Nuori nainen kantoi kadulla kädet vääränä tavaraa, en uskaltanut setämiehenä tarjota apua.
Ehkä se oli viisain ratkaisu. Tunsin kuitenkin vanhanaikaista huonoa omaatuntoa, etten auttanut naista. Mutta en viitsinyt ottaa riskiä, että tulee jotain me too -ryöppyä/mulkoilua.
Kommentit (92)
ei mitään hei, flirttailin vähäsen ensin ja sen jälkeen tarjosin ja pantiin kaikki kuntoon hänen kanssaan
Get over it!Hyvin vedit!Vaihtoehtona olisi ollut vankila jos olisit erehtynyt auttamaan.
Mua kyllä ärsyttäisi, jos joku mies tulisi tarjoamaan kantoapua, kun jaksan itsekin kantaa painavia asioita ja se on hyvää treeniä.
Sama fiilis mulla, kun nuori nainen oli autollaan jumissa parkkipaikan lumivallissa. Totesin, että ei se siitä ilman apua lähde. Nainen vastasi vaan "niin" ja jatkoi epätoivoisesti autonsa renkaiden tuhoamista. Jatkoin matkaani...
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä ärsyttäisi, jos joku mies tulisi tarjoamaan kantoapua, kun jaksan itsekin kantaa painavia asioita ja se on hyvää treeniä.
Oikein ärsyttäisi, ei sentään vituttaisi.
Minä kannoin pihalla talvirenkaita kellariin ja ohikulkeva mies kysyi ystävällisesti tarvitsisinko. Sanoin kyllä selviäväni, mutta arvostin tarjousta. Hänellä oli vielä siistit vaatteet päällâ, itse olin pieruverkkareissa. Kyllä apua voi aina asiallisesti tarjota, miehet ja naiset.
Jos joku tarvitsee apua, hän pyytää sitä.
Ok. Pitäisikö tässä nyt sanoa että olisit auttanut vai mikä oli pointtisi?
Joo hyvä että ap et tarjonnut apua. Olisit Ilta-puluissa huomenna kaikkien femakoiden haukuttavana ( jos olet valkoihoinen?). Ja oikeuteen menossa seks.häirinnästä.
Vierailija kirjoitti:
No tuo ei kyllä ole totta, ei monikaan pyydä apua vaikka tarvitsisi.
Näit minut.
Koti oli onneksi lähellä.
N 57
Vierailija kirjoitti:
Minä autoin tänään kädestä pitäen mummon lumipenkalta alas. Hän ei olisi kysynyt apua vaan tullut sieltä lonkat mukkelismakkelis alas, jos en olisi mennyt kysymään ja ottamaan kauppakasseja ja tarttunut käteen kiinni. Olkaamme avuliaita toisillemme. Siitä tulee kaikille hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Koska asia ei ollut aloittajallekaan itsestään selvä vaan vaati pohtimista eri toimintavaihtoehtojen väliltä, hän halusi todennäköisesti havahduttaa muutkin ajattelemaan, että vuosikymmeniä sitten opeteltujen hyvien tapojen vaistomainen noudattaminen voi nykyisin olla kohtalokas virhe.
Oliko Hiacen ovi valmiiksi auki? Oliko? Oliko jo kiima päällä ja nippusiteet valmiina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä autoin tänään kädestä pitäen mummon lumipenkalta alas. Hän ei olisi kysynyt apua vaan tullut sieltä lonkat mukkelismakkelis alas, jos en olisi mennyt kysymään ja ottamaan kauppakasseja ja tarttunut käteen kiinni. Olkaamme avuliaita toisillemme. Siitä tulee kaikille hyvä mieli.
Mummot ovat ainoa ihmisryhmä jota näin setämiehenä vielä uskaltaa lähestyä ja tarjota apuaan. Nuoria naisia ei voi, koska se on seksismiä, ja lapsia ei voi, koska se on p*dofiliaa.
Se mummo-oletettu voi kokea olevansa nuori ja vetreä. Syyllistyt syrjintään, jos oletat hänen olevan vanha ja avun tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska asia ei ollut aloittajallekaan itsestään selvä vaan vaati pohtimista eri toimintavaihtoehtojen väliltä, hän halusi todennäköisesti havahduttaa muutkin ajattelemaan, että vuosikymmeniä sitten opeteltujen hyvien tapojen vaistomainen noudattaminen voi nykyisin olla kohtalokas virhe.
Niin, median totuushan on, että lähes jokainen nainen kohtaa jatkuvasti epäasiallista lähestymistä ja häirintää. Voit katsella väärällä tavalla. Tai ainakin se voi tuntua siltä. Olen siirtynyt aikalailla moodiin, että parempi käyttäytyä siten, ettei minkäänlaisille väärintulkinnoille tule mahdollisuutta. Eli suhtauden naisiin kuin ilmaan. En näe enkä kuule.
Heh. Olipas vetelä Sälli. On nimittäin täysin kiinni siitä, miten asian esität. Taitanee olla Mee Too syytteitä sinulla jo blakkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummot ovat ainoa ihmisryhmä jota näin setämiehenä vielä uskaltaa lähestyä ja tarjota apuaan. Nuoria naisia ei voi, koska se on seksismiä, ja lapsia ei voi, koska se on p*dofiliaa.
No jos sä käyt jalkoväliin kiinni apua tarjotessasi, niin onkin parempi että pitäydyt niissä mummoissa jotka ovat sen kanssa ok.
Sanottakoon vielä, ettei kyseinen nainen todellakaan herättänyt mitään taka-ajatuksia aiheuttavia tuntemuksia minussa. -ap.