Siisti koti, ruokaa, pesty koira.
Kommentit (28)
Ei mulla imuria ole. Sellainen katuharja löytyy, vähän pehmeämpi. Lähtee hyvin karva, roska ja pöly. Koiran pesen kun se tykkää olla puhdas. Sitten se rentoutuu ja nukahtaa.
Ruuaksi kaalisoppaa johon laitoin sitä sun tätä. Kyytipojaksi suolakeksejä ja mustikkasoppaa.
Hyviä unia.
Mahtavaa.
Pesty koira, kuulostaa suloiselta. <3
Sohvalla makoilua, a-studion katselua.
Kohta painun nukkumaan.....
Siisti koti on täälläkin ja pääsiäiskukat tuoksuvat. Tämän viestin kirjoitettuani lähden iltapesulle ja sänkyyn lukemaan kirjaa. Hyvää yötä!
Siisti koti, ruokaa, kaksi kissaa jotka pesevät itse itsensä. Ja kohta lasi punkkua
Joo, ei täs mitää, lueskelen vauvaa ja päätin äsken laittaa rohtuneisiin huuliini rasvaa, nii sit painoin kai liian kovaa sitä rasvapötköä tai jotai nii mun huulen tuli haava ja verta valuu ihan mukavasti, nyt näytän joltai monsterilta :D No okei, ei ihan mut silti :DD
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Tyyppi kirjoitti:
Joo, ei täs mitää, lueskelen vauvaa ja päätin äsken laittaa rohtuneisiin huuliini rasvaa, nii sit painoin kai liian kovaa sitä rasvapötköä tai jotai nii mun huulen tuli haava ja verta valuu ihan mukavasti, nyt näytän joltai monsterilta :D No okei, ei ihan mut silti :DD
Ootko varma, että oli huulirasvapuikko eikä liimapuikko?
Tulipa mieleen mukava ilta jokin aika sitten, olin juuri käyttänyt koirat pitkällä lenkillä, käynyt ostamassa pitkään odottamani videopelin ja käperryin nojatuoliin sitä pelaamaan hyvän naposteltavan ja viinilasin kanssa :)
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Tyyppi kirjoitti:
Ootko varma, että oli huulirasvapuikko eikä liimapuikko?
Tuota nuinni, nyt kun tarkemmin ajattelee, täällä mun makkarissa on ihan mukavan hämärää ja mulla on hyllyllä vierekkäin liimapuikko ja huulirasva...
No mut oikeesti, oli ihan huulirasvaa :D
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Pääsiäinen siivottu pois, siistiä täälläkin. Saunassa rentouduttu ja kohta kömmin petiin.
Piha haravoitu, pensaat leikattu, kukkapenkit kunnossa. Keinu laitettu ulos. Taimet verannalla odottavat ulospääsyä. Elämä siirtynyt ulos. Väsyttää, kun talven jälkeen touhuaa puutarhassa koko päivän. Ihana kevät.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia kaikille💤
Voi, kiitos samoin! 🥱👋
Ihanan pimeä makkari ja lapsi tuhisee vieressä. Ihanaa kohta nukahtaa. Elämä on hyvää juuri nyt
Tässä minä olen koneen äärellä istunut ja mussuttanut lapsen tekemiä mokkapaloja.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia kaikille💤
Kiitos samoin!
Vierailija kirjoitti:
Piha haravoitu, pensaat leikattu, kukkapenkit kunnossa. Keinu laitettu ulos. Taimet verannalla odottavat ulospääsyä. Elämä siirtynyt ulos. Väsyttää, kun talven jälkeen touhuaa puutarhassa koko päivän. Ihana kevät.
Ei saa haravoida pihaa. Se on pahinta mitä voi tehdä, nurmikkosi ei voi hyvin tuon jälkeen. Asiantuntijat kieltävät haravoimasta.
Koira käytetty lenkillä, kuljettiin tuolla pellon ja mettän kautta, siellä on vielä 20-30cm lunta, joten koira vaan puhdistui lenkin aikana. Samalla lenkitettiin kissatkin.
Lapset ruokittu, 2/3 kissoista ruokittu, tiskikone pyörimässä, työt valmisteltu huomiselle, eväät tehty jääkaappiin. Telkassa pyörii Kympin uutiset, kohta pitää huudella sisälle kolmas kissa, se jäi ulos, kun nappasi myyrän ja jäi sitä järsimään.
Täytyykin muistaa madottaa noi elukat loppuviikosta.
Ei ole imuroitu, ei pyyhitty pölyjä, ei edes viikattu pyykkejä.
Koti imuroimatta, ruoka tehty ja syöty, koira käytetty ulkona (ei tarvinnut pestä, kun ei ollut enää kuraa) ja se makoilee nyt tossa mun vieressä lattialla. Kissasta en tiedä, missä luuraa tällä hetkellä. Varmaan olohuoneessa nojatuolissa. Ihan mukavaa on. Mietin, katsoisinko kohta A-Studion vai jotain true crime -sarjaa.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/