Hävettää mennä ulos lenkille juoksemaan
Tuntuu jotenkin siltä, että näytän todella tyhmältä ja vien tilaa muilta lenkkeilijöiltä. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (175)
VIINA on AINUT päihde JOTA IHMINEN TARVII
Äänestän vihreää liittoa ja olen kaikkea vastaan :D
En koskaan ajattele mitään lenkkeilijöistä. Joskus saatan tuijottaa, mutta johtuu siitä että olen omissa ajatuksissani ja silloin silmäni harhailevat.
No ei. Tilanne olisi hankalampi jos olisin kehopositiivinen hellemekossa, joten lenkkeily ei nolota ei.
Ai että hävettää välillä olla suomalainen kun täällä uskotaan mieluummin jonkun mielikuvitusrikkaan luomiin mielikuviin kuin tutkittuun faktaan.
Whatever you think you can or can't you're right!
Lähetäänkö fiilisteleen pikku kruisailulle!
Menet vaan juoksemaan, ketään ei oikeasti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä saa ihmisen kuvittelemaan, että toisia kiinnostaisi toisten lenkkeilytyylit yhtään? Miksi sinä olisit universumin keskipiste jota kaikki katsoo? Ei katso, ei kiinnosta, siellä kulkee ties minkälaista kulkijaa joten kyllä sinne yksi pullukka huonokuntoinen mahtuu joukkoon aivan hyvin. Suurin osa keskittyy ihan omiin asioihinsa siellä lenkillä.
Suurin osa niin. Herkälle ihmiselle nekin pari naurajaa voi olla liikaa. Ja niitä valitettavasti on.
Itse asun vantaalla aviapolis alueella ja lenkkeilen paljon vantaanjoen varrella ja haltialassa siellä kukaan ei kiinnitä mitään huomiota kun juoksen mutta kun olen vanhemmillani käymässä itä-suomessa pienellä paikkakunnalla niin siellä kyllä tulee lähes joka kerta auton tööttäilyä,vislailua,tuijottamista ja kommentointia kun käyn juoksemassa eli kyllä se paikkakin vaikuttaa.
mooi tota oisko poistaa jotai akuuttii nippii
Ei vois vähempää kiinnostaa kenenkään juoksu. Eikä ketään varmaan kiinnosta mun juoksu. Juoksen ihan reippaasti ja olen ikäihminen ,,,jopa ylpeä siitä, että jaksan juosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä saa ihmisen kuvittelemaan, että toisia kiinnostaisi toisten lenkkeilytyylit yhtään? Miksi sinä olisit universumin keskipiste jota kaikki katsoo? Ei katso, ei kiinnosta, siellä kulkee ties minkälaista kulkijaa joten kyllä sinne yksi pullukka huonokuntoinen mahtuu joukkoon aivan hyvin. Suurin osa keskittyy ihan omiin asioihinsa siellä lenkillä.
Suurin osa niin. Herkälle ihmiselle nekin pari naurajaa voi olla liikaa. Ja niitä valitettavasti on.
Olen juosta lönkötellyt enemmän ja vähemmän pitkän ikäni. Ikinä en ole havainnut kenenkään kiinnittävän juoksuuni mitään eritystä huomiota. Eikä minua myöskään kiinnosta kenenkään juoksu.
Juokse vaan bussipysäkkien välii,kaikki luulee et oot myöhäs
Miten ällöä