Vain elämää 2023
Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2759)
Eilinen jakso oli pettymys, poikkeuksena Robinin ja Hynysen esitykset. Muuten se oli "katsokaa, kun me kutsutaan joku fiittaamaan". On tylsää, että eivät viitsi itse laulujaan esittää, esim. Yrjänän biisissä se nainen oli pääosassa. Ja Virve Rostin ääni kuulostaa nykyään kamalalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan seurannut onko mitään biisejä päässyt radiosoittoon tältä kaudelta? Robinilla ja Ellinooralla menee parhaiten Spotify listalla.
Ei kai kukaan varttuneempi ainakaan jaksa noita Robinin luikautuksia kuunnella?
No minä 34 v en ainakaan oo tarpeeksi varttunut vielä sitten, hyvä tietää :)
Enkä minä 55v.
Oikeestiko vanhat ihmiset kuuntelee robinia? Ei oo ihme jos venäjä miehittää itäsuomen jne kuusamosta alaspäin, ei tämmöstä porukkaa kannata puolustaa.
Pitäisikö vanhojen kuunnella sitten jotain Mattia ja Teppoa vai?
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Hätä-Miikka sentään. Suomiräp on musiikkimaailman syöpä. En ymmärrä miten lähes kaikki suomiräppärit onnistuvat vaikuttamaan vähä-älyisiltä löysyreiltä. Nääkin tyypit ovat nimenneet kokoonpanonsa Gaselleiksi, mutta tämänkään Miikan yleissivistys ja viitseliäisyys ei ollut riittänyt selvittämään etukäteen millainen eläin gaselli on. Äly riittää huilun imetyttämiseen mutta ei perusbiologiaan. He ovat nuoriso, he ovat tulevaisuus.
Tyhmä kommentti sinulla ja vähä-älyiseltä kuulostaa.
Sitäpaitsi kokoonpano nimesi itsensä Adidas lenkkareiden mukaan, eikä eläimen.Jos ihminen ottaa kutsumanimekseen Hätä, niin kyllä kai silloin on perusteltua olla hänestä vähän huolissaan? Siis niinku verrattuna, että olis vaiks Nou-Hätä.
On olemassa pitkä Pete ja lyhyt Pete.
Lyhyt Pete saa lempinimekseen Pitkä-Pete ja Pitkä Pete lempinimekseen Pätkä-Pete.
Tästä voimme ottaa opiksi, ettei nimet ole kirjaimmellisesti tulkittavia.
Vierailija kirjoitti:
Virve on hyvä.
Sanat oli kyllä ihanat biisissä. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Eilinen jakso oli pettymys, poikkeuksena Robinin ja Hynysen esitykset. Muuten se oli "katsokaa, kun me kutsutaan joku fiittaamaan". On tylsää, että eivät viitsi itse laulujaan esittää, esim. Yrjänän biisissä se nainen oli pääosassa. Ja Virve Rostin ääni kuulostaa nykyään kamalalta.
Tosi paljon oli tuntemattomia esiintyjiä tässä jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään siitä, että osa on tuntemattomia. Viime kaudella Yona oli uusi tuttavuus, samoin 69 eyes Jyrki. Molemmat ihastuttavia. Nyt tämä Hätä-Miikka ja Hynynen ovat uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään siitä, että osa on tuntemattomia. Viime kaudella Yona oli uusi tuttavuus, samoin 69 eyes Jyrki. Molemmat ihastuttavia. Nyt tämä Hätä-Miikka ja Hynynen ovat uusia.
Kuka nyt tietää ja tuntee kenetkin. Minusta esim. Jouni Hynynen on sen verran tunnettu tyyppi, että ihmettelen, jos hän on jollekin ihan uusi tuttavuus. Hätä-Miikkaa en ennestään tiennyt tältä kaudelta, mutta toki Gasellit-yhtyeestä olen kuullut ja osa biiseistäkin tuttuja.
Tarkoittikohan kommentoija nyt kuitenkin näitä fiittaajia, eli Valmaa ja Pehmo-Ainoa? Jälkimmäisestä olen kuullut tasan verran, ekasta en kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin siis niitä, jotka oli kutsuttu fiittaamaan. Ahti, PehmoAino ja Valma. En tuntenut enkä edes tiennyt heistä ketään. PehmoAinon nimen oon tainnu joskus ohimennen kyllä kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin siis niitä, jotka oli kutsuttu fiittaamaan. Ahti, PehmoAino ja Valma. En tuntenut enkä edes tiennyt heistä ketään. PehmoAinon nimen oon tainnu joskus ohimennen kyllä kuulla.
Ja Hätä-Miikan ja Jounin tiesin kyllä entuudestaan. Siksi sanoin että tässä jaksossa.
Kai Jouni ja Miikka nyt on muissakin jaksoissa ollut kuin vain tässä yhdessä.
Mä en käsitä miten joku voi pitää vikiä hyvänä laulajana..toi ääni on hirveä
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Hätä-Miikka sentään. Suomiräp on musiikkimaailman syöpä. En ymmärrä miten lähes kaikki suomiräppärit onnistuvat vaikuttamaan vähä-älyisiltä löysyreiltä. Nääkin tyypit ovat nimenneet kokoonpanonsa Gaselleiksi, mutta tämänkään Miikan yleissivistys ja viitseliäisyys ei ollut riittänyt selvittämään etukäteen millainen eläin gaselli on. Äly riittää huilun imetyttämiseen mutta ei perusbiologiaan. He ovat nuoriso, he ovat tulevaisuus.
