Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää mennä ulos lenkille juoksemaan

Vierailija
12.04.2023 |

Tuntuu jotenkin siltä, että näytän todella tyhmältä ja vien tilaa muilta lenkkeilijöiltä. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (175)

Vierailija
1/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma. Kyse on kuitenkin vain siitä, että kuvittelen, että muut pitäisivät minua hölmön näköisenä tms. Jos joku muu juoksee tai hölkkää vastaan, en ajattele heistä mitään. Tuskin muutkaan ajattelevat sinusta tai minusta.

Vierailija
2/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene klo 6.00 aamulla niin ei ole tungosta. Itse lenkkeilen silloin, ei hävetä risat verkkaritkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään niin että mennään kaikki kävelemään tai juoksemaan, siis me jotka ajatellaan olevamme tyhmän näköisiä. Ollaan sitten yhdessä hölmön näköisiä! Hitot muista! Mä otan koiran mukaan.

Vierailija
4/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama ongelma. Kyse on kuitenkin vain siitä, että kuvittelen, että muut pitäisivät minua hölmön näköisenä tms. Jos joku muu juoksee tai hölkkää vastaan, en ajattele heistä mitään. Tuskin muutkaan ajattelevat sinusta tai minusta.

Mä taas yleensä lohdutan itseäni sillä, ettei se muidenkaan hölkkääminen nyt kovinkaan helpolta tai mukavalta näytä.

Vierailija
5/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulautuisin joukkoon. Kaikki lenkkeilijät näyttävät hölmöiltä.

Vierailija
6/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin uimahallissa uimassa. Liian pölyistä juuri nyt juosta. Ei tee hyvää terveydelle. Jos olisin ylipainoinen ja ulkoilma olisi raikasta, säästäisin niveliä ja pyöräilisin. Jotta alapää ei puutuisi satulassa, opettelisin hieman etukenoisemman pyöräilyasennon.

Vierailija
7/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele kirjaa tai musiikkia, niin et ehdi miettiä tuollaisia! Nauti säästä ja menosta!

Vierailija
8/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ulkonäkökeskeisessä maailmassa juoksu ja muukin kuntoilu ovat lisäksi oikeastaan asioita, joissa ei ehdi miettiä miltä näyttää. Eikä todellakaan kiinnosta miltä muut näyttää. Se on se TUNNE sun kropassa, kun sä meet eteenpäin.

9/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko yleisesti ahdistusta tai pelkoa sosiaalisissa tilanteissa tai julkisilla paikoilla, vai onko lenkkeily poikkeus rentouteesi?

En tiedä, ovatko nämä välttämättä hyviä vinkkejä, mutta ehkä esimerkiksi musiikkiin keskittyminen auttaisi, tai lenkkeilyn aloittaminen sellaisina kellonaikoina, jolloin muita kulkijoita on vähemmän. Ahdistuksen luulisi totuttelun myötä lievenevän, joten voisit ehkä vähitellen siirtyä lenkkeilemään ruuhkaisemmillakin paikoilla.

Vierailija
10/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdään niin että mennään kaikki kävelemään tai juoksemaan, siis me jotka ajatellaan olevamme tyhmän näköisiä. Ollaan sitten yhdessä hölmön näköisiä! Hitot muista! Mä otan koiran mukaan.

Onko koirakin hölmön näköinen, ja mitä se siitä tuumii?

Vierailija
11/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ratkes sillä että hankin itselleni juoksumaton https://www.vitamiini.org/paras-juoksumatto/ Eipähän ole enää tarvinnut miettiä sitä mitä muut ajattelee ja pystyy juoksemaan huonolla kelilläkin. Toki hintava ostos.

Mua hävettää ehkä eniten se juoksutyyli ja tekniikka. Jotenkin tuntuu siltä että olen ihan naurunalainen :(

No mä en pysty juoksemaan ollenkaan kun polvet on rikki. Se vasta hävettääkin. Ja koska olen lihava, hävettää kävellä, kun kaikki ajattelee että juoksisi tuokin läski niin olisi edes jotain hyötyä tuosta taapertamisesta. Tai sitten ne ajattelee että pysyisi poissa hoikkien kesäihmisten silmistä, aiheuttamasta verenvuotoa verkkokalvoilta. Yäk.

Vierailija
12/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI! NYT ilo irti elämästä ja tästä keväästä venyttele ensin kotona ( jottei jalat kramppaa) sitten lenkki kengät jalkaan. Ja lähde juoksemaan vaan ensin rauhallista tahtia sitten niin kovaa kun jaksaa .

Ja taas on hyvä venytellä.

Ja juoda vettä😁👟

Vierailija
13/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos asiaa miettii yhtään tarkemmin, niin onhan juoksentelu ilman mitään päämäärää kotiovelta kotiovelle aika hölmöä toimintaa, eli ihan yhtä typeriltä me kaikki siellä näytämme. Tervetuloa omituisten otusten kerhoomme. 

Vierailija
14/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisin uimahallissa uimassa. Liian pölyistä juuri nyt juosta. Ei tee hyvää terveydelle. Jos olisin ylipainoinen ja ulkoilma olisi raikasta, säästäisin niveliä ja pyöräilisin. Jotta alapää ei puutuisi satulassa, opettelisin hieman etukenoisemman pyöräilyasennon.

Uimahallista saa kynsisienen. Hyi hitto.

Vierailija
15/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tien tukkeet mars pois lenkkipoluilta! Mua hävettää teidän puolesta kun joudun ohittelemaan teitä niin kuin mercedes kuski motarilla

Oletpa ilkeä! Mikä sulla on hätänä!

Vierailija
16/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ulkonäkökeskeisessä maailmassa juoksu ja muukin kuntoilu ovat lisäksi oikeastaan asioita, joissa ei ehdi miettiä miltä näyttää. Eikä todellakaan kiinnosta miltä muut näyttää. Se on se TUNNE sun kropassa, kun sä meet eteenpäin. <3

No se tunne kropassa on vielä kamalampi kuin se tunne miltä näyttää. Siitä on nautinto kaukana.

Vierailija
17/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlaisia ajatuksia kun aloitin lenkkeilyä. Ajattelin, että minulle naureskellaan ikkunoista, että mitähän tuokin itsestään kuvittelee. Ajattelin, että muille paljastuu, että haluaisin olla vähän fitimpi ja sepä vasta on noloa. Kävin alkuun juoksemassa pimeällä ja piti lopettaa kesäksi. Eniten hävetti, kun en jaksanut juosta koko lenkkiä ja piti kävellä välillä. Kuvittelin että nyt vasta nauretaankin, kun nähdään että tulenkin kävellen takaisin.

No, jatkoin juoksua. Eipä minulle ole kukaan nauranut. Tuosta on nyt jo 12 vuotta, ja lenkille lähtö on niin jokapäiväinen juttu että en olisi muistanut noita ajatuksia jos en olisi lukenut aloitusviestiä.

Minulla on takana pari juostua puolimaratonia ja sellainen on tavoitteena tänäkin vuonna. Olen hyvässä kunnossa ja olo on hyvä, paljon parempi kuin silloin 12 vuotta sitten. Puolituttu kyseli minulta treenivinkkejä vähän aikaa sitten kun tuli lenkillä vastaan.

Vieläkin kävelen osan lenkeistä eri syistä. Teen myös intervalliharjoituksia, joissa välillä juostaan ja välillä kävellään, eikä siinäkään ole mitään ihmeellistä. Jokainen joka on ulkona on pitämässä itsestään huolta, minua ainakin ilahduttaa aina kun vastaan tulee joku jota en ole ennen nähnyt.

Vierailija
18/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ratkes sillä että hankin itselleni juoksumaton https://www.vitamiini.org/paras-juoksumatto/ Eipähän ole enää tarvinnut miettiä sitä mitä muut ajattelee ja pystyy juoksemaan huonolla kelilläkin. Toki hintava ostos.

Mua hävettää ehkä eniten se juoksutyyli ja tekniikka. Jotenkin tuntuu siltä että olen ihan naurunalainen :(

No mä en pysty juoksemaan ollenkaan kun polvet on rikki. Se vasta hävettääkin. Ja koska olen lihava, hävettää kävellä, kun kaikki ajattelee että juoksisi tuokin läski niin olisi edes jotain hyötyä tuosta taapertamisesta. Tai sitten ne ajattelee että pysyisi poissa hoikkien kesäihmisten silmistä, aiheuttamasta verenvuotoa verkkokalvoilta. Yäk.

Rikki ovat minunkin polveni ja tässä 1,5 vuotta muutenkin sairasteltuani painoa on tullut 20kg lisää kun liikkuminen on olosuhteiden pakosta lähes olematonta. Ja arvaapa mitä; minä v***t viserrän siitä mitä muut ajattelevat, viserrä sinäkin! Oikeasti aika harva kiinnittää mitään huomiota toisten tekemisiin ja ulkomuotoon.

Vierailija
19/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Uuno Typerys alapeukutti tätäkin, mistä niitä tippuu!

Vierailija
20/175 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin vaan kävelemässä kun on niin lämmin mutta ei kyllä ollut sekään ihan fiksu idea, koska nyt on silmät ja suu täynnä katupölyä ja muuta sontaa sekä aivastuttaa aivan järkyttävästi.

Ja mä en siis edes ollut missään vilkkaan autotien vieressä vaan ainoastaan menin tien yli kahteen kertaan.

Ulkona haiseekin aivan järkyn pahalle ja todella saastaiselle. Ei siellä voi raittiista ilmasta nauttia vaikka muuten olisikin niin kiva auringonpaiste ja kerrankin vielä vapaapäivänä.(olin siis pääsiäisen töissä)