Te naiset, jotka olette etsineet vain seksikumppania. Miten varmistaa, että kyseessä on luotettava ihminen ja että uskaltaa mennä toisen kot...
Minä kaipaan elämääni väriä ja olen alkanut avautumaan. Haluan kokeilla eri juttuja ja olla rohkeampi.
Seksi erityisemmin kiinnostaa nykyään. Olisi hauskaa tapailla miehiä kevyessä mielessä.
Nyt tuli vastaan mies, joka tällaisia suhteita harrastaa. Vaikutti hauskalta ihmiseltä ja juttelimme puhelimessa. Mietittiin jos menisin käymään ja keskustelimme seksistä avoimesti.
Minua kiinnostaa mutta samalla kun haluaisin olla rohkeampi ja kokea, niin pelottaa, jos jotain sattuu.
Tulee ajatuksia, jos ei olekaan luotettava ja tulee kaikenmaailman pelkoja mieleen, mitä voi käydä.
Yritän heittäytyä tilanteisiin mutta sitten vaan pelko vetää mukaansa. Haluaisin kuitenkin kokea asioita ja mennä. Olisi hauskaa.
Miten te uskallatte heittäytyä?
Miehen jutut olivat aika ronskeja mutta vaikutti puhuvan totta. Oli videopuhelua ja muuta. Heittäytyäkkö vai ei?
Kyllä poliisit tekevät näitä kotona käymisiä parisuhdeväkivalta ja perheväkivaltatilanteissa, jos vaikka naapurit soittavat, että he epäilevät jotakin. Jos on tilanne, jossa on syytä epäillä, että naista pidetään vastoin tahtoaan niin todellakin tulevat. Jos on selvästi sovittu joku turvaproseduuri ja on syytä epäillä rikosta, niin kyllä tulevat sinivuokot soittamaan ovikelloa. Tämä on nyt faktaa ja empiiristä kokemusta.