Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katri sai tarpeekseen naisten karvoitusta arvostelevista miehistä: Harva mies tietää

Vierailija
14.04.2023 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/27d7e04c-5bde-40a1-bfaa-5c2d6a76d819

Harva mies tietää, kuinka paljon häpeää me naiset voimme karvoista kokea.

Mä tiedän monta poikaa, joille naisen karvoitus on ick, mutta en tiedä yhtään miestä, jolle se olisi ick, Katri kertoo Tiktok-videollaan.

Katri kokee, että jokaisella on vapaus olla juuri sellainen kuin on. Jokainen saa poistaa karvoituksensa tai kasvattaa niitä.

Kommentit (161)

Vierailija
121/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini is the best.

Vierailija
122/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän ukot ruikuttaa.

Onneksi en ole sinkku 😊

Miehillä on jokin käsitys, että naiset tykkää saada suuseksiä.

Ei se ole edes mitään seksiä ja pöpi tai valehtelija nainen pitää olla joka siitä tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpykarvojen ajelu on hygienian hoitoa niin naiselle kuin miehellekin. Saa kai sitä pitää viidakkopuskaa, jos välttämättä haluaa, mutta itse en näe siihen mitään järkevää syytä.

Lakatkaa jauhamasta tätä väsynyttä "hygienia"-väitettä, kun se ei pidä yhtään paikkaansa. Säännöllisesti peseytyvällä ihmisellä alapään karvoitus ei huononna hygieniaa millään lailla. Päin vastoin, sileäksi ajellussa alapäässä tulee helpommin hiertymiä, tulehduksia ja sisäänkasvaneita karvoja.

Lisäksi seksi tuntuu paljon paremmalta kun välissä on karvoja puskurina. Varmaan täysin käsittämätöntä joidenkin mielestä, että oikeasti seksissä tärkeämpää on se, miltä se tuntuu eikä se, miltä kukakin näyttää.

Vierailija
124/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitin sheivauksen 13-vuotiaana, ja tähän päivään mennessä en ole ikinä sheivannut mitään yhdenkään miehen tai naisen takia. Poistan karvat alapäästä, jaloista, käsivarsista, kainaloista, vatsalta ja rinnalta vain ja ainoastaan itseni takia.

N45v

Eli jos asuisit yksin Pohjoisnavalla pukeutuen pelkkään pilkkihaalariin ja näkemättä koskaan ketään muita ihmisiä, niin ajelisit silti?

Epäilen.

Vierailija
125/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin keino estää väestönräjähdys lienee höylien kieltäminen, jos homma on tämmöistä joka paikassa.

Vierailija
126/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posliini is the best.

Hyi. Hirvee

Vierailija
127/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta naiset voivat ajaa kainalonsa jos siltä tuntuu. Mutta karvakolmio pitää alapäässä olla, se on selvä!

Vierailija
128/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, Katrilla on niin luonnollisen näköiset kulmakarvat... lol.

Vierailija
129/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta naiset voivat ajaa kainalonsa jos siltä tuntuu. Mutta karvakolmio pitää alapäässä olla, se on selvä!

Minulla on lieriö. En ole kaksiulotteinen.

Vierailija
130/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, bimpa ja kainalot sileänä tai ei oo hygieenistä, ja samalla- kyllä naisella pitää olla pitkät, tuuheat hiukset!  Eli kilokaupalla enemmån karvaa kuin alapäässä ja kainaloissa yhteensä!  Eipä ristiriitaista?

Vierailija
131/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitin sheivauksen 13-vuotiaana, ja tähän päivään mennessä en ole ikinä sheivannut mitään yhdenkään miehen tai naisen takia. Poistan karvat alapäästä, jaloista, käsivarsista, kainaloista, vatsalta ja rinnalta vain ja ainoastaan itseni takia.

N45v

Eli jos asuisit yksin Pohjoisnavalla pukeutuen pelkkään pilkkihaalariin ja näkemättä koskaan ketään muita ihmisiä, niin ajelisit silti?

Epäilen.

En ole 10 vuoteen harrastanut seksiä eikä kukaan oo edes nähnyt mua alasti 😁 silti oon pitänyt posliinia viimeiset 20 vuotta ja ihan omaksi ilokseni

Vierailija
132/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri siis tykkää  esitellä paikkojaan jokaiselle vastaantulijalle?Vai missä miehet arvostelleet juuri Katria?

Vierailija
133/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakoot nämä miehet ukrainalaisia naisia.

Kansallisuuden toivossa ajavat vaikka pää karvansa.

Vierailija
134/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todellinen selitys olisi siisteys eli että karvoihin tarttuu likaa ja silleen niin pääkinhän pitäisi olla kaljuksi vedetty. Eli valehtelua taas "vaihteeksi"

Vierailija
135/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45v

Epäilen.

Kyllä ajelisin. Olen ollut sinkkuna nyt 8 vuotta ja tänä aikana kukaan ei ole nähnyt minua alasti.

Sinun voi olla vaikea ymmärtää tätä, mutta jotkut ihmiset ihan oikeasti sheivaavat vain ja ainoastaan sen takia että itse tykkäävät omasta vartalostaan enemmän karvattomana.

N45v

Vierailija
136/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat näyttävät uros gorilloilta ja siksi heitä harmittaa naiselta näyttävät naiset.

Vierailija
137/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos todellinen selitys olisi siisteys eli että karvoihin tarttuu likaa ja silleen niin pääkinhän pitäisi olla kaljuksi vedetty. Eli valehtelua taas "vaihteeksi"

No mitä muuta täältäkään voi odottaa?

Vierailija
138/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään siistitystä alapäästä naisellani, en mitään posliinia tietenkään odota.

Jos hän kasvattaisi valtavan pehkon, niin en minä siitä kiukuttelemaan alkaisi, mutta suuseksin antamisen varmaan lopettaisin.

Vierailija
139/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat näyttävät uros gorilloilta ja siksi heitä harmittaa naiselta näyttävät naiset.

Jaa niinkö, ei ole mitään "av-naisia", vaan tänne kirjoittavat kaikenlaiset naiset joita sinä olet tänäänkin nähnyt kadulla, työpaikalla, kaupassa... Taidat itse vaan saada sairaita kiksejä kuvitellessasi tänne kirjoittavat naiset rumiksi vaikket edes ole koskaan heitä nähnyt - ja tämä vain siksi että sinä et ole tarpeeksi mies käsittelemään kaunista naista jolla on säärikarvat. Siinä menee mies kuin mies lukkoon kun vastaan kävelee jumalaisen kaunis nainen joka ei olekaan ajellut karvojaan. Koska te miehet automaattisesti HALUATTE yhdistää naisen karvat rumuuteen, epäviehättävyyteen ja miesmäisyyteen, haluatte kuvitella karvaiselle naiselle kaikki mahdolliset epäedulliset ominaisuudet, muutosvastarintaisuudessannne yritätte todistaa itsellenne ja kaikille että karvat = gorilla, ja menettekin täysin shokkiin nähdessänne sen kauniskasvoisen, jumalattaren vartalon omaavan, luonnollisen, aidon ja todellisen naisen nähdessänne. Koska se sotii koko olemuksensa voimalla sitä valheellista kuvaa vastaan, joka teidän päähänne saatu iskostettua.

Vierailija
140/161 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ilmeisesti hormonihäiriöinen neitimies kun et luonnollista naista kestä. Päässä on vikaa ja pahasti jos ei erota aitoa luonnollista naista jolla kasvaa normaalit karvat jotka isolla osalla naisista kasvaa. Et taida olla hetero, kun olet noin kovaa normaalia naisen vartaloa vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi