Ootteko nyt levänneet kunnolla?
Kommentit (12)
Jonkin verran. 3 viikkoa tarvitsisi töistä poissaoloa että olisi palautunut normaaliksi niin henkisesti että fyysisesti.
No en. Sairastuin heti ja olen ollut koko pääsiäisen kipeänä. Pahimmillaan kuume kävi 39.5. Että se siitä "levosta". Toki huomenna pois, koska kuumetta vielä tänäänkin, mutta loppuviikko sitten puolikuntoisena töissä pyöritään. Fyysinen työ vieläpä.
En ole levännyt kunnolla moneen vuoteen. Stressiä, työttömyyttä, toivottomuutta, ahdistusta ja kaikkea p askaa.
nukuin viime yön hyvin. lounaan jälkeen otin kunnon torkut. nyt ajattelin mennä saunaan, syödä iltapalaa ja sitten pehkuihin.
Olin pääsiäisenä töissä ja muutenkin nukkunut huonosti. Joten olo ei varsinaisesti ole kovin levännyt. Pidän nuo neljä vapaapäivää sitten ensi viikolla.
Huikka-Heikki kirjoitti:
Mieli on levännyt, mutta ruumis on ollut kovilla.
Kovaa ajoa on ollut, kerta kehosi on muuttunut ruumiiksi.
Eipä ehtinyt paljon lepäilemään, kum piti hoitaa rästiin jääneitä kotihommia ja sukulaisten luona käyntejä.
Olen levännyt ja heti kun nukkui pari tuntia myöhempään, en saa unta. Tänään yritin 8 jälkeen herätä, mutta en jaksanut koska valvoin 2 aamulla. Tänä yönä sitten valvoo ja stressaa ja valvoo ja laskee 5 tuntia, 4 tuntia, 3 tuntia töihin lähtöön....töissä menee tuskaisena 4 kahvilla koko päivä, illalla on sitten niin yliväsynyt ja virittynyt että uni tule taaskaan. Eli kun loppuviikkoon päästään, olo on huonompi kuin ilman pitkää viikonloppua.
Mieli on levännyt, mutta ruumis on ollut kovilla.