Vain elämää 2023
Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2759)
Hynynen kyllä jyräsi tuon biisin niin että oksat pois ja osa latvaa, aivan loistavaa tulkintaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan seurannut onko mitään biisejä päässyt radiosoittoon tältä kaudelta? Robinilla ja Ellinooralla menee parhaiten Spotify listalla.
Hynysen "räppi" tuli radiosta yhtenä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Jounin veto oli KOVA!!
Siinä oli tunnetta ja omakohtaista Seiska-vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Robinin versio oli kuin 2000 luvun tyyliä.
Upea versio ja Robin on eniten miellyttänyt mua tässä kaudessa. Jokainen Robinin biisi tähän mennessä tässä ohjelmassa on miellyttänyt itseäni ja oon tykännyt kuunnella niitä versioita useampaan kertaan.M30
En enää uskonut Robiniin laulajana, mutta sehän vetää tosi hyvin tässä ohjelmassa. Kaikki nää sen vedot on parempia kuin sen omat biisit. Eli Robinin ongelma on huonot biisit. Uskon että oma tyylikin on löytymässä. Se on lutunen se tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea versio ja Robin on eniten miellyttänyt mua tässä kaudessa. Jokainen Robinin biisi tähän mennessä tässä ohjelmassa on miellyttänyt itseäni ja oon tykännyt kuunnella niitä versioita useampaan kertaan.M30
En enää uskonut Robiniin laulajana, mutta sehän vetää tosi hyvin tässä ohjelmassa. Kaikki nää sen vedot on parempia kuin sen omat biisit. Eli Robinin ongelma on huonot biisit. Uskon että oma tyylikin on löytymässä. Se on lutunen se tyyli.
Mulla taas ei oo ollut mitään epäilystä Robinin kyvyistä laulajana tai esiintyjänä, mutta enkkubiisit on ollut pitkälti mitäänsanomattomia muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Hätä-Miikka sentään. Suomiräp on musiikkimaailman syöpä. En ymmärrä miten lähes kaikki suomiräppärit onnistuvat vaikuttamaan vähä-älyisiltä löysyreiltä. Nääkin tyypit ovat nimenneet kokoonpanonsa Gaselleiksi, mutta tämänkään Miikan yleissivistys ja viitseliäisyys ei ollut riittänyt selvittämään etukäteen millainen eläin gaselli on. Äly riittää huilun imetyttämiseen mutta ei perusbiologiaan. He ovat nuoriso, he ovat tulevaisuus.
Tyhmä kommentti sinulla ja vähä-älyiseltä kuulostaa.
Sitäpaitsi kokoonpano nimesi itsensä Adidas lenkkareiden mukaan, eikä eläimen.
Jos ihminen ottaa kutsumanimekseen Hätä, niin kyllä kai silloin on perusteltua olla hänestä vähän huolissaan? Siis niinku verrattuna, että olis vaiks Nou-Hätä.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalle kaudelle:
Käärijä
Olavi Uusivirta
Karri Koira
Juha Tapio
Behm
Bess
Kaija Koo
Kolmas kierros Satulinnassa ois jo liikaa, eli ei Kaija Koota tai Juha Tapiota, joku raja sentään.
Behmin haluaisin nähdä, mutta olisiko liian herkkä, hiljainen ja yksityinen tyyppi mennäkseen mukaan? Kyllä introvertitkin tuolla pärjäävät, mutta jos on kovin tarkka yksityisyydestään, niin silloin ei.
Bessissä joku ärsyttää, enkä kieltämättä tiedä häneltä kuin yhden biisin, samoin Käärijältä, mutta on kai heillä kuitenkin levyllinen biisejä vähintään kummallakin. Bessillä on aina kasvoillaan kaksi kiloa meikkiä, niin Satulinnassa lisättäisiin vielä yksi kilo lisää (vrt. Anna Abreun ja Suvi Teräsniskan valtaisat meikkikuormat omilla kausillaan.)
Jouni oli eilen niin kova! Tykkäsin myös hänen lookistaan: ranskalaiset letit molemmin puolin päätä ja kiltti päällä - huikea tyyli.
A.W:n vatsan koosta olen vähän huolissani, pitäisi kyllä ehdottomasti laihduttaa nyt ja reilusti. Biisi soljui kivasti ja tää Valma sopi oikein hyvin mukaan.
Tykkäsin myös Robinista ja Virvestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäänpä, että Robin aikoo vielä yhden tyhjänpäiväisen enkkualbumin/ep:n julkaista. Mutta varmasti itsekin sen verran kaipaa enemmän keikkoja ja menestystä, että ei lopun päivää pyristelee sitä faktaa vastaan, että hän vaan on parempi suomeksi yleisön mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime huiluu soi jo repeatilla.
Ujosti Tuiskun asennetta tässä biisissä jo. Robinin pitäs vaan antaa tulla musan kautta kaikki tunteet ulos.
Toivottavasti ei lähde Tuiskua seuraamaan. Kannattaa hoitaa tyylillä ja enemmän jalat maassa (Tuisku on itsekeskeinen egomaanikko, menestyksen tavoittelu ja saavuttaminen sekoitti selkeästi pään) mutta rosoa ja kapinaa voisi näyttää Robin enemmän, kunhan tekee sen omalla tyylillään ja aidosti.
Tiesittekö muuten Hynysestä tämän:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/04/03/jouni-hynysen-salattu-kaksoise…
"Onko Jouni Hynysen äijä-imago vain silmänlumetta? Kotiteollisuuden keulakuva on nimittäin ollut toistakymmentä vuotta poppareiden ja hittimaakarien luottomies, jonka ääntä on hyödynnetty tulevien hittien demoissa, selvisi Emma-gaalassa. Hynysen ”monotoninen, harmaa ja persoonaton” laulusoundi sopii kappaleiden hittipotentiaalin mittaamiseen täydellisesti.
Ilman Hynysen apua lukuisat kotimaiset popklassikot Samuli Edelmanin Ihanasta valosta Jonna Tervomaan Suljettuun sydämeen olisivat jääneet syntymättä. Tuoreimmista menestyjistä Hynysellä on ollut sormensa pelissä esimerkiksi Sini Sabotagen Levikset repee ja Robinin Boom Kah -hiteissä. Kuka onkaan seuraava Hynysen avustama listatähti?"
Tuo YLE:ltä ja Youtubesta hävinnyt video löytyy täältä:
Olen pitänyt Hynystä aivan turistina tässä ohjelmassa. En tunne Kotiteollisuuden musiikkia. Eilinen yllättikin täysin! Aivan mahtava toteutus. Kuunnellut biisiä varmaan 10 krt jo.
Siis Hynynen coachaamassa Robinia. En olis uskonu. Sää nähdä tuleeko tuo esille Robinin päivänä.
Knipi voisi myös olla hyvä tuleville kausille. Kalle Ahola kenties myös. Jesse Kaikuranta?
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö muuten Hynysestä tämän:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/04/03/jouni-hynysen-salattu-kaksoise…
"Onko Jouni Hynysen äijä-imago vain silmänlumetta? Kotiteollisuuden keulakuva on nimittäin ollut toistakymmentä vuotta poppareiden ja hittimaakarien luottomies, jonka ääntä on hyödynnetty tulevien hittien demoissa, selvisi Emma-gaalassa. Hynysen ”monotoninen, harmaa ja persoonaton” laulusoundi sopii kappaleiden hittipotentiaalin mittaamiseen täydellisesti.
Ilman Hynysen apua lukuisat kotimaiset popklassikot Samuli Edelmanin Ihanasta valosta Jonna Tervomaan Suljettuun sydämeen olisivat jääneet syntymättä. Tuoreimmista menestyjistä Hynysellä on ollut sormensa pelissä esimerkiksi Sini Sabotagen Levikset repee ja Robinin Boom Kah -hiteissä. Kuka onkaan seuraava Hynysen avustama listatähti?"
Tuo YLE:ltä ja Youtubesta hävinnyt video löytyy täältä:
Muistan tästä jonkun pätkän nähneeni kauan sitten Emma Gaalassa ja ymmärsin, että oli läpällä tehty juttu.
Vierailija kirjoitti:
Hynynen kyllä jyräsi tuon biisin niin että oksat pois ja osa latvaa, aivan loistavaa tulkintaa.
Ihan järkyttävää skeidaa, jos on ollut aina ohjelmaa vastaan halus kai näyttää että olen edelleen kova hevi mies, vedän viinaa ja perankoskea. Sama kuin suomen kaunein koti ohjelmassa esiteltäs kalliolainen narkkiyksiö.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt Hynystä aivan turistina tässä ohjelmassa. En tunne Kotiteollisuuden musiikkia. Eilinen yllättikin täysin! Aivan mahtava toteutus. Kuunnellut biisiä varmaan 10 krt jo.
Älä jaksi mari vedä marii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan seurannut onko mitään biisejä päässyt radiosoittoon tältä kaudelta? Robinilla ja Ellinooralla menee parhaiten Spotify listalla.
Ei kai kukaan varttuneempi ainakaan jaksa noita Robinin luikautuksia kuunnella?
No minä 34 v en ainakaan oo tarpeeksi varttunut vielä sitten, hyvä tietää :)
Enkä minä 55v.
Oikeestiko vanhat ihmiset kuuntelee robinia? Ei oo ihme jos venäjä miehittää itäsuomen jne kuusamosta alaspäin, ei tämmöstä porukkaa kannata puolustaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuomari Nurmio, Eput, Ismo Alanko (Hassisen Kone&Sielun Veljet), Kauko Röyhkä, Jonna Tervomaa, J. Karjalainen, Egotrippi, Olavi Uusivirta, Ultra Bra, Anne Mattila, Eini, Yölintu, Tapani Kansa, Eino Grön, Lea Laven, romanilaulajat, Ghettomasa, Paleface, Behm...
...nämä eivät vielä ole myyneet uskottavuuttaan. Katsotaan millä hinnalla irtoaa.
Artistit, joille Vain Elämää teki vain hallaa: Jari Sillanpää (sekoilu), Jukka Poika, Neumann, Eveliina (kalseat persoonat tai ei ollenkaan persoonaa), Terhi Kokkonen ja ehkä jopa Hector (koko ajan jotenkin nolostuneen oloisia)
Artistit, jotka eniten saaneet uutta potkua uralle: Pauli Hanhiniemi, Cheek
Eino Grön on monta kertaa sanonut, että haluaisi ohjelmaan, mutta häntä ei ole pyydetty.
No tottahan toki. Kerro se vielä Robinille että ymmärtää itsekin millainen hänen sinun mielestäsi kuuluisi olla.