Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko loma pelkkää lenkkeilyä, mies ei halua tehdä mitään

Vierailija
06.07.2023 |

Millä ton miehen saisi aktivoitua lomalla johonkin aktiviteettiin? Olen lenkkeillyt, käynyt rannalla, sup-lautailemassa, lukenut, käynyt kaupungilla. Ja mies on kerran leikannut nurmikon, ei juuri kommunikoi tai innostu muusta kuin netflixistä.
Nyt alkaa mulla hermo mennä tohon saamattomuuteen, mikä ihme loma oon se ettei kiinnostu mistään?

Olen odottanut, että ilmoittaa kun on levännyt ja halukas jotain tekemään. Taitaa olla loma ohi ennenkuin mitään tuollaista tapahtuu.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain muuta yksin tai kaverin kanssa?

Vierailija
2/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö fyysistä tai hyvin menevää ja hektistä työtä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on neljän viikon kesäloma, niin viimeistään tokalla viikolla pitää olla univelat nukuttu ja olisi valmis tekemään muutakin kuin tuijottamaan Netflixiä.

Tämä siis, jos ihminen on fyysisesti ja psyykkisesti terve, ei ole masentunut eikä ole elämänhallinnassa vikaa.

Mulla menee loma hukkaan, jos en tee asioita, ja nimenomaan sellaisia kivoja kesäjuttuja, joita ihmiset yleensäkin lomalla tekee.

Vierailija
4/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin olen tehnyt jo 2 viikkoa. Alkaa ideat kohta loppua ja niin kai suhdekin. Ei tuosta miehestä näytä olevan lomaseuraa lainkaan.

Ap

Vierailija
5/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänen viettää lomansa haluamallaan tavalla ja lähde itse vaikka reissuun .

Vierailija
6/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on neljän viikon kesäloma, niin viimeistään tokalla viikolla pitää olla univelat nukuttu ja olisi valmis tekemään muutakin kuin tuijottamaan Netflixiä.

Tämä siis, jos ihminen on fyysisesti ja psyykkisesti terve, ei ole masentunut eikä ole elämänhallinnassa vikaa.

Mulla menee loma hukkaan, jos en tee asioita, ja nimenomaan sellaisia kivoja kesäjuttuja, joita ihmiset yleensäkin lomalla tekee.

Kyllä, olen samaa mieltä. Eipä tässä yhteisiä muistojakaan rakennu, jos mitään yhteistä lomatekemistä ei löydy.

Ap

Vierailija
7/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miehelle liput Pattayalle. Kummasti herää heti pakkaamaan innoissaan.

Vierailija
8/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin olen tehnyt jo 2 viikkoa. Alkaa ideat kohta loppua ja niin kai suhdekin. Ei tuosta miehestä näytä olevan lomaseuraa lainkaan.

Ap

Tarvitset aktiivisen miehen. Tinder tulille ja treffailemaan! Ukkoasi kun ei meneminen kiinnosta, niin hän voi jäädä kotiin katsomaan Netflixiä.

Vierailija
9/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt miehesi lomailla.  Sinä olet käynyt suppäailemassa - hyvä niin.  Miksi pitää miestä väkisin roikottaa, jos palautuminen on hyvää viihdett, niin get over it

Vierailija
10/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna nyt miehesi lomailla.  Sinä olet käynyt suppäailemassa - hyvä niin.  Miksi pitää miestä väkisin roikottaa, jos palautuminen on hyvää viihdett, niin get over it

No minä kyllä ymmärrän, että ap:ta harmittaa. Kun muut perheet lomailevat yhdessä, he käyvät ulkomaan- tai kotimaanreissuilla, mökkeilevät, harrastavat, grillaavat, tapaavat ystäviä ja sukulaisia jne. Jos ei lomalla tee mitään arjesta poikkeavaa (paitsi ettei käy töissä), niin sehän on kuin tavallinen viikonloppu. Kyllä lomalla kuuluu tehdä niitä juttuja, joita arkena ei ehdi tai jaksa tehdä.

Vierailija
11/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lenkkeily kuuluu muutenkin arkiohjelmaan nyt on vaan ollut aikaa lenkkeillä. Siis paljon. Kohta on lenkkarit puhki.

Ja sorry, kävihän mies myös kerran juoksemassa, kuten käy arkenakin pari kertaa viikossa. Eli arkea eletään, ei vaan tehdä töitä.

Niinpä käytänkin lomani siihen, että suunnittelen syksylle ulkomaanmatkan vähän pidemmän ja hulppeamman. Ilman miestä.