Tyhmä kommentti sinulla ja vähä-älyiseltä kuulostaa.
Sitäpaitsi kokoonpano nimesi itsensä Adidas lenkkareiden mukaan, eikä eläimen.Jos ihminen ottaa kutsumanimekseen Hätä, niin kyllä kai silloin on perusteltua olla hänestä vähän huolissaan? Siis niinku verrattuna, että olis vaiks Nou-Hätä.
On olemassa pitkä Pete ja lyhyt Pete.
Lyhyt Pete saa lempinimekseen Pitkä-Pete ja Pitkä Pete lempinimekseen Pätkä-Pete.Tästä voimme ottaa opiksi, ettei nimet ole kirjaimmellisesti tulkittavia.
AAAA! JOOOOOO! Nymmä tajusin. Et jos niinku imee Pätkä-Peten lyhyttä huilua, niin siitä voi kohta kasvaa järkyttävän iso huilu? Ja sit kaverit kuitenkin pottuilun vuoksi kutsuu sitä Pätkä-Peteksi.
Ei kyllä sykähdytä yhtään tämä kausi. Ei ole pitkään aikaan ollut ketään todella upeaa laulajaa. Anna Puu esitti biisinsä vain jotenkin itselleen, tunnelmoi ihan ihme sfääreissä. Ei jaksa kattoa. Kyllä Cheek, Antti Tuisku, Sanni saivat vaan paljon enemmän aikaan ja räjäyttivät potin. Ohjelma on vaam toistensa kehumista vuorotellen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä sykähdytä yhtään tämä kausi. Ei ole pitkään aikaan ollut ketään todella upeaa laulajaa. Anna Puu esitti biisinsä vain jotenkin itselleen, tunnelmoi ihan ihme sfääreissä. Ei jaksa kattoa. Kyllä Cheek, Antti Tuisku, Sanni saivat vaan paljon enemmän aikaan ja räjäyttivät potin. Ohjelma on vaam toistensa kehumista vuorotellen.
Hauska, että kaipailet upeaa laulajaa, ja nuo on nimet joita haikeasti muistelet :D
Vierailija kirjoitti:
Hänellä kuitenkin kasvatustieteiden maisterin paperit. Eli oikea ammatti varhaiskasvatuksen opena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska, että kaipailet upeaa laulajaa, ja nuo on nimet joita haikeasti muistelet :D
Upea laulaja hän ei toki ole, mutta faktahan on että Cheekin osallistuminen ekalle kaudelle räjäytti potin. Sekä ukon oman uran suhteen, että myös tämän ohjelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan seurannut onko mitään biisejä päässyt radiosoittoon tältä kaudelta? Robinilla ja Ellinooralla menee parhaiten Spotify listalla.
No minä 34 v en ainakaan oo tarpeeksi varttunut vielä sitten, hyvä tietää :)
Enkä minä 55v.
Oikeestiko vanhat ihmiset kuuntelee robinia? Ei oo ihme jos venäjä miehittää itäsuomen jne kuusamosta alaspäin, ei tämmöstä porukkaa kannata puolustaa.
No olen vanha ja en kuuntele, mutta söpö ja kivan tuntuinen poika hän on. Mutta mitä tuohon muuhun tulee: tässä sulle uutinen - minua ei teidän tarvitse puolustaa, jos Venäjä miehittäisi Suomen, se ei muuttaisi minun elämässäni yhtään mitään - tai ehkä hieman parempaan suuntaan. Häviäisi nimittäin kaduilta ne sinun uudet, puolustettavammat, värikkäät ja kulttuuririkkaat kamusi. Niin sitten uskaltaisi tällainen ita-Suomesta kovasti tykkäävä, 'kalpea ja tylsä' stadilaismummukin liikkua iltaisin kaupungilla.
Nimimerkillä: Mieluummin nuolen venäläispersettä kuin jonkun sompanssin kengän pohjia.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ellinoora ollu lyhyemmän aikaa julkisuudessa kuin Anna ja saanut silti enemmän näkyvyyttä maailmalla? Kuten tuo yhteisbiisi Ed Sheranin kanssa ja tuo
Mestarit-kiertue?Harmittaakohan Annaa, kun häntä ei oo kyselty kyseisenlaisiin proggiksiin. 🤔
Ainakin ohjelmassa näytettiin kuinka kateelliselta Anna näytti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jaksaa, tämmöinen pikkaisen yli kuusikymppinen mummeli ainakin. Robin on taitava laulaja ja hänen laulunsa kuuntelemisesta tulee hyvälle tuulelle.
Lisäksi Robin on niin sympaattinen ja mukava henkilönä, että omat 70+ vanhempani kyllä hänen menojaan mielellään seuraavat.
Samaa voisi sanoa että ketä kiinnostaa Vicky, A.W. tau Hynynen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virve on hyvä.
Sanat oli kyllä ihanat biisissä. 🥰
Niin oli. Ne olisi voinut vaan laulaa paljon tunteikkaammin mitä Virve.
Kyllä jaksaa, tämmöinen pikkaisen yli kuusikymppinen mummeli ainakin. Robin on taitava laulaja ja hänen laulunsa kuuntelemisesta tulee hyvälle tuulelle.