Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan laihtunut osapaastolla jolloin voi syödä 12-18

Vierailija
10.04.2023 |

Tuntuu vaikealta odottaa klo 12

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta mä söin klo 16-00.

Vierailija
2/7 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajanko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden ollut pätkäpaastolla, puolet vähemmän ruokaa tulee vuorokautta syötyä mutta kuinka ollakkaan paino ei yhtään laske. Ehkä kiinteytyy ja lihakset kasvaa en tiedä mistä johtuu. Rytmiin tottuu mutta vaatii aluksi mielenlujuutta.

Vierailija
4/7 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kolme vuotta 16:8 pätkäpaastolla. Alussa lähti se pömppömaha, jonka vuoksi osapaaston aloitinkin, nyt paino on pysynyt samana normaalipainossa. Ruokarytmi on vakiintunut niin, että aamulla ei tee edes mieli syödä mitään, tai tulee tukala olo. Syömisikkuna on klo 12-20.

Vierailija
5/7 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin kokeilla pätkäpaastoa, mutta "ongelmana" on se, että minun on pakko syödä kunnon aamiainen (erään aamulla otettavan lääkkeen vuoksi), ja tuntuu, että en saa unta, jos päivän viimeisen syönnin ja nukkumaanmenon välillä on kovin monta tuntia väliä.

Ehkä tämä laihdutustapa ei sitten sovi minulle. Tai voisi toki kokeilla sellaista "osittaista" pätkäpaastoa, että söisi pääasiassa esimerkiksi aikavälillä 7.00-15.00 ja sitten lisäksi jokin pieni iltapala tms.

Tai sitten niin, että söisi sen aamupalan ja muuten söisi vain esimerkiksi välillä 12-20. En tiedä olisiko tällaisesta mitään apua, mutta voisi kokeilla, että auttaisiko säätelemään syömistä edes jonkin verran

Vierailija
6/7 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on minun ihan normaali ruokarytmi ollut jo vuosia, tai siis 11-17.

Ei siinä puolillepäivin tarvitse odottaa. Se on pois vain loppupäästä sitten.

Idea on kuusi tuntia.

Vierailija
7/7 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukauden ollut pätkäpaastolla, puolet vähemmän ruokaa tulee vuorokautta syötyä mutta kuinka ollakkaan paino ei yhtään laske. Ehkä kiinteytyy ja lihakset kasvaa en tiedä mistä johtuu. Rytmiin tottuu mutta vaatii aluksi mielenlujuutta.

Pätkäpaastokin käynnistää autofagian, mikä korjaa elimistöä ja voi kasvattaa lihaksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme