Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katri sai tarpeekseen naisten karvoitusta arvostelevista miehistä: Harva mies tietää

Vierailija
14.04.2023 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/27d7e04c-5bde-40a1-bfaa-5c2d6a76d819

Harva mies tietää, kuinka paljon häpeää me naiset voimme karvoista kokea.

Mä tiedän monta poikaa, joille naisen karvoitus on ick, mutta en tiedä yhtään miestä, jolle se olisi ick, Katri kertoo Tiktok-videollaan.

Katri kokee, että jokaisella on vapaus olla juuri sellainen kuin on. Jokainen saa poistaa karvoituksensa tai kasvattaa niitä.

Kommentit (161)

Vierailija
41/161 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sitä ja miehet tätä. Nainen on vapaa vasta kun ei edes pohdi tällaisia asioita.

Vierailija
42/161 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos miehellä on valtoimenaan tursuavat karvat pitkin poikin kiveksiä ja alavatsaa, niin on se naiselle 🤮🤮🤮🤢🤢

Kaksinaismoralismia.

Miehellä kuuluu olla alavatsalla karvoitusta.

saa sitä naisellahin olla jos on ollakseen. Mieluummin niin että lähtee vähän huojuvaa polkua kohti napaa kuin että luonnottomasti karvoitus yhtäkkiä katkeaa seinään  karvakolmion jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/161 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Osa tutuista miehistä on kertonut arvioivansa jopa naisten pyllyreiän esteettisyyttä", siinä sanotaan. Tietääköhän ne kuinka totta tuo on.

Öö.. Mistä lie löytänytkin tuollaisia sekopäitä?

Ei taida normaalit miehet edes kelvata.

Vierailija
44/161 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on sellainen hoitamaton iso karvapehko alakerrassa, tai rehottavat kainalokarvat, niin koen sellaisen naisen vastenmielisenä.

Tämä on minun preferenssini, ja minulle on aivan yhdentekevää kuinka paljon Katri kokee tarvetta itkeä tai u.lista asiasta.

Meillä kaikilla on oikeus omiin preferensseihimme, Katri ei sitä päätä mitä muut ihmiset saavat pitää viehättävänä tai epäviehättävänä.

Vierailija
45/161 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sheivaatte alapäätä miesten vuoksi? Nyt lopetatte! Karvat ovat täysin luonnollinen asia.

Tämä Katrikin tekee sen, vaikka valittaa asiasta.

N48

Vierailija
46/161 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sheivaatte alapäätä miesten vuoksi? Nyt lopetatte! Karvat ovat täysin luonnollinen asia.

N48

Itse siistin oman karvoituksen viikottain, vaimon mieliksi. Meillä on aika aktiivinen seksielämä, ja molemmat tykkäämme antaa toiselle nautintoa myös "suullisesti". Tuo homma on huomattavasti miellyttävämpää, kun kumppanin karvoitus on siistitty.

Jos en harrastaisi seksiä, en varmaan jaksaisi itsekään tuota viikottaista trimmaus hommaa tehdä.

Vierailija
47/161 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan se ajeltu on luonnoton niinkuin tatskatkin. Kumpaakaan näistä en arvosta mutta pidän asian omanatietonani. Olen kyllä kuullut, että pikkupojat ovat tarkkoja karva asioista. Sellaiset juuri ja juuri täysi-ikäiset rimpulat. M38

Vierailija
48/161 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jokaisella on vapaus olla juuri sellainen kuin on."

Tämä kuitenkin koskee ilmeisesti vain oikeutta kasvattaa karvansa, mutta ei oikeutta siihen, että jokainen ihminen voi pitää seksuaalisesti viehättävänä juuri sellaisia ihmisiä kuin sattuu pitämään. Tykkäisiköhän Katri siitä, jos alkaisin tytöttelemään häntä vain, jos hän ei satu pitämään jotain ominaisuutta minussa seksikkäänä?

-mies  

Hyvin sanottu! Olen aikuinen mies ja tiedän mistä pidän. Jos se häiritsee jotain katria, niin se ei ole minun ongelmani.

Ei Katri sanonutkaan, etteikö mies saisi pitää mistä haluaa, mutta hän sanoi, että jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on ja pitää karvansa, jos haluaa. Jos mies ei tykkää karvoista, hänellä on täysi oikus olla pitämättä, mutta se ei tarkoita sitä, että naisten sitten pitäisi ajella karvansa jos ei halua.

Sitten mies vaan jättää ne luonnolliset, eli "karvaiset naiset" rauhaan.

Jos sinä aikuisena miehenä pitäisit kaljuista naisista, ei se tokikaan tarkoita sitä, että kaikkien naisten pitäisi olla kaljuja. Ei Katri keillä sinua tykkäämästä karvattomista naisista, hän vaan sanoi, että jokainen, eli sinäkin saat olla juuri sellainen, kuin haluat. Naisten ei vain tarvitse olla sinulle mieliksi, koska nekin saa olla sellaisia , kuin haluavat.

Mitä te katrit sitten ulisette?

Vierailija
49/161 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä kamalasti hävetä jos pyllynreikääkin myöten esittelee itseään tuntemattomille miehille?

Ja nyt lehdessäkin puolialastomana.

Taitaa olla mainos palveluista.

