Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla lapseton ihminen?

Vierailija
12.04.2023 |

Asun nyt 5-kymppisenä yksin, mutta aiemmin minulla oli koko ajan joku huollettava. Ja se oli ihan ok.
Olen kuitenkin miettinyt miltä tuntuu, kun tätä vastuuta EI ole. Jos on autettavaa sukua, se tasaa ehkä vähän.
Mutta että 2-3-kymppisenä ei olisi ollut ketään tai mitään pientä josta on vastuussa?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä tuntuu, miksi kysyt? Miksi sinä halusit lisääntyä?

Vierailija
82/85 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä. Ei velkaa, pienet menot, vapaa tekemään mitä haluaa ilman, että täytyisi huomioida räkäisiä ja saastaisia tyhmyreitä. Näytän myös paljon ikäistäni nuoremmalta. Liekö stressitön elämä syynä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin hyvältä.

Saa videopelata milloin haluaa. Saa kuunnella sitä musiikkia mitä haluaa. Saa mennä ja tulla miten haluaa. Tililläkin on rahaa.

Ei tarvitse huolehtia 18 vuoden ajan siitä, että jälkikasvu ei tee pahojaan ja menestyy koulussa.

Vierailija
84/85 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu mun elämältä. En ikinä ole edes harkinnut lapsia, halusin ihan toisenlaisen elämän. En vaihtaisi päivääkään tai muuttaisi mitään siitä, miten asiat ovat nyt.

No munasoluja olisin voinut luovuttaa, se välillä vähän harmittaa. Niin olisi voinut auttaa jotakuta, joka sen lapsen olisi sijastani halunnut. Nyt on liian myöhäistä.

N44

Vierailija
85/85 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erityisemmin miltään. Ihan neutraalilta ja normaalilta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi