella
Vierailija kirjoitti:
Minä aloitin sheivauksen 13-vuotiaana, ja tähän päivään mennessä en ole ikinä sheivannut mitään yhdenkään miehen tai naisen takia. Poistan karvat alapäästä, jaloista, käsivarsista, kainaloista, vatsalta ja rinnalta vain ja ainoastaan itseni takia.
N45v
Tuskin teet sitä aivan itsesi takia, vaan yleisen suuntauksen takia. Jos muodissa olisi luomunaiset niin todennäköisesti silloin toimisit päinvastoin.
Olet siis alkanut ajella karvojasi niihin aikoihin, kun se oli jo valtavirtaa. Silloin 90-luvun alussa ei ehkä vielä suurin osa ajanut alapäätä aivan posliiniksi, mutta häpykarvoitusta rajattiin jo aika voimakkaasti ja muut ihonkarvat hiuksia lukuunottamatta sheivattiin.
Jos olisit syntynyt 15-20 vuotta aiemmin, et varmasti olisi karvojasi ajellut, vaan olisit ollut karvoistasi ylpeä, 70-luvulla kun luomu oli muotia.
Monet uskottelevat tekevänsä asioita täysin itsensä takia, mutta kun niitä tarkemmin tutkitaan, niin huomataan että ne tekemiset kulkevat täysin yksiin kulloistenkin muotivirtausten kanssa.
Kommentointi on moukkamaista. Senkun jatkaa matkaa vain, jos ei sovi omaan pirtaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä aloitin sheivauksen 13-vuotiaana, ja tähän päivään mennessä en ole ikinä sheivannut mitään yhdenkään miehen tai naisen takia. Poistan karvat alapäästä, jaloista, käsivarsista, kainaloista, vatsalta ja rinnalta vain ja ainoastaan itseni takia.
N45v
Niinhän sinä itsellesi uskottelet, mutta kuitenkin taustalla on yhteiskunnan paine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa muiden karvat tai mitkään? En kattelis hetkeekään jotakuta, joka käskis/neuvois mua karvojeni tai muiden vastaavan mittaluokan asioiden kanssa. Onpa ihmiset hauraita nykyään, kun jauhavat tällaisista asioista ja murtuvat palasiksi kuvitteellisista kommenteista.
Sori vaan, mutta meitä miehiä iljettää naisten säärikarvat ja kainalokarvat. Seksiä on turha odottaa, jos haluatte leikkiä jotain hippiaikaa.
Sori vaan mutta ei kannata puhua koko sukupuolen suulla, koska sinä voit puhua vain ja ainoastaan omasta puolestasi.
Itse pidän luomunaisista, eli niin alapää kuin säärikarvat ja etenkin kainalokarvat saavat kasvaa aivan luomuna ja jopa toivon, että kumppanini niin tekevät, tai siis eivät tee mitään. Pakota, tai vaadi en tietenkään ketään olla ajelematta karvojaan. Voin toki kertoa mieltymyksestäni, mutta nainen tietenkin itse päättää, miten toimii.
M37
Tiesin että kyllä teitä jostain löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Voi voi Katria. Itse olen tosi karvainen nainen ja tumma, enkä ole koskaan kärsinyt miesten mistään kommenteista siihen liittyen.
Siitä ei saakaan tiktok videota että asiat on hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45vTuskin teet sitä aivan itsesi takia, vaan yleisen suuntauksen takia. Jos muodissa olisi luomunaiset niin todennäköisesti silloin toimisit päinvastoin.
Olet siis alkanut ajella karvojasi niihin aikoihin, kun se oli jo valtavirtaa. Silloin 90-luvun alussa ei ehkä vielä suurin osa ajanut alapäätä aivan posliiniksi, mutta häpykarvoitusta rajattiin jo aika voimakkaasti ja muut ihonkarvat hiuksia lukuunottamatta sheivattiin.
Jos olisit syntynyt 15-20 vuotta aiemmin, et varmasti olisi karvojasi ajellut, vaan olisit ollut karvoistasi ylpeä, 70-luvulla kun luomu oli muotia.
Monet uskottelevat tekevänsä asioita täysin itsensä takia, mutta kun niitä tarkemmin tutkitaan, niin huomataan että ne tekemiset kulkevat täysin yksiin kulloistenkin muotivirtausten kanssa.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
on se kumma kun feministit nykyään määrittelevät senkin mitä miehet saavat karvoista ajatella
Todella kummallista on se, että nainen määritellään feministiksi vain siksi, että hän antaa omien luonnollisten karvojensa kasvaa. Eli se että hän on luonnollisessa tilassaan eikä tee mitään, tekee hänestä feministin. Jotain vikaahan on silloin jossai ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii ihmetellä sitten jos miestä ei seksi kiinnosta, jos nainen ei halua ajella karvojaan.
T: MiesMä olen muutamalle naiselle joutunut sanomaan, että munaa ei tule, jos ei karvat rupee kasvamaan. Kiltisti jokainen lakkas sheivaamasta. Minä olen niitä vanhan koulukunnan miehiä, jotka vaativat, että aikuisella naisella pitää olla alapäässä karvat.
Höpö höpö. Kukaan ei usko tuota. Et ole mies vaan naistrolli.
Kyseessä on valkovuotoritari ja epämies.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii ihmetellä sitten jos miestä ei seksi kiinnosta, jos nainen ei halua ajella karvojaan.
T: Mies
Ei tarvi ihmetellä sitten, jos naista ei seksi kiinnosta, kun mies menee sheivaamaan alapäänsä.
T : Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajelet toki myös omat karvasi. Vai leikitkö hippiaikaa yksinäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45vNiinhän sinä itsellesi uskottelet, mutta kuitenkin taustalla on yhteiskunnan paine.
Tämäkö on sitä feministien peräänkuuluttamaa suvaitsevaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
En sheivaa. Ihan sama mitä joku MIES on mieltä.
Näin miehenä ole sitä mieltä, että tuo on ihan hemmetin seksikästä. Minä itse haluan naisen, enkä mitään kynittyä kanaa. Ja naisella luonnostaan kasvaa karvoja.
Vierailija kirjoitti:
T: Mies
Lyhyeen ois loppunut ihmislajin taival, jos miesten heteroseksuaalinen himo ois ollut noin heikoissa kantimissa aina🙄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pelle puhu kaikkien meidän miesten puolesta, ensinnäkään sinä et tiedä, mitä mieltä muut miehet ovat ja toisekseen kukaan ei ole antanut sinulle mitään mandaattia puhua meidän puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Okei, opetelkaa elämään asian kanssa tai ajelkaa pois. Onko jokainen epäkohta nykyään jonkinlaisen paraatin arvoinen?
Ja mikä järki tuossa on kun verrataan mitä miehet on mieltä naisten karvoituksesta siihen kuinka mies suhtautuu miehen tai peräti omiin karvoihinsa? Silläkö katselun/arvioinnin tms kohteellako ei joidenkin mielestä ole mitään merkitystä?
No ei ole. Ajattele jos vaatisit naista peseytymään mutta et itse peseytyisi. Vaikuttaisit naurettavalta.
Se on ihan sama mitä tekee tai jättää tekemättä, niin aina joku on mutisee. Kuten laulussakin sanotaan, "jokainen on jollekin pettymys".
Mikä tämä väite on että ajeleminen on "hygieniasyistä"? Karvoituksen tehtävä on estää tulehduksia, varsinkin alapäässä.
Jos käyt suihkussa niin ei ne karvat sinusta likaisempaa tee.
N45v