Ap

Vierailija
12/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma on juuri sitä, että ei tarvitse tehdä mitään, mitä ei halua. Jos hänen pitäisi tehdä sinun määräämiäsi asioita, niin hänhän olisi töissä eikä lomalla. Ja sinun pitäisi maksaa hänelle palkkaa.

Ja se parisuhde on vapaaehtoinen. Jos toisen netflixin katselu häiritsee, niin saa lähteä.

Vierailija
13/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut masentunut lähes koko meidän suhteen ajan (yli 15v) ja meidän lomat on just tollasia, että mies menee ja mä makaan, eikä oikein mitään voi suunnitella. Aluksi tunsin syyllisyyttä ja sanoinkin miehelle monta kertaa, että jos tämä haittaa niin ymmärrän täysin jos haluat erota. Vuosia tuota jankutin, mutta ei lähtenyt, joten nyt en tunne enää syyllisyyttä vaan makaan hyvällä omallatunnolla. Ei kukaan voi muuttua vain toisen mieliksi. Vähän voi skarpata, mutta ei voi tehdä 180 asteen käännöstä kestävällä tavalla. Siispä, ap, se on sun tehtävä joko hyväksyä hänet ja tilanne tai nostaa kytkintä.

Vierailija
14/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun loma jatkuu vaan. Mites olis pikku lomaromanssi kanssani. Voitais lähtee vaikka risteilylle ahvenanmaalle ja sitten vois vaikka mökkeillä muutaman päivän saunoen ja alasti uiden?

Vierailija
15/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi miehesi kanssa asiasta keskustella?

Avaat suusi ennenkuin lomat on loppu.

Vierailija
16/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta miehelle liput Pattayalle. Kummasti herää heti pakkaamaan innoissaan.

Mieluummin Bangkok tai Manila. Eksotiikkaa hakevalle käy myös Soul tai Tokio, mutta hintataso on kalliimpi.

Vierailija
17/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koko ajan tarvi olla käsi kädessä. Me tehdää omiakin juttuja tai ollaan tekemättä. Mikä tilivelvollinen mies sulle on lomastasn? Pitääkö lomaakin suorittaa? Osta liput johonkin kivaan kesäteatteriin ja ota mies mukaan. Ei varmaan sano ettei lähde.

Vierailija
18/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olen löytänyt miehen joka ei halua tehdä mitään,me todella katsotaan eka viikko netfliksiä ja juodaan olutta,seksiä,nukkumista,tokalla viikolla tehdään jotain jos huvittaa jos ei huvita niin takapihalle ottaa aurinkoa,ei suunitella ei tressata,ei katsota kelloa,valvotaan myöhään..laivat ja ulkomaan matkat ei vaan huvita,se ihmis paljous joka paikassa, vikalla loma viikolla ruvetaan jo miettii töitä ja valmistautumaan siihen,sit käydään luultavasti ekaa kertaa ruoka kaupassa, siihen asti tilattu tai käytä syömässä,rento loma!

Vierailija
19/20 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks olen löytänyt miehen joka ei halua tehdä mitään,me todella katsotaan eka viikko netfliksiä ja juodaan olutta,seksiä,nukkumista,tokalla viikolla tehdään jotain jos huvittaa jos ei huvita niin takapihalle ottaa aurinkoa,ei suunitella ei tressata,ei katsota kelloa,valvotaan myöhään..laivat ja ulkomaan matkat ei vaan huvita,se ihmis paljous joka paikassa, vikalla loma viikolla ruvetaan jo miettii töitä ja valmistautumaan siihen,sit käydään luultavasti ekaa kertaa ruoka kaupassa, siihen asti tilattu tai käytä syömässä,rento loma!

Löhöätte, kaljoittelette ja syötte noutoruokaa 3-4 viikkoa, eli olette niitä jotka palaavat töihin vararengas vyötäisillä?

Vierailija
20/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koko ajan tarvi olla käsi kädessä. Me tehdää omiakin juttuja tai ollaan tekemättä. Mikä tilivelvollinen mies sulle on lomastasn? Pitääkö lomaakin suorittaa? Osta liput johonkin kivaan kesäteatteriin ja ota mies mukaan. Ei varmaan sano ettei lähde.

Kuule ihan hyvin voi sanoa, että joo hyvä idea mene vaan (siis jonkun niin kanssa tai itsekseen). Ei välttämättä tule mukaan vaikka olisin hommannut liput. En siis sen takia voi/halua järjestää ja hankkia etukäteen, kun en voi tietää sopiiko hänelle tulla mukaan vai ei

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi