Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te naiset, jotka olette etsineet vain seksikumppania. Miten varmistaa, että kyseessä on luotettava ihminen ja että uskaltaa mennä toisen kot...

Vierailija
10.04.2023 |

Minä kaipaan elämääni väriä ja olen alkanut avautumaan. Haluan kokeilla eri juttuja ja olla rohkeampi.
Seksi erityisemmin kiinnostaa nykyään. Olisi hauskaa tapailla miehiä kevyessä mielessä.

Nyt tuli vastaan mies, joka tällaisia suhteita harrastaa. Vaikutti hauskalta ihmiseltä ja juttelimme puhelimessa. Mietittiin jos menisin käymään ja keskustelimme seksistä avoimesti.
Minua kiinnostaa mutta samalla kun haluaisin olla rohkeampi ja kokea, niin pelottaa, jos jotain sattuu.
Tulee ajatuksia, jos ei olekaan luotettava ja tulee kaikenmaailman pelkoja mieleen, mitä voi käydä.

Yritän heittäytyä tilanteisiin mutta sitten vaan pelko vetää mukaansa. Haluaisin kuitenkin kokea asioita ja mennä. Olisi hauskaa.
Miten te uskallatte heittäytyä?
Miehen jutut olivat aika ronskeja mutta vaikutti puhuvan totta. Oli videopuhelua ja muuta. Heittäytyäkkö vai ei?

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoora olet

Itse olet joku ankea rumilus

Vierailija
22/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi mennä mitenkään takuuseen vieraasta ihmisestä. Olkaa naiset oikeasti varovaisia tinderraiskauksia todella tapahtuu. Vielä jos omet itse seksiajatuksella lähtenyt liikkeelle, voi olla vaikea saada raiskaajalle tuomio tekosistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sovin aina ensin tapaamisen julkiselle paikalle ja deittailen tässä mielessä vain sellaisia miehiä, jotka asuvat keskeisellä paikalla. Eli en koskaan lähde minnekään hevonkukkuun, mistä ei pääse esim. julkisilla pois.

Tinderissä matchaan vain niitä miehiä, jotka omalla kasvokuvallaan kertovat etsivänsä pelkkää seksiseuraa. Kun tuossa vaiheessa ei ole tarvetta kusettaa, harvoin sitä tarvettaa löytyy muutenkaan. Lisäksi tietenkin laitan aina jollekin kaverille tiedot missä olen.

Ok. Ei hän missään metsässä asu. Lähellä keskustaa ja ihan muiden ihmsiten ympäröimänä. Ei siis asu yksin jossain keskellä metsää. Sitten en todellakaan menisi. 

Hän ihan avoimesti haki seksiseuraa, siitä ei epäilystäkään ja ihan julkisesti sen kertoi profiilissaan. 

Vaikutti rehdiltä ja pyysinkin häntä todistamaan juttujaan, ne ainakin piti paikkaansa. 

-ap 

Vierailija
24/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoora olet

Aha. :D 

Kai minä sinkkuna saan tehdä mitä huvittaa. Minua ei ennen kiinnostanut oma seksuaalinen puoleni, nykyään jostain syystä se kiinnostaa. Olisi nyt mahdollisuus kokeilla ja mennä. Minä innostuin ihan valtavasti tuosta tapaamisesta mutta en ole aikaisemmin tällaisia suhteita harrastanut. Haluaisi vaan mennä mutta sitten on aina riskit olemassa ja se saa perääntymään. 

-ap

Keski-iän voimaantuminen?

Tai ihan se että aikuinen saa haluta ja hakea seksiä juuri niin paljon kuin haluaa.

Vierailija
25/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffit kahvilaan tai muulle julkiselle paikalle.

Jos kieltäytyy, tiedät, ettei ole hyvät mielessä.

Olen tapaillut muutamia kokeneita bdsm-ihmisiä ja heille on ihan selvää, että ensin tavataan ja jutellaan, myöhemmin voi tehdä mitä haluaa, kun asioista on sovittu.

Ronskit jutut vähän punainen lippu.

Puhu myös seksuaaliterveydestä. Jos kiusaantuu tai vähättelee, älä jatka tutustumista.

Keskustelimme jos menisimme syömään. Myös kertoi ihan suoraan, että ehkäisy sekä kondomi, sekä muut jutut on oltava kunnossa. On todella tarkka kuulemma näissä. 

Oli todella ronski, se jopa huvitti. Oli humoristinen mutta osasi myös vakavoitua. Puhuimme muustakin kuin seksistä. 

Täytyy tietenkin vielä jutella lisää hänen kanssaan. Haluan saada luottavaisen olon ennen kuin mitään tapahtuu. 

-ap 

Itse en tajua noita etukäteen sovittuja seksitreffejä. Mitä jos ei teekkään sitten mieli? Minulla siihen vaikuttaa esim se miten olen saanut nukuttua edellisenä yönä. En ikinä uskaltaisi luvata jollekkin etukäteen että varmasti on seksiä ja joku tietty aika. Ja jos jonkun tuntemattoman kanssa viime hetkellä muuttaa mieltään niin mitä tahansa paskaa voi sattua.

