Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te naiset, jotka olette etsineet vain seksikumppania. Miten varmistaa, että kyseessä on luotettava ihminen ja että uskaltaa mennä toisen kot...

Vierailija
10.04.2023 |

Minä kaipaan elämääni väriä ja olen alkanut avautumaan. Haluan kokeilla eri juttuja ja olla rohkeampi.
Seksi erityisemmin kiinnostaa nykyään. Olisi hauskaa tapailla miehiä kevyessä mielessä.

Nyt tuli vastaan mies, joka tällaisia suhteita harrastaa. Vaikutti hauskalta ihmiseltä ja juttelimme puhelimessa. Mietittiin jos menisin käymään ja keskustelimme seksistä avoimesti.
Minua kiinnostaa mutta samalla kun haluaisin olla rohkeampi ja kokea, niin pelottaa, jos jotain sattuu.
Tulee ajatuksia, jos ei olekaan luotettava ja tulee kaikenmaailman pelkoja mieleen, mitä voi käydä.

Yritän heittäytyä tilanteisiin mutta sitten vaan pelko vetää mukaansa. Haluaisin kuitenkin kokea asioita ja mennä. Olisi hauskaa.
Miten te uskallatte heittäytyä?
Miehen jutut olivat aika ronskeja mutta vaikutti puhuvan totta. Oli videopuhelua ja muuta. Heittäytyäkkö vai ei?

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen vain naisia, täten murhan, pahoinpitelyn tai r*skauksen uhriksi joutumisen prosentti on häviävän pieni.

Vierailija
42/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffit kahvilaan tai muulle julkiselle paikalle.

Jos kieltäytyy, tiedät, ettei ole hyvät mielessä.

Olen tapaillut muutamia kokeneita bdsm-ihmisiä ja heille on ihan selvää, että ensin tavataan ja jutellaan, myöhemmin voi tehdä mitä haluaa, kun asioista on sovittu.

Ronskit jutut vähän punainen lippu.

Puhu myös seksuaaliterveydestä. Jos kiusaantuu tai vähättelee, älä jatka tutustumista.

Keskustelimme jos menisimme syömään. Myös kertoi ihan suoraan, että ehkäisy sekä kondomi, sekä muut jutut on oltava kunnossa. On todella tarkka kuulemma näissä. 

Oli todella ronski, se jopa huvitti. Oli humoristinen mutta osasi myös vakavoitua. Puhuimme muustakin kuin seksistä. 

Täytyy tietenkin vielä jutella lisää hänen kanssaan. Haluan saada luottavaisen olon ennen kuin mitään tapahtuu. 

-ap 

Itse en tajua noita etukäteen sovittuja seksitreffejä. Mitä jos ei teekkään sitten mieli? Minulla siihen vaikuttaa esim se miten olen saanut nukuttua edellisenä yönä. En ikinä uskaltaisi luvata jollekkin etukäteen että varmasti on seksiä ja joku tietty aika. Ja jos jonkun tuntemattoman kanssa viime hetkellä muuttaa mieltään niin mitä tahansa paskaa voi sattua.

Minäkään en ymmärrä. Miten voi sanoa haluavansa seksiä jonkun kanssa jota ei ole tavannut? Mitä jos siellä onkin joku ihan eri ihminen?

Sinne treffeille mennään vasta katsomaan josko sen kanssa seksiä haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi mennä mitenkään takuuseen vieraasta ihmisestä. Olkaa naiset oikeasti varovaisia tinderraiskauksia todella tapahtuu. Vielä jos omet itse seksiajatuksella lähtenyt liikkeelle, voi olla vaikea saada raiskaajalle tuomio tekosistaan.

Sinun on hyvä tuulettaa tunkkaisia ajatuksiasi. Kyllä raiskaus on raiskaus, nykyään seksiin tarvitaan suostumus ja saa sanoa ei vaikka olisi mennyt toisen luokse.

Tietenkin raiskaus on aina raiskaus uhrille, mutta ei välttämättä oikeuslaitokselle. Sana sanaa vastaan on aika vähän, jos muuta näyttöä seksuaaliväkivallasta ei ole.

Vierailija
44/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt, parisuhdetta en halua mutta seksiseuraa silloin tällöin. Vielä ei ole rohkeus riittänyt.

Järkevät ihmiset etsii tähän tuttuja. Esim. joku entinen työkaveri jonka kanssa on ollut jotain vipinää tai sitten ihan vaikka oma exä.

Vierailija
45/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selität miehelle, että tarvitset "turvatakuut" eli kun menet hänen luokseen. Laitat osoitteen kaverillesi, missä olet. Jos tämä ei ole miehelle ok, niin skippaa.

Ei sitä tarvitse häneltä kysyä. Ilmoita  kaverille missä ja milloin olet, sekä sovitte aikarajasta 

Oletetaan, että mies onkin se hullu sekopää ja homma jotenkin lähtee lapasesta. Alatko sitten siinä kohtaa kertoa, että mä olen muuten kertonut mun kaverille missä olen. Voi auttaa tai sitten voi pahentaa tilannetta. 

Opiskelukaverini meni väärän miehen luo treffeille ja jäi useaksi vuorokaudeksi vangiksi. Veitsellä uhkailua ja sellaista kivaa. Pakeni parvekkeelta. Näin oikeuden paperit.

Siinä olisi osoite ja muu tieto kaverille auttanut.

Vierailija
46/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen vain naisia, täten murhan, pahoinpitelyn tai r*skauksen uhriksi joutumisen prosentti on häviävän pieni.

Niin varmasti mutta jotkut haluavat seksiä miehiltä. Ei siis murhatuksi tai raiskatuksi tulemista vaan heteroseksiä.

Vierailija
47/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut muutamia kokeneita bdsm-ihmisiä ja heille on ihan selvää, että ensin tavataan ja jutellaan, myöhemmin voi tehdä mitä haluaa, kun asioista on sovittu.

Puhu myös seksuaaliterveydestä. Jos kiusaantuu tai vähättelee, älä jatka tutustumista.

Keskustelimme jos menisimme syömään. Myös kertoi ihan suoraan, että ehkäisy sekä kondomi, sekä muut jutut on oltava kunnossa. On todella tarkka kuulemma näissä. 

Oli todella ronski, se jopa huvitti. Oli humoristinen mutta osasi myös vakavoitua. Puhuimme muustakin kuin seksistä. 

Täytyy tietenkin vielä jutella lisää hänen kanssaan. Haluan saada luottavaisen olon ennen kuin mitään tapahtuu. 

-ap 

Itse en tajua noita etukäteen sovittuja seksitreffejä. Mitä jos ei teekkään sitten mieli? Minulla siihen vaikuttaa esim se miten olen saanut nukuttua edellisenä yönä. En ikinä uskaltaisi luvata jollekkin etukäteen että varmasti on seksiä ja joku tietty aika. Ja jos jonkun tuntemattoman kanssa viime hetkellä muuttaa mieltään niin mitä tahansa paskaa voi sattua.

Tää onkin niille jotka tykkää seksistä ja siihen ei vaikuta nukkumiset yms.

Vierailija
48/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi mennä mitenkään takuuseen vieraasta ihmisestä. Olkaa naiset oikeasti varovaisia tinderraiskauksia todella tapahtuu. Vielä jos omet itse seksiajatuksella lähtenyt liikkeelle, voi olla vaikea saada raiskaajalle tuomio tekosistaan.

Haen seksiseuraa ja pelkään tulevani raiskatuksi?

Tässä hyvin tuli esille mitä vastassa voi olla. Joku tämmöinen joka luulee että raiskaus on seksiä.

Vierailija
49/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset: lopettakaa seksualisoimasta meitä 😡🤬🙄

Myös naiset: 🤡

Naisen seksualisoiminen sivuuttaen nainen ihmisenä ja yksilönä on täysin eri asia kuin seksiä haluava nainen. Itse olet täysi pelle, kun et ymmärrä noiden kahden aivan eri käsitteen eroa.

Vierailija
50/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoora olet

Aha. :D 

Kai minä sinkkuna saan tehdä mitä huvittaa. Minua ei ennen kiinnostanut oma seksuaalinen puoleni, nykyään jostain syystä se kiinnostaa. Olisi nyt mahdollisuus kokeilla ja mennä. Minä innostuin ihan valtavasti tuosta tapaamisesta mutta en ole aikaisemmin tällaisia suhteita harrastanut. Haluaisi vaan mennä mutta sitten on aina riskit olemassa ja se saa perääntymään. 

-ap

Keski-iän voimaantuminen?

Tai ihan se että aikuinen saa haluta ja hakea seksiä juuri niin paljon kuin haluaa.

Aikuinen myös hyväksyy sen ett hän on sitten huoara.

Oletko 50-luvulla vai yläasteella?

Vierailija
51/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan se tunne ja luottamus. Ehkä hiven ihmistuntemusta. Ei kukaan lähde kaikkien matkaan. Kyllä sitä ensin katsotaan ja arvioidaan.

Vierailija
52/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin harrastaminen yhteisestä sopimuksesta ja raiskaus on kaksi eri asiaa.

Sovitaan yhdessä, että tavataan seksin harrastamisen merkeissä ja pelkään tulevani raiskatuksi, kun menen paikalle harrastaakseni yhdessä etukäteen sovittua seksiä?

Vierailija
53/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatteko, että hätätilanteessa ap:n kaverinainen tulee ja pelastaa hänet sadistisen ukon kämpästä? Miten ap edes sidottuna saa ilmoitettua kaverilleen, että on vaarassa? Muutenkin törkeää ap:lta yrittää vierittää vastuuta pelastamisesta kaverilleen, kun itse ehdoin tahdoin asettaa itsensä vaaraan. Kantaisi itse vastuunsa, jos tuollaista jännittävää elämää haluaa alkaa elää.

Jos ap ei vastaa puheluun tai viestiin tiettyyn kellonaikaan mennessä, kaveri soittaa hätäkeskukseen.

Ymmärsitkö nyt?

Vierailija
54/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis miten se pelkän seksin harrastaminen lisää riskiä verrattuna suhteen hakemiseen, jos oletetaan että sitä seksiä kuitenkin yleensä aikuisiällä harrastetaan melko nopeasti? Tietty jos ensin tavataan kuukausitolkulla julkisella paikalla, niin riski varmaan pienenee, mutta useimmat ei varmaan etene näin. Monissa vakavaksi muodostuneissa suhteissakin on menty ekana ilta sänkyyn.

Vierailija
55/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino on tutustua riittävästi etukäteen. Toisille riittää vähempi tutustuminen, toisille enempi, se on itsestäsi kiinni. Naisena elokuvatyylinen jonkun kotiin panemaan meneminen ei ole koskaan hyvä idea, valitettavasti. Vielä huonompi idea on päästää tuntematon omaan kotiin. Jos mies ei hahmota naiselle koituvia riskejä tämmöisissä satunnaissekstailuissa niin se on jo itsessään hälytysmerkki. Naisen on voitava kokea olonsa turvalliseksi voidakseen nauttia tilanteesta. Joidenkin miesten on tätä mahdoton käsittää, sillä kyky asettua toisen asemaan puuttuu täysin. 

Vierailija
56/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun luokseni. Mulla on kaksi koiraa, jotka rotuiminaisuuksiltaan sellaisia, että puolustavat omaa ihmistään. Tämä tieto tosin tuskin auttaa ap:ta.

Vierailija
57/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap 

Minäkään en ymmärrä. Miten voi sanoa haluavansa seksiä jonkun kanssa jota ei ole tavannut? Mitä jos siellä onkin joku ihan eri ihminen?

Sinne treffeille mennään vasta katsomaan josko sen kanssa seksiä haluaisi.

Näinhän tässäkin kohtaa ollaan toimimassa. Ainoa ero "normaaleihin" treffeihin tässä on se, että tarkoituksena on päätyä sänkyyn, ei parisuhteeseen. Ei seksitreffien sopiminen tarkoita sitoutumista siihen, että seksiä varmasti on, vaan mahdollisuutta aletaan vasta selvittämään.

Vierailija
58/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaan yhdessä, että tavataan seksin harrastamisen merkeissä ja pelkään tulevani raiskatuksi, kun menen paikalle harrastaakseni yhdessä etukäteen sovittua seksiä?

Mieli saattaa muuttua jos naamatusten tavatessa ei enää resonoi tai vastassa on eri ihminen.

Vierailija
59/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan se tunne ja luottamus. Ehkä hiven ihmistuntemusta. Ei kukaan lähde kaikkien matkaan. Kyllä sitä ensin katsotaan ja arvioidaan.

Vain sekopäisimmän osaa karsia pois jonkun kahvilatreffin jälkeen. Ei esim narsistia, joka haluaa sillä hetkellä miellyttää.

Vierailija
60/121 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittäisitkö miten saat raiskauksen liittymään seksiin?