Vierailija
50/161 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Katri sanonutkaan, etteikö mies saisi pitää mistä haluaa, mutta hän sanoi, että jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on ja pitää karvansa, jos haluaa. Jos mies ei tykkää karvoista, hänellä on täysi oikus olla pitämättä, mutta se ei tarkoita sitä, että naisten sitten pitäisi ajella karvansa jos ei halua.

Sitten mies vaan jättää ne luonnolliset, eli "karvaiset naiset" rauhaan.

Jos sinä aikuisena miehenä pitäisit kaljuista naisista, ei se tokikaan tarkoita sitä, että kaikkien naisten pitäisi olla kaljuja. Ei Katri keillä sinua tykkäämästä karvattomista naisista, hän vaan sanoi, että jokainen, eli sinäkin saat olla juuri sellainen, kuin haluat. Naisten ei vain tarvitse olla sinulle mieliksi, koska nekin saa olla sellaisia , kuin haluavat.

Kyllä tuossa aika asenteellisesti kaikki karvattomista pitävät sheimataan pojiksi. Kunnon miehet eivät välitä. Katrin kommentti ei ole lähelläkään neutraalia mutta sinänsä naisten herkkyyden esiintuominen asian suhteen on ihan hyvä asia. Menin itse kommentoimaan naiseni sänkeä joskus enkä ajtellut siitä sen kummempaa, koska asia on minulle neutraali ja siistin itsekin karvoitustani ihan hygieniasysitä. Opin kerrasta ettei kannata.

Vierailija
51/161 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille sellainen vinkki, että oman miehen nimittely pojaksi tämän mieltymysten takia ei muuta niitä mieltymyksiä.

Vierailija
52/161 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N48

Näin on! Täysin perverssi ajatuskin, että tekisi jotain kumppaniaan miellyttääkseen.

Vierailija
53/161 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Näin on! Täysin perverssi ajatuskin, että tekisi jotain kumppaniaan miellyttääkseen.

Juurikin näin. Itse en ihan periaatteesta tee koskaan mitään miellyttääkseni kumppaniani. Päinvastoin, välillä teen asioita ihan vaan ärsyttääkseni häntä.

Olen muutenkin täysin per seestä ihmisenä, ja kaikki aiemmat seurustelukumppanini jättivät minut nopeasti, kun tajusivat miten idiootti minä olen.

Vierailija
54/161 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus tykätä siitä mistä tykkää (laillisuuden rajoissa). Itseäni inhottavat ihokarvat sekä naisilla että miehillä, etenkin kainaloissa rehottavat puskat @__@

- nainen, 31v

Vierailija
55/161 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

xdfbgdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos miehellä on valtoimenaan tursuavat karvat pitkin poikin kiveksiä ja alavatsaa, niin on se naiselle 🤮🤮🤮🤢🤢

Kaksinaismoralismia.

Miehellä kuuluu olla alavatsalla karvoitusta.

saa sitä naisellahin olla jos on ollakseen. Mieluummin niin että lähtee vähän huojuvaa polkua kohti napaa kuin että luonnottomasti karvoitus yhtäkkiä katkeaa seinään  karvakolmion jälkeen

Luonnottomasti? Naisella on karvakolmio ja sen yläpuolella ei mitään. Luonnostaan.

Vierailija
56/161 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N48

Nimenomaan. Mitä enemmän karvoja ja mitä näkyvämmällä paikalla sen naisellisempaa. ihanat säärikarvat ja mielellään sellaiset mummoviikset, pitkät kainalokarvat ja kunnon karvareuhka alakerrassa. Kyllä on ihanaa. 

Vierailija
57/161 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tämä ihmiskunta olisi selvinnyt näihin päiviin asti jos entisajan miehiäkin olisi naisten karvoitukset ällöttäneet? Nykyaikana kaikki mennyt ihan päälaelleen ja ihan normaaleja juttuja pidetään kammottavina.

Vierailija
58/161 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on sellainen hoitamaton iso karvapehko alakerrassa, tai rehottavat kainalokarvat, niin koen sellaisen naisen vastenmielisenä.

Tämä on minun preferenssini, ja minulle on aivan yhdentekevää kuinka paljon Katri kokee tarvetta itkeä tai u.lista asiasta.

Meillä kaikilla on oikeus omiin preferensseihimme, Katri ei sitä päätä mitä muut ihmiset saavat pitää viehättävänä tai epäviehättävänä.

Tarkistatko jokaisen naisen karvoitusta? I think not.

Niin ja, itse preferoin miestä ilman karvoitusta, tarkoittaen ihan jopa kainaloiden ja jalkojen sheivausta.

Vierailija
59/161 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Juurikin näin. Itse en ihan periaatteesta tee koskaan mitään miellyttääkseni kumppaniani. Päinvastoin, välillä teen asioita ihan vaan ärsyttääkseni häntä.

Olen muutenkin täysin per seestä ihmisenä, ja kaikki aiemmat seurustelukumppanini jättivät minut nopeasti, kun tajusivat miten idiootti minä olen.

Minäkään en tee mitään, mikä miellyttää vaimoa, koska miehen tehtävä ei ole miellyttää naista.

Vierailija
60/161 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas uhriutuja nainen ja syypää hetero mies 

tollot tottelee kulttuurimarxisssm ideologiaa = hajota ja hallitse, pilko yhteiskunta valittaviin syyllistäviin uhriutuviin vihaisiin vähemmistö ryhmiin jotka valittaa koko ajan ja syypää on valkonen hetero mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan