Mies ei halua vaginaseksiä
Mitä ajattelisitte tilanteesta jossa huomaatte että mies selvästi haluaisi vain suihinottoa ja peppuseksiä? Olen ollut jo vuosia mieheni kanssa mutta minua on alkanut todella häiritsemään se, että miehelleni ykkönen on aina peppuseksi tai suihinotto. Pidän itsekin peppuseksistä joten se ei ole ongelma vaan se, että mies ei ole innokas harrastamaan ns.normaalia seksiä. Yllättäen aina kiinnostus lopahtaa kun sanon, että tänään olisi mukava touhuta ilman peppujuttuja.Suihinottokin on joka kerta todella rankka suoritus kun mikä tahansa ei kelpaa (tyydytä) vaan suihinoton pitää aina olla rajua kurkkupanoa että mies pystyy laukeamaan. Eikä siinäkään mitään jos välillä kelpaisi lempeämpikin meno.. Asian olen ottanut monesti esille ja kysynyt missä vika. Selitykseksi olen saanut vain sen, että kondomin käyttö sattuu liikaa (?) ja siksi mieluummin panee kakkoseen. Olen ajoittain myös yrittänyt syödä tämän takia pillereitä mutta haittavaikutusten vuoksi joutunut niistä aina luopumaan..enkä kieltämättä ole noina aikoina hirveästi nähnyt muutosta hänen mieltymyksissään. Olen myös kysynyt epätoivoissani, että olenko hänen mielestään liian väljä tms. mutta vastaus on ollut " ei..joskus liian tiukkakin ja vetoaa taas kondomiin..". Pakko sanoa, että miehelläni ei ole varustus suurimmasta päästä mutta itseäni ei tuo niin ole haitannut..joka tapauksessa olisi kiva harrastaa ns. tavallista seksiä vaikka se ei nyt niin tajunnanräjäyttävältä tuntuisikaan..Ihan vain senkin takia, että tuntisin itseni jotenkin enemmän naiseksi tms. Kieltämättä hieman itsetunto laskee kun kaiken pitää olla jokainen kerta hirveän xtremeä jotta mies pystyy laukeamaan : / Nyt ollaan hieman ajauduttu siihen tilanteeseen, että seksiä ei ole melkein ollenkaan..ehkä siksi, että olen vihjaillut, että normaalikin olisi joskus kivaa..mutta ilmeisesti hän on mieluummin ilman kun harrastaisi moista tai yrittäisi minuakaan tyydyttää mitenkään muuten kuin peppupanolla...Ideoita miten tästä inhottavasta pattitilanteesta pääsisi eroon?
Kommentit (82)
Ap. n kuvaus täyttää paremmin pahoinpitelyn merkit kun rakastelun. Toi tulee pahenemaan vaan, lähde.
Ompa sulla suuri hätä asiasta. Onko sullakin kotonasi tommonen ruuturunkkari, jolle itse et enää kelpaa. "Parasta ennen" päivä mennyt jo umpeen?