Mies ei halua vaginaseksiä
Mitä ajattelisitte tilanteesta jossa huomaatte että mies selvästi haluaisi vain suihinottoa ja peppuseksiä? Olen ollut jo vuosia mieheni kanssa mutta minua on alkanut todella häiritsemään se, että miehelleni ykkönen on aina peppuseksi tai suihinotto. Pidän itsekin peppuseksistä joten se ei ole ongelma vaan se, että mies ei ole innokas harrastamaan ns.normaalia seksiä. Yllättäen aina kiinnostus lopahtaa kun sanon, että tänään olisi mukava touhuta ilman peppujuttuja.Suihinottokin on joka kerta todella rankka suoritus kun mikä tahansa ei kelpaa (tyydytä) vaan suihinoton pitää aina olla rajua kurkkupanoa että mies pystyy laukeamaan. Eikä siinäkään mitään jos välillä kelpaisi lempeämpikin meno.. Asian olen ottanut monesti esille ja kysynyt missä vika. Selitykseksi olen saanut vain sen, että kondomin käyttö sattuu liikaa (?) ja siksi mieluummin panee kakkoseen. Olen ajoittain myös yrittänyt syödä tämän takia pillereitä mutta haittavaikutusten vuoksi joutunut niistä aina luopumaan..enkä kieltämättä ole noina aikoina hirveästi nähnyt muutosta hänen mieltymyksissään. Olen myös kysynyt epätoivoissani, että olenko hänen mielestään liian väljä tms. mutta vastaus on ollut " ei..joskus liian tiukkakin ja vetoaa taas kondomiin..". Pakko sanoa, että miehelläni ei ole varustus suurimmasta päästä mutta itseäni ei tuo niin ole haitannut..joka tapauksessa olisi kiva harrastaa ns. tavallista seksiä vaikka se ei nyt niin tajunnanräjäyttävältä tuntuisikaan..Ihan vain senkin takia, että tuntisin itseni jotenkin enemmän naiseksi tms. Kieltämättä hieman itsetunto laskee kun kaiken pitää olla jokainen kerta hirveän xtremeä jotta mies pystyy laukeamaan : / Nyt ollaan hieman ajauduttu siihen tilanteeseen, että seksiä ei ole melkein ollenkaan..ehkä siksi, että olen vihjaillut, että normaalikin olisi joskus kivaa..mutta ilmeisesti hän on mieluummin ilman kun harrastaisi moista tai yrittäisi minuakaan tyydyttää mitenkään muuten kuin peppupanolla...Ideoita miten tästä inhottavasta pattitilanteesta pääsisi eroon?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen pitäisi ensin onnistua : )
Taidat olla vielä sellainen nutturapäinen ja kauniit silmälasit päässä oleva tamma, joka hymyilee kiusoittavasti kun olen astumassa takaapäin?
Niin, ongelmahan ei ollut asiat joita teemme vaan ne joita emme tee, jonka vuoksi ei tunnu kivalta. Mies saisi olla siis kaikkiruokaisempi AP
Vierailija kirjoitti:
Niin, ongelmahan ei ollut asiat joita teemme vaan ne joita emme tee, jonka vuoksi ei tunnu kivalta. Mies saisi olla siis kaikkiruokaisempi AP
Tykkäisitkö antaa miehellesi takaapäin ja antaisit hänen laueta pakaroillesi. Veikkaan että tätä hän juuri haluaisi, mutta ei kehtaa ehdottaa. Itse kun ehdotan vaimolleni tällaista, niin hyvä ettei tule avokkaalla.
Kamala mies, kuulostaa kaappihomolta, ja vaikkei sitä olisikaan, niin eihän tuo huomioi yhtään sun tarpeita ja toiveita.
Vierailija kirjoitti:
Kamala mies, kuulostaa kaappihomolta, ja vaikkei sitä olisikaan, niin eihän tuo huomioi yhtään sun tarpeita ja toiveita.
Ja sitten tämä toinen suostuu tuollaiseen. Täydentävät kivasti toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ehdottanut nuolemista 69 asennossa? On muuten persemiehellekin kiihottavaa kun pyllyreikä on ihan siinä silmien edessä
Siis...silloin kun suostuu panemaan pilluun niin se on lähes aina takaapäin ja on saanut laueta ihan mihin haluaa..joten eipä auta tämäkään parantamaan tilannetta. Kyse ei ole ettenkö minä pitäisi jostain. AP
Pitää ehdottaa mutta ei auta siihen etteikö hän haluaisi panna muuallekin kuin kakkoseen..: ) AP
Miten naiset aina ja yhä vaan suostuvat jäämään ilman omaa tyydytystään. En vaan tajua. Itsekäs mies, jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Siis...silloin kun suostuu panemaan pilluun niin se on lähes aina takaapäin ja on saanut laueta ihan mihin haluaa..joten eipä auta tämäkään parantamaan tilannetta. Kyse ei ole ettenkö minä pitäisi jostain. AP
Ei apua, onko tuollaisia naisia. Menetkö kanssani naimisiin, et koskaan tulisi elämään puutteessa sinä ihanus. T. M57v.
Olen itsekin hyvin vahvasti persemies. Eli pilluunkin pannessa tykkään että perse on hyvin tarjolla edes katseltavaksi. Nuolemiseen 69 on hyvä. Panossa parasta takaapäin kunnolla pylly pystyssä ja tissit patjassa. Tuosta jos käsin vielä itse levität pyllyäsi. Vähän haastavampi asento on sitten kyykkäävä ratsastus perse mieheen päin mutta siinä pitää olla jalat vahvassa kunnossa. Sitten vielä yksi on puolittain kyljellään/mahallaan naisen ylempi jalka koukussa ja mies panee polvillaan toinen polvi naisen jalkojen välissä. Siinäkin voi helposti levittää ylempää pakaraa näköalojen varmistamiseksi 🙂 Tosin sinun tapauksessa taitaa olla vaarana se että mies ottaa tuon levittämisen signaalina siitä että haluat siirryttävän sille puolelle. Ehkä voisit sanoa "katsoa saa vaan ei koskea" 😁 M41
Ihan hyviä pointteja vaan vielä pitäisi mies saada houkuteltua jotenkin sänkyyn kun ei olekaan tiedossa hänelle mieleisintä..(usein juuri silloin vetoaa esim. väsymykseen ettei mitenkään jaksa tänään yms.) ja nauttimaan siitä ettei itseltä menisi fiilis :) AP
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyviä pointteja vaan vielä pitäisi mies saada houkuteltua jotenkin sänkyyn kun ei olekaan tiedossa hänelle mieleisintä..(usein juuri silloin vetoaa esim. väsymykseen ettei mitenkään jaksa tänään yms.) ja nauttimaan siitä ettei itseltä menisi fiilis :) AP
Aika härski ja itsekäs homppeli, jos ei edes naisen tyydyttäminen kiinnosta. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Sitten ei kannata sinunkaan jaksaa kun taas kinuaa suikkari ja pyllyäsi. Sano ukollesi, että jatkossa keskitytään sinun tyydyttämiseen ja ukko saa pyllyä ja suikarin jos ne ansaitsee, muuten ei. Kokeile vaikka mustasukkaisuuskorttia, että jos hän ei viitsi tyydyttää, niin joku toinen on kyllä halukas. Sillä selviäsi ainakin se, välittääkö hän ylipäätään sinusta. Pidä puolesi.
Vierailija kirjoitti:
Jos se peppuseksi on simunkin mieleesi niin eikö mies voisi lopuksi laueta pyllyyn? Vai meneeko sitten kaavalla minuutti pilluun ja puoli tuntia pyllyyn? Jos tuommoinenkaan ei toimi niin kai sinun on vain kieltäydyttävä sitä pyllyä antamasta jos et saa itse haluamiasi asioita. Itse tekisin melkeinpä mitä vain puoliso keksisi pyytää. Suhteen alkuaikoina peppuseksiä oli parisen kertaa viikossa. Nyt parisen kertaa vuodessa 😓 M41
Alkakaa leikkimään sidontaleikkejä eli pistät miehesi X-asentoon sänkyyn kiinni, jonka jälkeen pidät muutaman kunnon ratsastustunnin ennenkuin irroitat hänet. On outo mies jos ei tuosta pitäisi joten ihan win-win tilanne.
No voi, ei kuulosta kovin paljolta tuo parikaan kertaa vuoteen :/ Yleensähän ne harvat kerrat kun panee pilluun on juuri sitä että takaapäin ja sitten siitä kakkoseen johon homma päättyy. Tuntuu vaan hieman kurjalta että aina pitäisi olla ensin joku houkutin, että voisi panna pilluun. Tulee pakottamattakin mieleen, että olisi sama olla vaikka mies jos ykköselle ei ole koskaan käyttöä tai haluja : o AP
Joskus ehdotin miehelle bdsm-juttuja..hän hetken jaksoi mutta halusi ehdottomasti olla dominoivampi osapuoli. Nykyään ei enää jaksa kiinnostua sitomisjuttuihin kun joutuu näkemään siinäkin liikaa vaivaa. Hänellä ei siis ole paljon kärsivällisyyttä tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ehdotin miehelle bdsm-juttuja..hän hetken jaksoi mutta halusi ehdottomasti olla dominoivampi osapuoli. Nykyään ei enää jaksa kiinnostua sitomisjuttuihin kun joutuu näkemään siinäkin liikaa vaivaa. Hänellä ei siis ole paljon kärsivällisyyttä tuollaiseen.
AP siis tämä.
tldr ei se mies kiinnosta ku omia tarpeitaan kyllä pitäis kuunnella ja antaa myös naiselle mitä hän toivoo ja haluaa
Juuri tuollaista hyvän seksielämän kuuluukin olla. Toki se pillu nuollaan alkajaisiksi