Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko 43-vuotiaana olla jo ihan köntys?

Vierailija
13.04.2023 |

En meinaa saada kenkiä jalkaan/jaloista pois, percettä ei meinaa saada pyyhittyä kun vartalon kiertoliike sattuu kun on hetken istunut pöntöllä. Köpöttelen pieniä askeleita eteenpäin tai kävelen kuin ankka, vaivalloisesti. Polviin sattuu ja nivelet naksuu. Tämä muutos tullut noin kolmessa vuodessa. Harrastan arkiliikuntaa kun ei ole autoa, eli kävelen kauppamatkat ja työmatkat. Jumppaan välillä ja käyn salilla. Auttaisiko painon tiputtaminen? Pituutta 165 cm ja painoa 79 kg.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Kaikki minun tuntemani nelikymppiset ovat hyvinkin vetreässä kunnossa. Itse olen saman ikäisenä köntys mutta minä olenkin tärvelllyt terveyteni tupakalla ja kaljalla.

Vierailija
22/30 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiluttelen töissä jumppakemppiä ja taivastelee ääneen, miten tekee hyvää hartioille.

Oikeasti havahduin joku aika sitten siihen, että se takapuolen pyyhkiminen oli jotenkin haastavaa. Liike ja venyttely on auttanut lisäämään ulottuvuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa! Aika äkkiä tää tanttavaihe tuntui tulevan. Ihan puskista. Ja joo, laihdutan .

Vierailija
24/30 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään liikunta tai laihtuminen ei auta, ellet venyttele. Jos teet vielä lisäksi istumatyötä, niin soppa on valmis. Venyttely on kaiken a ja o.

Vierailija
25/30 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike on lääke. Ja pelkkä kävelyllä käynti tai satunnainen salipunttaaminen ei vielä auta, pitää tehdä monipuolisia liikkeitä ja laajoja liikeratoja. Mene kyykkyyn pöydän alle, konttaa lattialla, nouse varpaillesi ja kurota sormet kattoon. Karhukävelyä, rapukävelyä. Lankuttamista. Käsien koskettaminen selän takana jne jne.

Vierailija
26/30 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 vuotias. Saan yhä harjoittelematta spagaatin, juoksen 10 km lenkkejä, liikun ja mitään ongelmia ei ole kropassa.

Treenaan säännöllisesti eikä ole liikakiloja.

Vierailija
27/30 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48 vuotias. Saan yhä harjoittelematta spagaatin, juoksen 10 km lenkkejä, liikun ja mitään ongelmia ei ole kropassa.

Treenaan säännöllisesti eikä ole liikakiloja.

Minä en ole saanut ikinä spagaatia, en edes lapsena, vaikka silloin sitä tuli tosissaan harjoiteltua. Urheillut olen aina.

Vierailija
28/30 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo normaalia. Oon kohta 42v ja parhaimmassa kunnossa ikinä, vaikka en edes käy salilla tms. Kävelen, hyötyliikun, välillä itsekseni kahvakuulailen. En stressaa ruuasta. Silti vointi mitä parhain, ehkä helpottunut vauva/taapero-arjen jälkeen, kun saa nukkua jne.

Ei tässä iässä kuulu olla vielä iän tuomia kremppoja.

Vierailija
29/30 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harrastamaan joogaa.

Vierailija
30/30 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOUCHÈ !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi