Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskontytär sanoi pääsiäislounaalla toivovansa että kuolen

Vierailija
10.04.2023 |

6v tyttö siis kyseessä, aikaisemmin ollut kiltti eikä meillä minusta ollut mitään skismaa nyt tai aikaisemmin mistä tuollainen tokaisu olisi voinut tulla. Siskoni meni aivan shokkiin, torui tytärtään ja pahoitteli minulle tosi nöyränä. Vähän hölmistynyt olo jäi, tietääkö joku lastenpsykiatriaan erikoistunut mistä tuollainen käytös voisi johtua?

Kommentit (215)

Vierailija
141/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika on tietenkin lapsessa eikä ap:ssa!

Vierailija
142/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen suusta kuulet totuuden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta lapsuudestani on lapsen kuolematoiveesta seuraava muisto. Serkku-tyttö, joka oli itseni ikäinen ja oltiin ehkä 8-10 v ikäisiä, kun serkulle tuli iso riita ukin kanssa. Riitelivät siitä, kun ukki ei antanut serkun pukea parasta mekkoa arkipäivänä. Serkku tokaisi, ettei tule mummille ja ukille ennen kuin ukki kuolee. Ko perheen lapsia oli aina kesäisin mummilassa "kesähoidossa" ja kävikin niin, että ukki kuoli seuraavana talvena 73 v iässä. Tuo serkkutytön sanoma toive kyllä eli pitkään ukin kuoleman jälkeen, ainakin meidän muiden serkkujen mielissä ja siitä puhuivat aikuisetkin paheksuen.

Itselle tulee ko tapahtumasta mieleen, että asiaa ei varmaan puhuttu silloin kesällä selväksi aikuisten toimesta (kuten ei ollut tapakaan vielä tuohon aikaan). Asia ja sen vakavuus jäi kokonaan käsittelemättä.

Voi ei. . . Toivottavasti serkkusi ei kuitenkaan kuvitellut, että ukin kuolema olisi oikeasti ollut hänen syytään. Ikävää, jos aikuisetkin ovat häntä tuosta syyllistäneet - ihmisellä voi oikeasti mennä mieli rikki tuollaisesta, mikä olisi aivan kohtuuton rangaistus siitä, että lapsena heittää typerän kommentin riidan yhteydessä.

Vierailija
144/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan alkaa varoa tuota tyttöä. Ei kannata jäädä kahden samaan tilaan; huolehdi, että huoneessa on aina vähintään toinen ihminen.

Vierailija
145/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa fiksu lapsi, tunnistaa näköjään hyvin sairaat psykopaatit.

Vierailija
146/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneet pitävät kuolemaa hyvänä asiana.     Jos sillä on se.    Ei tarkoittanut sulle pahaa vaan hyvää.

Vierailija
147/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa fiksu lapsi, tunnistaa näköjään hyvin sairaat psykopaatit.

Eli myös itsensä.

Vierailija
148/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te tätä tokaisua puolustavat todella sitä mieltä, että toiselle saa päin naamaa sanoa toivovansa tämän kuolemaa? Onko se oikein sanoa pääsiäispöydässä, koulussa, päiväkodissa? Että jatkakoon lapsi vain samaa rataa, ei haittaa, vaikka joku pahoittaisi siitä mielensä?

No nyt puhutaan 6-vuotiaasta lapsesta!

Joka saattaa loukata aika monta ihmistä aivottomalla tokaisullaan. Kiusaako muita lapsia päiväkodissa tai eskarissa? Onko väkivaltainen pienempiään kohtaan?

Kyllä on, itse saatana ja piru. Psykopaattinen lapsi. Syntyikin jo pahana, silmistä sen näki jo 1 pvn ikäisenä. Ja nyt kädet paljastavat narsistiksi.

Ja minä olen taulapäiden kuningas.

Vierailija
149/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tällaisia piirteitä tupsahtelee esiin noin nuorena. Kertoo siitä perheestä paljon.

Vierailija
150/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te tätä tokaisua puolustavat todella sitä mieltä, että toiselle saa päin naamaa sanoa toivovansa tämän kuolemaa? Onko se oikein sanoa pääsiäispöydässä, koulussa, päiväkodissa? Että jatkakoon lapsi vain samaa rataa, ei haittaa, vaikka joku pahoittaisi siitä mielensä?

Joka saattaa loukata aika monta ihmistä aivottomalla tokaisullaan. Kiusaako muita lapsia päiväkodissa tai eskarissa? Onko väkivaltainen pienempiään kohtaan?

Kyllä on, itse saatana ja piru. Psykopaattinen lapsi. Syntyikin jo pahana, silmistä sen näki jo 1 pvn ikäisenä. Ja nyt kädet paljastavat narsistiksi.

Niin olet.

Vierailija
151/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti vielä lisätä, että ihan selvästi kasvamassa meghan marklen kaltaiseksi emänarsistiksi! Ei epäilystäkään! Mutta mitäpä muutakaan, siskonikin on itse piru!

Vierailija
152/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kastevesi syövytti sen otsaa kihisten

Vierailija
153/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippelini on 7 cm pitkä. Niin?

Vierailija
154/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon päiväkodissa töissä ja siellä kyllä kuulee laidasta laitaan näitä kuolemajuttuja. Tällä hetkellä villityksenä on hautajaiset lego ukoille. Eräs pieni tyttö toivoi vanhempien kuolemaa, että saisi pukea hautajaisiin jonkun mekon ja saisi kakkua.

Jokin aika leikkinä oli joku "kun tulipalo polttaa kodin" ja tämä siis siitä toiveesta, että tulisi paloauto.

En kovin suurta numeroa tuosta kyllä tekisi.

Vierailija
155/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan on huolehdittava siitä, ettei omat lapsensa ole tekemisissä tuon oireilevan kuusivuotiaan kanssa.

Seura tekee kaltaisekseen.

Vierailija
156/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pippelini on 7 cm pitkä. Niin?

Hups väärä ketju. :D

Vierailija
157/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan on huolehdittava siitä, ettei omat lapsensa ole tekemisissä tuon oireilevan kuusivuotiaan kanssa.

Ei tuolla mielipuolella ole lapsia, eikä mitään kuolemaa toivovaan siskontyttöäkään. 😄 ole siis huoleti.

Vierailija
158/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon päiväkodissa töissä ja siellä kyllä kuulee laidasta laitaan näitä kuolemajuttuja. Tällä hetkellä villityksenä on hautajaiset lego ukoille. Eräs pieni tyttö toivoi vanhempien kuolemaa, että saisi pukea hautajaisiin jonkun mekon ja saisi kakkua.

Jokin aika leikkinä oli joku "kun tulipalo polttaa kodin" ja tämä siis siitä toiveesta, että tulisi paloauto.

En kovin suurta numeroa tuosta kyllä tekisi.

Joskus toiveet toteutuvat.

Vierailija
159/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla mielipuolella ole lapsia, eikä mitään kuolemaa toivovaan siskontyttöäkään. 😄 ole siis huoleti.

Mitä mielipuolista aloittaja on tehnyt?

Vierailija
160/215 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mielipuolista aloittaja on tehnyt?

Provoilee sairaita lapsivihajuttujaan, taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme