Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä olen kiitollinen suomalaisesta sosiaaliturvasta ja terveydenhuollosta

Vierailija
13.04.2023 |

Itse maksaisin vuodessa hoidoista 20 tonnia ja sinnehän ne säästöt sulaisi. Lapsi on saanut puolen miljoonan verran terveydenhoitoa, tukia, apuvälineitä elämänsä aikana saadakseen mahdollisuuden osallistua työelämään yhden vertaisena "normaalien" kanssa. Ei olisi ikinä mahdollisuutta maksaa niitä omasta pussista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmälle mietittynä, kun saadaan sairaat yksilöt parannettua, niin heidän jälkikasvunsa on terveempiä. Sairaita yksilöitä voidaan käyttää myös sairauksien parantamisen kehittämiseen esim. Puhumaton lapsi opetetaan puhumaan ja kun puheen tuoton alue saa ärsykettä tarpeeksi, niin lapsi puhuu. Joskus tähän saatetaan keksiä jopa lääke, joka aktivoi puheentuoton aluetta eikä pitkiä ja kalliita terapioita ja terapeutteja tarvita.

Vierailija
2/17 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidemmälle mietittynä, kun saadaan sairaat yksilöt parannettua, niin heidän jälkikasvunsa on terveempiä. Sairaita yksilöitä voidaan käyttää myös sairauksien parantamisen kehittämiseen esim. Puhumaton lapsi opetetaan puhumaan ja kun puheen tuoton alue saa ärsykettä tarpeeksi, niin lapsi puhuu. Joskus tähän saatetaan keksiä jopa lääke, joka aktivoi puheentuoton aluetta eikä pitkiä ja kalliita terapioita ja terapeutteja tarvita.

ei kaikkia saada parannettua ja sairaudet ha vammat voi tulla missä tahansa elämän vaiheessa ihan yllättäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut 600 eurolla yli 40000 euron leikkauksen ja siihen päälle vielä osastohoidon.

Vierailija
4/17 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut 600 eurolla yli 40000 euron leikkauksen ja siihen päälle vielä osastohoidon.

Hölmö! Sinun kotikuntasi on maksanut sen leikkauksen ja kaikki muut!

Vierailija
5/17 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen sosiaaliturva ja huomattavasti aprempi terveydenhoito on saatavilla muissakin EU-maissa.

Vierailija
6/17 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmö! Sinun kotikuntasi on maksanut sen leikkauksen ja kaikki muut!

Eiköhän kirjoittaja tarkoittanut, että on maksanut leikkauksestaan itse 600e. Hölmö.

Vierailija
7/17 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta lakkasi kaikki tuet kun jäin eläkkeelle kohta 6 vuotta sitten. En saa apua lääkkeiden ostoon, jos joku lääke on loppu niin on oltava ilman kunnes saan rahaa. Kela ei hyväksy menoiksi mitään muuta kuin vuokran. Ei edes sähköä katsota menoksi. Silmälaseihin piti säästää pari vuotta, niidenkään hankintaan ei apua herunut. Asumistukea onneksi sentään vielä saan. Tulot on mulla n. 920e/kk.

Vierailija
8/17 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta lakkasi kaikki tuet kun jäin eläkkeelle kohta 6 vuotta sitten. En saa apua lääkkeiden ostoon, jos joku lääke on loppu niin on oltava ilman kunnes saan rahaa. Kela ei hyväksy menoiksi mitään muuta kuin vuokran. Ei edes sähköä katsota menoksi. Silmälaseihin piti säästää pari vuotta, niidenkään hankintaan ei apua herunut. Asumistukea onneksi sentään vielä saan. Tulot on mulla n. 920e/kk.

Ja myös kaikki lääkärissäkäyntikulut pitää itse maksaa. Nyt mulla on kolme rikkinäistä hammasta mutta ei ole varaa hammaslääkäriin, pitää säästää ensin ja näin pienistä tuloista se on enemmän kuin vaikeaa.

Vierailija
9/17 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se jotenkin parempi kuin muualla?

Vierailija
10/17 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisille on eläkeläisen asumistuki jos rahat eivät meinaa muuten riittää sekä viimesijainen tuli eli toimenntulotuki. Jos viimeksimainittua haet, niin säästöjä ei saa olla.

Vierailija
11/17 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisille on eläkeläisen asumistuki jos rahat eivät meinaa muuten riittää sekä viimesijainen tuli eli toimenntulotuki. Jos viimeksimainittua haet, niin säästöjä ei saa olla.

Kyllä, eläkkeensaajan asumistukea saan. Säästöjä ei ole eikä omaisuutta. kaikki yritykset saada toimeentulotukea, vaikka vain lääkkeisiin, evätään.

Vierailija
12/17 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohta sosiaaliturva ja terveydenhuolto romutettu. Vuorineuvokset kiittää ja nauraa matkalla pankkiin.

Vierailija
13/17 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on sentään vielä parempi kuin esimerkiksi Jenkeissä tai Venäjällä.

Vierailija
14/17 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös suurinpaan osaan maista mihin voisi muuttaa on todennäköisesti parempi suosiaaliturva ja terveydenhuolto kuin täällä perseessä missä suomi on?

Vierailija
15/17 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on sentään vielä parempi kuin esimerkiksi Jenkeissä tai Venäjällä.

no jenkkeihin voisi periaatteessa silti tarpeeksi kovalla liksalla mennä jos se on mahdollinen

Vierailija
16/17 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, eläkkeensaajan asumistukea saan. Säästöjä ei ole eikä omaisuutta. kaikki yritykset saada toimeentulotukea, vaikka vain lääkkeisiin, evätään.

Ovatko tulosi siis tuon 920e/kk ennen asumistukea vai sen kanssa?

Vierailija
17/17 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää verrata muihin maihin? Ja jos lähdetään liikkeelle tulevan hallituksen suunnittelemista leikkauksista ja säästöistä, niin olisi harmi, jos heikennettäisiin mahdollisuutta saada hoitoa, kun sairastut tai vammaudut tai jos lapsella on sairauksia tai vammoja. Koskaan et tiedä, milloin se osuu omalle kohdalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän