Peruskoulun päättötodistuksen keskiarvosi? Mikä susta tuli?
Kommentit (217)
8,4. Kokki
En käyttänyt peruskoulussa silmälaseja vaikka sain ne jo kolmannella luokalla. Olisi voinut olla vähän parempi ka.
Se on nyt takanapäin.
6.8. Lähihoitaja. Yli 20.v uraa takana, vanhukset
8,1 ja tietojenkäsittelyn tradenomi ja kauppatieteiden maisteri, IT-alalla asiantuntijatehtävissä ja tykkään työstäni
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa kuin että fiksua porukkaa av:llä. Kaikilla keskiarvo kympin pintaan ja tutkijoita sun muita tohtoreita. Ei kyllä uskoisi, kun näitä juttuja täällä lukee 🤔
Jaa, useimmilla kyllä on ollut 8 pintaan ja enimmäkseen AMK tutkintoja. Näillä mammoilla menee heti tunteisiin, jos joku on töissä yliopistolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa kuin että fiksua porukkaa av:llä. Kaikilla keskiarvo kympin pintaan ja tutkijoita sun muita tohtoreita. Ei kyllä uskoisi, kun näitä juttuja täällä lukee 🤔
Minun silmään on kyllä osunut enimmäkseen 8-9 pintaan olevia keskiarvoja. Ei montaakaan yli 9,5 lukemia, jonka voisi sanoa olevan "kympin pintaan".
Mutta Suomen yhteiskunta suosii keskinkertaisia. Suomessa on eniten akateemisia työttömiä koko maailmassa.
Oppikoulu 6.4
Asiantuntija-ala, toimin nykyisin Suomen, alan suurimman konsulttifirman, HR:nä.
No, lukuhalut puhkesi kukkaan vasta alan löydyttyä armeijan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
9,7 ja FM. Nykyään töissä lääkeyhtiössä, kokonaistulot (ansio + pääoma) yltävät suurituloisimpaan kymmenykseen. Olen tyytyväinen.
Mikä palkka vaaditaan suurituloisimpaan kymmenykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9,7 ja FM. Nykyään töissä lääkeyhtiössä, kokonaistulot (ansio + pääoma) yltävät suurituloisimpaan kymmenykseen. Olen tyytyväinen.
Mikä palkka vaaditaan suurituloisimpaan kymmenykseen?
Noin 5500€/kk bruttotulot.
9,6
Insinööri (AMK)
Työelämään vasta 38-vuotiaana...
Lukuaineiden keskiarvo 10.0. Kaikkien aineiden oli 9.3 tai 9.7. Lukiossa suunnilleen sama ja laudaturin paperit.
Minusta tuli diplomi-insinööri ja tietojärjestelmien asiantuntija.
9,6 oli peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo. Lopulta musta tuli sitten psykiatrian erikoislääkäri. Lääket. lis. -tutkinnon saamiseksi meni erittäin pitkä aika. Oli mm. epäilyksiä, haluanko olla alalla. Sain lääket. lis. tutkinnon valmiiksi lopulta vasta, kun olin jo ollut vuosia lasten kanssa kotonakin välissä.
Peruskoulu 9,4 ja lukio 9,5.
Musta tuli haahuilija ja eniten työkokemusta on siivouksesta. Lamaantunut kaiken valinnan edessä, mutta toisaalta olen myös ihan hemmetin laiska. Olen sellainen lukematta läpi lukion -tyyppi. Kiinnostus kaikkea kohtaan teki sen, ettei mun ole tarvinnut ikinä tehdä muita läksyjä kun palautettavat/arvioitavat kun pelkästään kuuntelemalla tunneilla imin kaiken tiedon itseeni niinkuin pesusieni.
Laiskuus siis siinä mielessä, että olen vähään tyytyväinen ja arvostan vapaa-aikaani. Työni teen kyllä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
9,6 oli peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo. Lopulta musta tuli sitten psykiatrian erikoislääkäri. Lääket. lis. -tutkinnon saamiseksi meni erittäin pitkä aika. Oli mm. epäilyksiä, haluanko olla alalla. Sain lääket. lis. tutkinnon valmiiksi lopulta vasta, kun olin jo ollut vuosia lasten kanssa kotonakin välissä.
Pidän nykyisestä työstäni.
Taisi olla aika tarkalleen 8,0. Sairaanhoitaja olen.
8 jotain, lakimies. Ei tarvitse olla enää töissä.