Vulvakuvat ja seksilelumainokset
Vulvakuvia Hesarissa. Hesari ei ole halpa lehti tilata, joten ärsyttää maksaa tuollaisesta sisällöstä. Jonkun mielestä se voi olla vapauttavaa, mutta minusta on väärin, että tuollaiseen joutuu tahtomattaan mukaan - minä maksoin niistä kuvista, halusin tai *en*. Pakko ei ole katsoa tietenkään, mutta tilaajana kuitenkin on pakko maksaa.
Älkää käsittäkö väärin. Taiteilija voi pitää vaikka koko näyttelyn erilaisista vulvista, mutta minä en mene sitä katsomaan. Tämä on kaikille osapuolille ok.
Toinen ärsyttävä asia on radion seksilelumainokset.
Kaikki saavat keskenään harrastaa, mitä haluavat, mutta toivoisin, että meidän muiden olisi helpompi olla osallistumatta. Lehdissä on nykyään usein "voimaannuttavia" juttuja seksityöntekijöistä. Minulle seksi ja seksuaalisuus on yksityinen, henkilökohtainen asia.
nainen 34v.
Kommentit (98)
Nykyään pitää hyväksyä aivan kaikki tai olla hiljaa.
Itse en enää kuuntele tiettyjä kanavia, kun en kestä niitä kaalimatomainoksia.
No miksi hemmetissä tilaat moista roskalehteä? Minä en lue vaikka joku tunkis väkisin sen lehden mun käteen. Hyi saasta!
seuraavaksi miesten an uskuvat. voin olla eka
Jos joku mies lähettäisi mulle alapääkuvia, se olisi rikos.
Kun maksan tilauksesta ja Hesari julkaisee alapääkuvia, se on journalismia.
Mistä sulle on tullut käsitys, että julkaisun jokaisen jutun pitäisi olla sulle suunnattu? Meitä tilaajia on aika monenlaisia.
Samaa mieltä. Ei kiinnosta enkä halua että silmäni sekä korvani vuotavat verta kun pakotetaan tuollaista kuraa päivittäin.
Ei ole suurempaa uhriutujaa maailmassa kuin valkoinen konservatiivi 😂
Vierailija kirjoitti:
Mistä sulle on tullut käsitys, että julkaisun jokaisen jutun pitäisi olla sulle suunnattu? Meitä tilaajia on aika monenlaisia.
Älä nyt ymmärrä tahallasi väärin. Skippaan monia juttuja, esim. urheilusivut. En edellytä, että kaikki lehdessä on kirjoitettu minun makuuni sopivaksi. En kuitenkaan pidä siitä, että lehdessä julkaistaan kuvia sukupuolielimistä. Toisen sukuelimiä ei pitäisi joutua katselemaan tahtomattaan tai vahingossa, saati sitten maksamaan niistä.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi liberaalin ymmärtävän paremmin, mitä suostumus tarkoittaa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että joku piti asetta sun ohimolla ja käski avaamaan ja skrollaamaan sitä juttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että joku piti asetta sun ohimolla ja käski avaamaan ja skrollaamaan sitä juttua?
Älä vie tätä ääripäähän. Ymmärrät vallan hyvin, mitä kirjoittaja tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole valkoinen enkä konservatiivi mutta olen silti samaa mieltä kuin ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei olla missään Jenkkilässä, jossa tuollaista termistöä käytetään yleisesti.
Olen 30vuotias liberaali nainen mutta kyllä ihmetyttää myös metrojen näytöillä pyörivät dildo- ja vibraattorimainokset. Hedonistinen kaikki mulle heti nyt - kulttuuri on kyllä hämmentävää ja sillä siihen pyritääkin.
Kylläpä joku loukkaantuu kovasti, kun kaikki eivät tykkääkään siitä, että lehdessä julkaistaan kuvia sukuelimistä. Alapeukuista päätellen.
ap
Vaikutat melkoiselta tyrannilta. Voisin kuvitella että jos olet jossain päättävässä asemassa niin sensuuri jylläisi...