Vierailija
26/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaveri mukaan. Jos hän ei ole halukas kolmen kimppaan niin ainakin hän voisi kuvata sessionne jonka striimaatte heti turvaan onlyfansiin niin sitä ei pysty poistamaan ja sitä voi käyttää todisteena oikeudessa yms. Voitte saada ihan kivasti rahaakin.

Vierailija
27/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan eläessäni mennyt miehen kotiin yhdenyön suhteissa, enkä ole kuullut tuttujenkaan mennen. Miehet tulevat aina naisen kotiin niissä.

Niiin, on mahdollista, että mies tulisi minunkin luokseni. Ihan miten vain. Itse menisin mielummin tien päälle mutta toki turvallisuus edellä.

-ap 

Panoja ei koskaan päästetä omaan kotiin, piste.

Vierailija
28/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi mennä mitenkään takuuseen vieraasta ihmisestä. Olkaa naiset oikeasti varovaisia tinderraiskauksia todella tapahtuu. Vielä jos omet itse seksiajatuksella lähtenyt liikkeelle, voi olla vaikea saada raiskaajalle tuomio tekosistaan.

Sinun on hyvä tuulettaa tunkkaisia ajatuksiasi. Kyllä raiskaus on raiskaus, nykyään seksiin tarvitaan suostumus ja saa sanoa ei vaikka olisi mennyt toisen luokse.

Vierailija
29/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset: lopettakaa seksualisoimasta meitä 😡🤬🙄

Myös naiset: 🤡

Vierailija
30/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selität miehelle, että tarvitset "turvatakuut" eli kun menet hänen luokseen. Laitat osoitteen kaverillesi, missä olet. Jos tämä ei ole miehelle ok, niin skippaa.

Ei sitä tarvitse häneltä kysyä. Ilmoita  kaverille missä ja milloin olet, sekä sovitte aikarajasta 

Oletetaan, että mies onkin se hullu sekopää ja homma jotenkin lähtee lapasesta. Alatko sitten siinä kohtaa kertoa, että mä olen muuten kertonut mun kaverille missä olen. Voi auttaa tai sitten voi pahentaa tilannetta. 

Vierailija
31/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitähän tässä juuri keskustellaan, että miten voi välttää raiskatuksi tulemisen. Ei kukaan voi mennä edes tutusta ihmisestä takuuseen. "Kaikki tuntee raiskatun, mutta kukaan ei tunne raiskaajaa".

Vierailija
32/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selität miehelle, että tarvitset "turvatakuut" eli kun menet hänen luokseen. Laitat osoitteen kaverillesi, missä olet. Jos tämä ei ole miehelle ok, niin skippaa.

Mutta eihän tämä mitään takaa? Jos mies onkin väkivaltainen pervo ja käy kimppuun samantien niin mitä iloa siitä on et kaveri tietää osoitteen?

Ei tietenkään takaa, mutta yleensä ne väkivaltaiset pervotkin haluavat pysyä vapaalla jalalla. Jos mies tietää, että naisen olinpaikka tarkkaa osoitetta myöten on ulkopuolisella tiedossa, jopa Suomen poliisin kaltaisen tunarijoukon on helppo selvittää kuka on syyllistynyt rikokseen.

Vierailija
33/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt, parisuhdetta en halua mutta seksiseuraa silloin tällöin. Vielä ei ole rohkeus riittänyt.

Vierailija
34/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen seksiseuraa ja pelkään tulevani raiskatuksi?

Vierailija
35/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

In cel ilmestyi keskusteluun.

Vierailija
36/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan eläessäni mennyt miehen kotiin yhdenyön suhteissa, enkä ole kuullut tuttujenkaan mennen. Miehet tulevat aina naisen kotiin niissä.

Niiin, on mahdollista, että mies tulisi minunkin luokseni. Ihan miten vain. Itse menisin mielummin tien päälle mutta toki turvallisuus edellä.

-ap 

Huono idea tuokin. Tuntematon ihminen voi esimerkiksi varastaa. Lisäksi hän saa tietää missä asut, jos vaikka onkin vainoava sekopää.

Vierailija
37/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on tatskoja ajattelette sanoin eli hän on luotettava ja kova panomies.

Vierailija
38/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä riskiä tässä ketjussa juuri pohditaan ja yritetään minimoida.

Vierailija
39/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haen seksiseuraa ja pelkään tulevani raiskatuksi?

Seksin harrastaminen yhteisestä sopimuksesta ja raiskaus on kaksi eri asiaa.

Vierailija
40/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo omasta älykkyydestäsi tarpeeksi, jos et ymmärrä sitä että vaikka naisilla on seksihalut, on kohtuullista odottaa tulevansa kohdelluksi ihmisenä eikä seksiobjektina. Mietipä nyt oikein tarkkaan noiden asioiden eroa.