Siisti koti, ruokaa, pesty koira.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ootpa vituntäydellinen!
Ehkä sinun olisi hyvä nyt mennä yölevolle.
Mikä sinä olet ketään käskemään yhtään mihinkään, oletko joku narsisti??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ootpa vituntäydellinen!
Mikä sinä olet ketään käskemään yhtään mihinkään, oletko joku narsisti??
Halaan sinua
Nyt mä rupeen siirtymään peiton alle. Jos katsoisi yhden jakson Norjalaisia rikostarinoita -sarjasta. Kissa kainaloon ja pää tyynyyn. Hyvää yötä!
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Nyt mä rupeen siirtymään peiton alle. Jos katsoisi yhden jakson Norjalaisia rikostarinoita -sarjasta. Kissa kainaloon ja pää tyynyyn. Hyvää yötä!
Hyvää yötä
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Pää kainaloon ja kissa tyynyyn
Täällä on siivottu jo eilen, vaikka ei kai pääsiäismaanantaina pitäisi imuroida ja puistella mattoja. Alkoi jo tympimään sen paikallaan olo ja tiesin, että tänään olisi paljon muuta puuhaa kuin siivoaminen.
Onneksi on niin ymmärtäväiset naapurit täällä helsinkiläisessä kerrostalossa ettei kukaan valittanut, vaikka pesin pyykkiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Piha haravoitu, pensaat leikattu, kukkapenkit kunnossa. Keinu laitettu ulos. Taimet verannalla odottavat ulospääsyä. Elämä siirtynyt ulos. Väsyttää, kun talven jälkeen touhuaa puutarhassa koko päivän. Ihana kevät.
Eipä tuommoisia vielä tarvitse tehdä. Mittasin aamulla lumensyvyyden, 25-30cm, paikoin enemmänkin. Kasvimaalla korkeimpien kasvilavojen yläreunat vähän kurkistaa hangesta. Käyn jossain välissä levittämässä tuhkaa kasvimaalle, niin sulaa nopeammin, edellisen tuhkan päälle satoikin taas puhdasta lunta. Haravan kanssa pääsee liikkeelle vasta ehkä ensi viikonloppuna, kun rinteestä alkaa pilkistää paljasta maata. En haravoi kuin pahimmat paikat, terijoensalavien alta, lintujen ruokintapisteet ja muut sellaiset.
Taimet ovat vielä kasvivalon alla, ja suurin osa kylvämättä. Ihan turha kylvää liian aikaisin, kun menee vielä vähintään 6 viikkoa, ennenkuin herkkiksiä voi laittaa ulos.
Tänään käytin koiran jo aamulenkillä (se kävi myös yöllä vartin lenkillä, kun oli maha sekaisin, nyt ei enää ole näköjään ongelmaa) ja samalla ulkoilutin kissat. Nyt ne kaikki vahtii ja pelkää naapuria, joka käveli äsken tästä ohi vesurin kanssa, meni metsähommiin.
Paimennan kohta lapset autoon ja lähdetään liikeelle, koulutaksiin yksi, toinen toiseen suuntaan kouluun ja minä jatkan siitä vielä vähän töihin.