Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan ja kunnioitan miestäni, miksi tämä ärsyttää joitakin naisia?

Vierailija
09.05.2026 |

Jos vaikka teen miehelleni voileivän tai jonkun muun pienen palveksen koska haluan ilahduttaa häntä, niin se koetaan nykyään jotenkin ongelmallisena. En ole niitä naisia jotka valittaa miehestään jatkuvasti ystävilleen. 

Ja kyllä, myös mieheni tekee mun eteen asioita. Paljonkin. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä on siellä kotona joku naisyhteisö kommentoimassa tekemisiäsi?

Vierailija
2/14 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos homma on vastavuoroista ja vapaaehtoista, niin miksi olisi kenellekään ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia.

Vierailija
4/14 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lisää faktoja! Kuinka ihmiset saavat tietää näistä voileivistä? Mitä kautta olet saanut tällaista paheksuntaa? 

Vierailija
5/14 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me teemme samoin, ilmankos meillä onkin pitkä ja onnellinen avioliitto. Ei meillä lasketa kertoja, kuka vei roskiksen ulos ja milloin ja onko sinun vai minun vuoro tyhjentää astianpesukone. Ihan yhtä hyvin sen voi tehdä itse motkottamatta, että TAAS sinä jätit tekemättä. Pikkujuttuja tuollaiset.

Vierailija
6/14 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nää naiset edes saa tiedon siitä että teit miehelle voileivän? Onko jossain joku kansainvälinen ‘naiset jotka hemmottelee miestään’ valvontakeskus?”

Vierailija
7/14 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teillä on siellä kotona joku naisyhteisö kommentoimassa tekemisiäsi?

Jos mies on muslimi, jolla on monta vaimoa.

Vierailija
8/14 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhut liikaa miehestäsi? Ja luulevat että voitelet pitkin päivää leipiä miehelle? Tai kesken vierailun?

Vierailija
9/14 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me teemme samoin, ilmankos meillä onkin pitkä ja onnellinen avioliitto. Ei meillä lasketa kertoja, kuka vei roskiksen ulos ja milloin ja onko sinun vai minun vuoro tyhjentää astianpesukone. Ihan yhtä hyvin sen voi tehdä itse motkottamatta, että TAAS sinä jätit tekemättä. Pikkujuttuja tuollaiset.

Pikkujutuista motkottaminen on kaikista ärsyttävintä. Se alkaa pidemmän päälle ottamaan niin paljon päähän, että mieluummin elää yksin ja omalla tavallaan.

Vierailija
10/14 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon naisia siellä asunnossasi asuu? Onko miehesi heidänkin kanssaan parisuhteessa?

Vierailija
11/14 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekin kilpailemme toistemme palvelemisessa. Kuorin vaimolle perunat ja hän kuorii minulta viilin.

Vierailija
12/14 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten reaktiot ja asenteet ovat usein kiinni siitä, miten asiat heille kerrotaan. Tiedän naisia, jotka käyttävät valtavasti aikaa puhumalla miehestään olipa elossa tai kuollut. Se on oikeasti hyvin puuduttavaa ja saatan näyttää hapanta naamaa, jos nainen ei osaa vaihtaa puheenaihetta. 

Vierailija
13/14 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia, kun harvalla naisella on sellainen mies, jolta saa myös vastapalveluksia.

Ja kyllä, minäkin tein miehelleni eväät. Pieni vaiva minulle, iso apu hänelle.

Vierailija
14/14 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä ne naiset on, joille selostat tehneesi leivän miehellesi? Miksi selostat tätä muille naisille?

Minä teen ruokaa päivittäin. Siitä syö ihan kaikki perheessäni. Ei minulla ole tarvetta tästä selostaa muille naisille.

Oletko vanmainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi