Peruskoulun päättötodistuksen keskiarvosi? Mikä susta tuli?
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
9,7 oli ka. Tämä oli 90-luvun alussa. Minusta tuli tutkija ja yliopistonlehtori. Olen todella tyytyväinen työhöni vaikka palkka ei ole paras mahdollinen.
Sama! 👍
9,2 oli keskiarvo, ensin lähihoitaja ja sitten kätilö. Olen tyytyväinen kyllä, työ itsessään on ihanaa vaikka puitteet työn tekemiselle aina ei.
Ja enköhän vielä jotain lisääkin opiskele. Ehkä YAMK, ehkä yliopisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa kuin että fiksua porukkaa av:llä. Kaikilla keskiarvo kympin pintaan ja tutkijoita sun muita tohtoreita. Ei kyllä uskoisi, kun näitä juttuja täällä lukee 🤔
Kaikilla on salaisia paheita :D
Kuten keskiarvon ja ammatin valehtelu. Mutta ainahan täällä on tosi menestyneitä, kauniita ja rikkaita ihmisiä.
9,2. Matematiikan tohtori. Nykyään korean kielen harrastaja.
8,0 oli peruskoulun ka. Lähihoitaja musta tuli. Oon melko tyytyväinen.
9,6. Kouluttamaton ja työtön mt-potilas.
7.8 DI. Olin masentunut ja koulukiusattu, yläasteen rämmin läpi jotenkin. Seiskalla vielä haaveilin kampaajan ammatista mutta tajusin ettei minusta allergioiden takia ole siihen. Ainoa vaihtoehto oli mennä lukioon.
8,9 keskiarvo. Nykyään käräjätuomari, olen tyytyväinen.
8,1. Sairaanhoitaja. Pidän työstäni poliklinikalla
Vierailija kirjoitti:
9,1. Hulluneläkkeelle 23-vuotiaana 🙂
Kiinnostaa mitä tarkoitat hullulla?
Keskiarvo 8,7. Menin lukion jälkeen insinööriksi opiskelemaan. Opinnot olleet monta vuotta kesken. Nyt oon kuntoutustuella ollut monta vuotta.
En muista, mutta jotain 7 ja 8 välillä. Koodari minusta tuli amk:n alemmalla tutkinnolla.
9,0.
KTM, pörssianalyytikko. Hyvä palkka. Olen tyytyväinen.
Oikeesti nyt. Miten tämän palstan suosituimpia keskustelunaiheita ovat esim. pierujutut ja persutrollit sun muut ripulit, jos tämän keskustelun tiedot pitäisivät paikkansa. Siis täällähän on nyt kerta kaikkiaan kansakunnan älypäät koolla!
8,6.
DI:ksi valmistuin, mutta olen ajautunut myyntitöihin, joita inhoan. Ok palkka tosin. Olisi pitänyt jäädä tuotekehitykseen, mutta paloin siellä loppuun. Nyt olen jo jäänyt alan kehityksestä jälkeen ja opiskelen uutta tutkintoa.
Tämä on ensimmäinen kerta kun oikeasti opiskelen, kaiken aiemman koulun olen aina mennyt viimeisen yön (tai oikeastaan viimeisen tunnin ennen tenttiä) -taktiikalla. Lukiossa otin kaiken itsenäisesti minkä sai ja tein vikana yönä, kirjoituksiin en lukenut yhtään, tkk:lla jätin laskarit tekemättä ja tentin kolmosilla kurssit läpi, dippatyötä ensin tuskailin vuoden tekemättä yhtään mitään, ja sitten kirjoitin sen parissa viikossa. Sain nelosen, mutta en usko että edes proffa tai työstä maksanut yritys jaksoivat lukea sitä roskaa.
Nyt kun olen oikeasti tehnyt tehtävät mitä käsketään, niin kursseista on tullut pelkkää vitosta. Luonnontieteitä tosin tämäkin tutkinto, joten jotain pohjatietoja on varmaankin muistissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa kuin että fiksua porukkaa av:llä. Kaikilla keskiarvo kympin pintaan ja tutkijoita sun muita tohtoreita. Ei kyllä uskoisi, kun näitä juttuja täällä lukee 🤔
Kaikilla on salaisia paheita :D
Tämä! Vauva-palsta eroaa paljon siitä maailmasta, jossa elän. Palstan seuraaminen on suurta hupia.
Seuraaminen, joo. Mutta joku tänne ne älyvapaat kommentitkin kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti nyt. Miten tämän palstan suosituimpia keskustelunaiheita ovat esim. pierujutut ja persutrollit sun muut ripulit, jos tämän keskustelun tiedot pitäisivät paikkansa. Siis täällähän on nyt kerta kaikkiaan kansakunnan älypäät koolla!
Eihän tätä meinaakaan jaksaa. Välillä päätän etten käy, koska aina alkaa ärsyttää, ja sitten kuitenkin lipsun.
Toisaalta härötän pahimmat trollit, ja yritän vastailla iceleille ja persuille jotain sivistävää. En tiedä itsekään miksi vaivaudun.
Toisaalta tämä on sellainen kupla, jonka olemassa oloa ei voisi irl tapaamieni ihmisten perusteella edes kuvitella.
7,9. Kosmetologi. En mitenkään erityisen tyytyväinen.